מילאן התאוששה עם 1:2 על בולוניה, ניצחון ליובה, אינטר חגגה

פרנק קסייה חוגג | ALBERTO PIZZOLI/AFP via Getty Images

זלאטן החמיץ פנדל אך המוליכה חזרה לדרך המלך עם שערים של רביץ' (מהריבאונד) וקסייה שדייק מהנקודה. קייזה וראמזי העניקו לאלופה 0:2 בסמפדוריה. 0:4 קל לנראזורי, לוקאקו שבר בצורת בת ארבעה משחקי ליגה עם צמד

(גודל טקסט)

אחרי חגיגת גביע באמצע השבוע, בארץ המגף חוזרים להתמקד בליגה. הסיבוב השני בסרייה א' נפתח אתמול (שישי) עם ה-1:1 הסוער בין טורינו לפיורנטינה. היום (שבת) נערכים שלושה משחקים בלבד אם כי יש בהם לא מעט עניין. המוליכה מילאן שמה מאחוריה את השבוע הקשה עם 1:2 בבולוניה. האלופה יובנטוס ניצחה 0:2 את סמפדוריה. במשחק המאוחר של היום, אינטר הביסה 0:4 בנוונטו עם צמד של רומלו לוקאקו.

בולוניה – מילאן 2:1

הרוסונרי הובסו 3:0 בביתם נגד אטאלנטה וחוו ימים לא פשוטים כשהודחו ברבע גמר הגביע על ידי אינטר בדרבי מורט עצבים. הקבוצה של סטפאנו פיולי שמה את הצרות בצד ושמרה על הפסגה. זלאטן איברהימוביץ' שפתח בהרכב, החמיץ פנדל בדקה ה-26 כשבעט חלש ולוקאש סקורופסקי הדף את הכדור, אך אנטה רביץ' עט על הריבאונד כדי לכבוש. מצד השבדי, זה הפנדל החמישי שהוא החמיץ בעשרה נסיונות מאז שב לרוסונרי.

בדקה ה-54 עוד פנדל לזכות מילאן והפעם פרנק קסייה דייק מהנקודה הלבנה והעלה את האורחת ליתרון מבטיח. סינסייה מיכאלוביץ' מאמן בולוניה זעם על השיפוט והורחק לאחר הפנדל השני. בדקה ה-73 מריו מנדז'וקיץ' רשם הופעה שנייה במילאן כשהחליף את רפאל לאאו.

תשע דקות לסיום המארחת צימקה אחרי שגיאה איומה בהגנה. אנדראה פיולי כבש ארבע דקות בלבד אחרי שעלה מהספסל כשסיים נהדר ברחבה. בכל מקרה, התוצאה נשמרה עד לסיום. מאזן החוץ של מילאן פשוט אדיר עם תשעה ניצחונות ותיקו בעשרה משחקים. הרוסונרי, שזמנית פתחו פער של חמש נקודות על פני הנראזורי, ינוחו עד יום שישי כאשר יארחו בסן סירו את קרוטונה האחרונה בטבלה למשחק די נוח.

זלאטן איברהימוביץ' | Alberto PIZZOLI / AFP) (Photo by ALBERTO PIZZOLI/AFP via Getty Images

סמפדוריה – יובנטוס 2:0

לאחר שעורר סערה באיטליה כאשר הפר את תנאי הסגר, כריסטיאנו רונאלדו חזר להרכב של אנדראה פירלו (לא שיחק ברבע גמר הגביע), אך לא הצליח לכבוש. גם מבלי שהפורטוגלי מצא את הרשת, האלופה השיגה ניצחון רביעי ברציפות בכל המסגרות ושוב ללא ספיגת שער, בדרך למקום השלישי בטבלה על חשבון רומא.

השער הראשון הגיע בדקה ה-20: אלברו מוראטה בישל לפדריקו קייזה את שער הליגה השישי שלו העונה והשמיני בכל המסגרות. רגע לפני הסיום, כשסמפדוריה שלחה את כולם קדימה – היא ספגה את השער השני. כדור ארוך נהדר של רונאלדו הגיע לקוואדראדו שפרגן לארון ראמזי בשער קל. בעוד שלושה ימים תפגוש הגברת הזקנה את אינטר במשחק הראשון בחצי גמר הגביע.

שחקני יובנטוס חוגגים | Daniele Badolato – Juventus FC/Juventus FC via Getty Images

אינטר – בנוונטו 0:4

לאחר רבע גמר הגביע הסוער נגד מילאן וה-1:2 הדרמטי, הנראזורי הצליחו לנצח גם בליגה וצימקו את הפער מהמוליכה שוב לשתי נקודות בלבד. מה שהלך קשה במחצית הראשונה הפך לקל לאחר ההפסקה. כריסטיאן אריקסן קיבל הזדמנות די נדירה 11, אולי בשל שער הניצחון שלו מאמצע השבוע. בדקה השביעית הוא הרים כדור חופשי, ההגנה כולה התבלבלה וריקרדו אימפרוטה הקשר כבש שער עצמי כשהסיט את הכדור לרשת, 0:1.

כמובן שגם לאוטרו מרטינס ואשרף חכימי חזרו ל-11. החלוץ והמגן החמיצו שתי הזדמנויות טובות להכפיל את היתרון לפני ההפסקה. אריקסן היה מסוכן במצבים הנייחים. בדקה ה-47 הקשר בעט, הכדור פגע בשחקן הגנה וניתז למשקוף. לאוטרו הבקיע מהריבאונד אך השער נפסל בשל נבדל מוצדק. אין דבר – החלוץ עושה ימצא את הרשת.

לאוטרו ביסס את היתרון בדקה ה-57 עם בעיטה חדה ליד הקורה, שער הליגה העשירי שלו העונה. בדקה ה-67 לוקאקו שבר בצורת בת ארבעה משחקי ליגה כשנהנה משגיאה אדירה של השוער. הוא הרחיק רע, לאוטרו נגע בכדור בקצות האצבעות ולוקאקו בעט לשער החשוף וקבע את תוצאת המשחק. עד לסיום היה לבלגי מספיק זמן כדי להשלים צמד אחרי בישול של המחליף אלכסיס סאנצ'ס, שערו ה-20 העונה של הבלגי בכל המסגרות. באמצע השבוע מחכה לאינטר אתגר ענק כשתפגוש כאמור את יובה למשחק ענק בחצי גמר הגביע, אחד מתוך שניים.

אשרף חכימי, כריסטיאן אריקסן | Giuseppe Cottini/NurPhoto via Getty Images
שחקני אינטר חוגגים | Marco Luzzani/Getty Images
רומלו לוקאקו, לאוטרו מרטינס | MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי