1:3 גדול ללאציו על אטאלנטה, נאפולי גברה 0:2 על פארמה

שחקני לאציו חוגגים | MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images

הקבוצה של אינזאגי נקמה על ההדחה ברבע גמר הגביע. גאטוסו וחניכיו חזרו לנצח, אלמאס הבקיע שער נדיר. 1:3 לרומא על ורונה בדרך למקום השלישי. דה פול כבש והורחק ב-0:1 של אודינזה

(גודל טקסט)

המחזור ה-20 בסרייה א' הגיע היום (ראשון) לסיומו עם לא פחות משישה משחקים. במשחק המוקדם של היום, אודינזה גברה 0:1 על ספציה במשחק החוץ. לאציו נקמה באטאלנטה שהדיחה אותה מהגביע בשבוע שעבר וגברה עליה 1:3 בחוץ. גנואה הביסה 0:3 את האחרונה בטבלה, ססואולו השוותה ברגע האחרון נגד קליארי (1:1). לאחר מכן, נאפולי גברה 0:2 על פארמה ורומא ניצחה 1:3 את ורונה במשחק שסגר את המחזור.

אטאלנטה – לאציו 3:1

לפני ארבעה ימים הקבוצות נפגשו בשלב רבע גמר הגביע ואטאלנטה ניצחה 2:3 במשחק דרמטי. כעת היה תורה של הקבוצה של סימונה אינזאגי לנקום, ובזכות ניצחון החוץ המרשים (ניצחון ליגה חמישי ברציפות) לאציו קפצה למקום החמישי על חשבון יריבתה. אטאלנטה, שהביסה 0:3 את מילאן בסן סירו, לא הזכירה את אותה קבוצה התקפית ותוססת ובעטה רק שלוש פעמים לשער בשעה הראשונה. זה היה הפסד ליגה ראשון שלה מאז המחזור התשיעי.

אינזאגי לא היה יכול לחלום על פתיחה טובה יותר. הקשר אדם מארושיץ' הבקיע כבר אחרי שתי דקות ושש שניות, השער הכי מהיר של לאציו בסרייה א' מאז פברואר 20, אז היה זה אותו מארושיץ' שהבקיע נגד גנואה. בדקה ה-51 לאציו כבשה את השני במתפרצת. צ'ירו אימובילה ניתר לכדור גובה, הסיט לאחור וחואקין קוראה דהר עד הסוף ולא התבלבל מול פיירלואיג'י גוליני. בדקה ה-65 לאציו הגיעה לעוד מצב. מנואל לזארי פרץ נהדר, מהיר הרבה יותר משחקני ההגנה, אך נעצר על ידי השוער.

שחקני לאציו חוגגים ניצחון גדול | Emilio Andreoli/Getty Images
צ'ירו אימובילה | MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images

עשרים דקות לסיום אימובילה רצה להשתתף גם כן בחגיגה אך השער שלו נפסל בשל נבדל. בדקה ה-79 לואיס מוריאל ביצע תרגיל ענק והעביר בין רגליים של שחקן הגנה, הכדור נעצר בקורה אך מריו פשאליץ' דחק לרשת, אך דרמה לא הייתה. ודאט מוריקי המחליף דחק לרשת שלוש דקות אחרי שעלה כמחליף . לאציו תארח את קליארי בעוד שבוע, בעוד הקבוצה של גספריני תפגוש את נאפולי בחצי גמר הגביע ביום רביעי, במשחק ראשון מבין שניים.

לואיס מוריאל. מהלך מבריק שלו צימק את התוצאה | Emilio Andreoli/Getty Images

נאפולי – פארמה 0:2

אחרי שהעפילה שלב בגביע באמצע השבוע (חצי הגמר מול אטאלנטה ייערך ברביעי החל מ-21:40, ישיר בספורט4), הקבוצה של ג'נארו גאטוסו חזרה לנצח גם בליגה ושיפרה עמדות. סלאלום ענק של אליף אלמאס הצעיר (32) עשה את ההבדל בין הקבוצות ודאג שהקבוצה מהדרום תישאר חזק במאבקי הצמרת. מתיאו פוליטנו חתם (82). מנגד, פארמה החלשה רשמה משחק מספר 11 ברציפות ללא ניצחון ונותרה במקום ה-19 עם 13 נקודות בלבד, אולי בדרך לסרייה ב'.

אליף אלמאס | Soccrates Images / Contributor

רומא – ורונה 1:3

ניצחון שני ברציפות לג'אלורוסי, שבשקט בשקט, נמצאים במקום השלישי ורחוקים שש נקודות בלבד ממילאן שבפסגה. ורונה נותרה במקום התשיעי. שלושת השערים של רומא נכבשו בבליץ של תשע דקות, אשר החל בדקה ה-20 עם נגיחה של ג'אנלוקה מאנצי'ני לרשת מכדור קרן. הנריק מחיטריאן הכפיל שתי דקות בלבד לאחר מכן עם בעיטה טובה מקצה הרחבה, ובדקה ה-29 בורחה מיוראל דחק לרשת מקרוב וקבע 0:3 אחרי בעיטה אדירה של לורנצו פלגריני שנהדפה והגיע לחלוץ שגדל בריאל מדריד. אברימה קולי צימק בדקה ה-62.

שחקני רומא חוגגים | Giuseppe Bellini/Getty Images

ספציה – אודינזה 1:0

האורחת ניצחה לראשונה מזה תשעה מחזורים. לאחר מחצית מאופסת הגיעה הישועה: בדקה ה-51 רודריגו דה פול דייק מהנקודה הלבנה עם שערו החמישי בליגה. בדקה ה-61 עלה מהספסל פרננדו יורנטה, חלוץ הרכש החדש, להופעת בכורה באודינזה ג'רארד דאולופאו היה זה שהוחלף. היה נראה שהאורחת מסתבכת כאשר דה פול סיים את המשחק בשלב מוקדם כשבדקה ה-76 הורחק בצהוב שני אחרי שמשך בחולצה של שחקן יריב במטרה לעצור מתפרצת.

ובכל זאת, אודינזה שמרה על היתרון עד לסיום, כאשר ריקרדו ספוראנה המחליף הורחק בשורות ספציה והשווה את מספר השחקנים על כר הדשא..בעקבות הניצחון, הקבוצה של לוקה גוטי העפילה למקום ה-13, במרחק שבע נקודות מהקו האדום.

שחקני אודינזה חוגגים | Gabriele Maltinti/Getty Images
דה פול. שער ניצחון וכרטיס אדום | Gabriele Maltinti/Getty Images

קרוטונוה – גנואה 3:0

ניצחון ליגה שני ברציפות לקבוצה של דוידה בלרדיני שלא יכלה לבקש יריבה קלה יותר מהאחרונה בטבלה. למעשה המשחק הוכרע עוד במחצית הראשונה. מתיאה דסטרו היה המצטיין במשחק עם צמד שערים, הראשון בדקה ה-24 והשני בדקה ה-51, והגיע לתשעה שערי ליגה. בין לבין הבלם לנארט צ'יבורה הבקיע אף הוא.

קליארי – ססואולו 1:1

רזבאן מארין הרים נהדר בדקה ה-75, ז'ואאו פדרו הלא מכוסה נגח היטב לרשת את שערו ה-11 העונה ב-20 הופעות ליגה, אלא שססואולו לא הרימה ידיים והשוותה עמוק בתוספת הזמן (90+5). ז'רמי בוגה הסתנן מאחורי ההגנה ובעט מהאוויר לרשת, גול גדול.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי