קונטה: "יובנטוס הייתה על החבלים". וידאל ואלכסיס ייעדרו בגומלין

אינטר הפסידה לגברת הזקנה 2:1 בבית בחצי גמר הגביע האיטלקי ותצטרך לכבוש לפחות פעמיים על מנת להעפיל לגמר. המאמן רתח בסיום: "הבאנו את ההפסד על עצמנו, יובה ניצלה שתי טעויות נאיביות"

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)

אחרי שגברה עליה לאחרונה בליגה האיטלקית והוכיחה שהפעם היא מתכוונת ללכת עד הסוף, אינטר רצתה לנצח את יובנטוס בפעם השנייה ברציפות וכבר הוליכה 0:1, אך נכנעה לצמד של כריסטיאנו רונאלדו והיא תגיע לגומלין חצי גמר הגביע בטורינו בידיעה שהיא חייבת לכבוש לפחות שני שערים על מנת להעפיל לגמר.

לקראת הגומלין בשבוע הבא, הנראזורי אולי יוכלו לשאוב עידוד מיכולתו של ניקולו בארלה, שבישל את שער היתרון ללאוטרו מרטינס בדקה התשיעית. הקשר האיטלקי בן ה-23 מעורב ישירות בשלושת השערים האחרונים שכבשה אינטר מול יובנטוס (שער ושני בישולים) ונראה שהוא אוהב לשחק מול הגברת הזקנה.

אנטוניו קונטה, מאמן אינטר, רתח בסיום: "בעיקרון, הבאנו את ההפסד הזה על עצמנו. יובנטוס ניצלה את המקסימום משתי טעויות נאיביות בכדי להבקיע את שעריה. אנחנו צריכים להיות קליניים וחסרי רחמים יותר, כיוון שיצרנו כל כך הרבה מצבי הבקעה ואתה צריך לנצל אותם אם אתה רוצה לנצח מול קבוצה כמו יובנטוס".

שחקני יובנטוס חוגגים | Daniele Badolato – Juventus FC/Juventus FC via Getty Images

קונטה ניתח את המשחק: "הביצועים היו מצוינים, רק התוצאה הייתה שלילית. היה לנו את יובה על החבלים, זה ממש מאכזב, כי הגיע לנו הרבה יותר מהתוצאה הסופית. יובנטוס בקושי יצרה משהו ואני לא זוכר שסמיר הנדנוביץ' סיפק הצלה כזו או אחרת. אם לא היינו עושים את שתי הטעויות האלה, הכל היה נראה אחרת".

בגומלין, שייערך בעוד שישה ימים, אינטר תיאלץ להסתדר ללא ארתורו וידאל (שהוחלף והתעצבן) ואכלסיס סאנצ'ס שספגו צהובים וייעדרו, אך תקבל בחזרה את אשרף חכימי ורומלו לוקאקו שנעדרו מהמשחק אמש. גם קונטה מבין: "זה לא יהיה טיול בפארק. אחרי שאתה מפסיד 2:1, אתה חייב להבקיע לפחות פעמיים".

אגב, אינטר ניצחה רק בשניים מתוך שש המשחקים בהם היא נאלצה להסתדר ללא לוקאקו מאז שהוא הצטרף ממנצ'סטר יונייטד. לעומת זאת, כשהחלוץ הבלגי האדיר נמצא על כר הדשא, המאזן של הנראזורי עומד על 47 ניצחונות ב-77 משחקים (יותר מ-60 אחוז). "הביאנקונקי נקמו בנראזורי על ההפסד בליגה", נכתב ב"טוטו ספורט", שם כינו את רונאלדו "גיבור המשחק".

אנטוניו קונטה
אנטוניו קונטה | MIGUEL MEDINA / Contributor

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי