יצא בזול: וידאל לא ייקנס. אינטר מחפשת יורש להנדנוביץ'

הנראזורי החליטו לוותר לצ'יליאני, שהגיב בחריפות לחילוף שלו מול יובנטוס בחצי גמר הגביע. מוסו וקראניו מועמדים להחליף את השוער בן ה-36 בעונה הבאה. לוקאקו וחכימי יחזור בשישי מול פיורנטינה, ריברי בספק מנגד

(גודל טקסט)

מאוכזבת מאוד אחרי ההפסד 2:1 ליובנטוס בחצי גמר הגביע האיטלקי, אינטר תגיע מחר (שישי) למשחק חוץ מול פיורנטינה – בסיומו היא עשויה לטפס למקום הראשון, לפחות זמנית, אם תנצח. בנוסף, הנראזורי יכולים להיות מרוצים מכך שיהיה להם יום מנוחה נוסף ביחס לגברת הזקנה לקראת גומלין חצי הגמר שייערך ביום שלישי (21:40, שידור ישיר בספורט4), שכן יובה תפגוש רק בשבת למשחק קשוח את רומא הלוהטת.

ואם במשחק האחרון מול יובנטוס עסקינן, באיטליה מפרסמים היום כי באינטר החליטו לוותר לארתורו וידאל ולא לקנוס אותו. כזכור, הקשר הצ'יליאני לא ממש היה מרוצה, בלשון המעטה, מההחלטה של המאמן אנטוניו קונטה להחליף אותו בדקה ה-73 בחצי הגמר בכריסטיאן אריקסן.

אגב, וידאל ייאלץ להחמיץ את הגומלין בעקבות צבירת כרטיסים צהובים. גם אלכסיס סאנצ'ס ייעדר. לעומתם, מי שהחמיצו את המשחק הראשון מול יובה ומחר יחזרו ישירות להרכב הם אשרף חכימי ורומלו לוקאקו. קונטה צפוי לעלות עם ה-11 החזקים ביותר שלו, כך שלאוטרו מרטינס צפוי לשחק לצד הבלגי בהתקפה.

רומלו לוקאקו | Claudio Villa – Inter/Inter via Getty Images

בינתיים, בתקשורת האיטלקית מתעסקים ביורש העתידי של השוער סמיר הנדנוביץ', בטח אחרי הטעות מול יובנטוס. הסלובני, שיחגוג בקיץ יום הולדת 37, מסיים חוזה רק בתום העונה הבאה, אך הנהלת אינטר כבר מחפשת את האיש הבא בין הקורות. חואן מוסו מאודינזה נחשב לפייבוריט, גם אלסיו קראניו מקליארי מועמד.

ומה קורה בגזרת פיורנטינה? אלכסנדר קוקורין, הרכש החדש, זקוק לעוד קצת זמן כדי להיכנס לכושר ולא ישחק, בעוד קווין מלקוי שהצטרף מנאפולי ייכלל בסגל ויחכה להופעת הבכורה שלו מהספסל. פרנק ריברי בן ה-37 נמצא בספק להתמודדות, ומאמן הקבוצה צ'זרה פראנדלי סיפר שרק מחר יוכרע האם הצרפתי יוכל לשחק.

פרנק ריברי | Sportinfoto/DeFodi Images via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי