"מי שיש לה את רונאלדו – מנצחת": הפנומן ויובנטוס במומנטום

כריסטיאנו רונאלדו | ISABELLA BONOTTO/AFP via Getty Images

העיתונים באיטליה שוב היללו את הפורטוגלי אחרי ה-0:2 של יובנטוס על רומא, הניצחון השישי ברציפות של האלופה. פירלו: "למדנו מטעויות העבר". וגם: הסיוע של מוראטה לכריסטיאנו והנוכחות של קייליני בהגנה

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

יובנטוס מרגישה ששלבי המאני טיים של העונה מתקרבים ומתחילה להגביר קצב. אלופת איטליה רשמה אתמול (שבת) ניצחון שישי רצוף בכל המסגרות בזכות 0:2 ביתי על רומא, שהעלה אותה למקום השלישי בסרייה A על חשבון הקבוצה מהבירה. הפער ממילאן עשוי לחזור לשבע נקודות אם הרוסונרי ינצחו היום, אבל לפי החדות שכריסטיאנו רונאלדו וחבריו מציגים לאחרונה, המאבק על הסקודטו צפוי להישאר פחות לחלוטין.

אחרי הצמד בניצחון 1:2 על אינטר בגביע, רונאלדו שוב מצא את הרשת ואחד מאותם "חברים" שמספקים עזרה לגדולה לפורטוגלי העונה הוא אלברו מוראטה, שמוביל את חלוצי הליגה האיטלקית בבישולים עם שבעה בסך הכל, כאשר ארבעה מתוכם היו ל-CR7. "רונאלדו הרועם", נכתב בכותרת ה'גאזטה דלו ספורט', ב'קוריירה דלו ספורט' הכריזו ש"מי שיש לה את רונאלדו – מנצחת" וב'טוטוספורט' הלכו על קונספט קבוצתי יותר: "הם לא עוצרים".

הביאנקונרי שמרו על רשת נקייה בפעם השישית העונה בליגה ומי שהיה על המגרש בארבעה מתוך אותם מקרים הוא הקפטן ג'ורג'יו קייליני. "קייליני בכושר טוב ואני מקווה שנוכל להמשיך כך", אמר אנדראה פירלו בסיום. "הקבוצה שלנו תמיד צנועה ויודעת מתי הזמן לרוץ ללא כדור ומתי כולם צריכים לעזור. גם האלופות הכי גדולות עושות את זה וזה אלמנט קריטי. היינו מוכנים לסגנון המשחק הזה, התכוננו לחכות מאחור, לעשות הגנה ואז לצאת למתפרצות. מצאנו את ההתלהבות, אנחנו יותר סולידיים והגישה שלנו בהגנה יותר נחושה עכשיו, כי למדנו מטעויות העבר".

חברו של קייליני למרכז ההגנה, לאונרדו בונוצ'י, אמר ל'סקיי ספורט' בסיום: "אלה המשחקים שבהם הנשמה של הקבוצה מופיעה. היינו צריכים את ההקרבה כדי לעמוד בלחץ שלהם ולפגוע בהם בזמן הנכון". הבלם ירד לספסל בדקות הסיום בגלל פציעת שריר, אך הבהיר שמצבו תקין והחילוף התבצע כאמצעי זהירות.

בונוצ'י הצביע על השינוי שחל ביובנטוס מאז ההפסד 2:0 לאינטר, היחיד שספגה האלופה ב-11 משחקים ב-2021: "ההופעה שלנו במשחק נגד אינטר הייתה הכי גרועה שיכולה להיות. השחקנים כאן הגיבו וגם המאמן, התאחדנו ונטרלנו את כל רעשי הרקע. למזלנו היה לנו משחק נוסף תוך כמה ימים וזה עזר להשאיר הכל מאחורינו ולחזור למסלול".

ביום שלישי הקרוב יובנטוס תוכל לסגור חשבון סופית עם אינטר, כאשר תארח אותה בגומלין חצי גמר הגביע, אליו תגיע ביתרון 1:2 שהשיגה במשחק הראשון בסן סירו (שידור ישיר בספורט4 החל מ-21:40).

כריסטיאנו רונאלדו, ווסטון מקני, פדריקו קייזה | Stefano Guidi/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי