עוזרו של קונטה: "סאנצ'ס ואריקסן ימשיכו באינטר"

כריסטיאן אריקסן | Cottini/NurPhoto via Getty Images

המנג'ר המורחק צפה מהיציע בנראזורי מביסים 0:4 את בנוונטו וכריסטיאן סטליני התייחס לעתידם של שני שחקני הספסל: "הם ברמה גבוהה ביותר, לא מוכנים לוותר עליהם". וגם: הישגים מרשימים ללוקאקו וללאוטרו

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)

עוד לפני המשחק הבית של אינטר נגד בנוונטו של פליפו אינזאגי אמש (שבת), מילאן הראשונה ויובנטוס השלישית השיגו ניצחונות על בולוניה וסמפדוריה בהתאמה, אבל הנראזורי – ללא אנטוניו קונטה המורחק שראה את המשחק מהיציע – עמדו בלחץ והוכיחו פעם נוספת מדוע הם מובילים את טבלת הכיבושים של הסרייה א' ונחשבים למועמדים הבכירים לזכות לסקודטו אחרי 0:4 גדול בסן סירו.

המשחק נפתח עם גול עצמי של ריקרדו אימפרוטה בדקה השביעית ובמחצית השנייה אינטר סגרה סיפור עם שער של לאוטרו מרטינס שהפך לשחקן הצעיר העונה ביותר בסרייה א' שמגיע ל-10 שערי ליגה וצמד של מרשים של רומלו לוקאקו שעלה למקום השני בטבלת כיבושי הליגה עם 14 ורשם ציון דרך מרשים עם 150 שערים בחמש הליגות הבכירות (68 באברטון, 37 באינטר, 28 מנצ'סטר יונייטד ו-17 בווסט ברומיץ').

עוזרו של קונטה, כריסטיאן סטליני, היה גם זה שדיבר לאחר המשחק והתייחס למעמדם של חלק משחקני הרוטציה: "אני לא מעורב בשוק העברות, כך שאני לא יכול לתת תשובות חד משמעיות. כל מה שאני יכול לומר שאנחנו מאוד מרוצים מאלכסיס סאנצ'ס ומשאר השחקנים שלנו. כולם עובדים קשה ומעורבים במצבי ההבקעה שלנו. לגבי אריקסן, אהבתי מאוד את התפקוד שלו היום. גם הוא עובד קשה, במיוחד בתנועות ההגנה שלא רגיל לחשוב עליהם ובעל אינטליגנציה גבוהה במיוחד. אנחנו לא נוותר עליו מכיוון שהוא שחקן ברמה הגבוהה ביותר".

אשרף חכימי, כריסטיאן אריקסן | Giuseppe Cottini/NurPhoto via Getty Images

כזכור, מספר שעות לפני ההתמודדות, הוזכר טרייד אפשרי בין סאנצ'ס לאדין דז'קו ברומא, אך נראה שהחליטו לסמוך על הצ'יליאני והבישול ללוקאקו אחרי חמש דקות על המגרש, עשוי לגרום לעלייה נוספת בביטחון של שחקן ההתקפה בן ה-32.

לאוטרו מרטינס, שעל פי דיווחים צפוי להאריך את חוזהו במועדון עד 2024, דיבר גם הוא לאחר המשחק: "זו הייתה מחצית ראשונה מאוד קשה, אבל שלטנו היטב ובמחצית השנייה המצבים תורגמו גם לשערים. אני חלוץ וזה התפקיד שלו לכבוש, אבל תמיד אמרתי שאני כאן בשביל לעבוד בקבוצה. זו הסיבה שהגעתי לכאן ואני רוצה להמשיך ביכולת הטובה במדי אינטר".

לאוטרו מרטינס |

לאוטרו נשאל אם לוקאקו עדיין נסער אחרי העימות מול זלאטן איברהימוביץ' ברגע גמר הגביע: "הוא מאוד חשוב עבורנו ואפילו עם מצב רוח רע הוא כבש שני שערים. כמו שאמרתי קודם, אנחנו רוצים קודם כל לטובת הקבוצה, ואם נבקיע זה יהיה יותר טוב".

על עתידו במועדון: "אני מאוד שמח כאן. הסוכנים שלי עובדים מול המועדון והמאמן מאמין בי. כך אני מאמן שיהיה אפשר לפתור הכל".

רומלו לוקאקו, לאוטרו מרטינס | MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי