פירלו מגיב: "אין סעיף בחוזה שאומר שאסור להחליף את רונאלדו"

כוכב יובנטוס, שכבש צמד מול אינטר בחצי גמר הגביע האיטלקי, לא אהב את החלפתו. המאמן הסביר: "אמרתי לו שהוא צריך לנוח" והבטיח שהמשחק של אתמול הראה מי זו יובה האמיתית. וגם: הנתון המדהים של בופון

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

כשלאוטרו מרטינס העלה אתמול (שלישי) את אינטר ל-0:1 על יובנטוס כבר בדקה התשיעית, עלו חששות אצל הגברת הזקנה מההפסד 2:0 בליגה רק 16 ימים קודם לכן. אבל בסופו של דבר יש לקבוצה בשחור-לבן שחקן אחד שתמיד מגיע למעמדים גדולים, כריסטיאנו רונאלדו שמו, ועם צמד הוא העניק ליובה 1:2 על הנראוזרי במשחק הראשון מבין שניים בחצי גמר הגביע האיטלקי.

זה עוד לא נגמר, ובשלישי הבא שתי הקבוצות ייפגשו למשחק הגומלין, אך הניצחון אמש במגרש החוץ, בסן סירו, בהחלט מקרב מאוד את הגברת הזקנה למטרה – גביע ראשון מאז 2017/18. למרות זאת, אסור לה להיות רגועה, כי בארבע פעמים מחמש האחרונות הקבוצה ניצחה במשחק הראשון של חצי הגמר

רונאלדו, אגב, מצא את הרשת בפעם השישית בשמונה משחקים באצטדיון במילאנו – שלושה הוא כבש מול אינטר, שלושה מול מילאן. אתמול CR7 כבש את הצמד השמיני שלו העונה בכל המסגרות – הכי הרבה בחמש הליגות הבכירות באירופה.

מאמן יובטוס, אנדראה פירלו, הבטיח שיובנטוס של אתמול זו יובה האמתית, ולא זו שהפסידה לאינטר בליגה. "לא היינו עצמנו נגד אינטר בליגה, זו הייתה מעידה, אבל גם שיעור יקר", אמר קשר העבר. "עבדנו על הטעויות שעשינו באותו משחק והוכחנו שאם אנחנו מרוכזים לגמרי קשה מאוד לשחק נגדנו. אנחנו יודעים את כוחנו".

אנדראה פירלו | Daniele Badolato – Juventus FC/Juventus FC via Getty Images

רונאלדו, שיחגוג ביום שישי יום הולדת 36, לא כל כך אהב את העובדה שהוחלף בדקה ה-77 ופירלו התייחס גם לנושא הזה: "זה נורמלי במשחק כזה הוא רוצה לעזור לקבוצה. אין סעיף בחוזה שאמור שאסור להחליף אותו. הוא יודע שהוא שחקן חשוב מאוד עבורנו והוא לא יכול לענות בצורה טובה יותר למבקרים. אמרתי לו שהוא צריך לנוח, יש לנו משחק חשוב בשבת. הוא שיחק הרבה משחקים ברציפות, מדי פעם מגיע לו מנוחה".

אגב, ג'אנלואיג'י בופון, במשחקו הראשון מאז חגג יום הולדת 43, סיפק יכולת טובה ורגע אחד גדול עם הצלה לכדור של מתאו דרמיאן. אמש, זה היה משחקו ה-1,100 בקריירה – 679 ביובנטוס, 220 בפארמה, 25 בפריז סן ז'רמן ועוד -176 בנבחרת איטליה. מדהים.

ג'אנלואיג'י בופון | Claudio Villa – Inter/Inter via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי