הקרב על הגמר: רונאלדו חייב להימנע מצהוב, לוקאקו יחזור להרכב

כריסטיאנו רונאלדו | Sportinfoto/DeFodi Images via Getty Images

אחרי ה-1:2 בסן סירו בשבוע שעבר, יובנטוס רוצה להשלים את המשימה בשלישי (21:45, ספורט4). הכוכב צריך להיזהר מצהוב שלישי וכמוהו עוד תשעה! דיבאלה עשוי לשוב לסגל. אצל אינטר, הבלגי "עומד למבחן מנהיגות"

קבוצות: יובנטוס אינטר
(גודל טקסט)

הגמר ה-20 של יובנטוס או שאינטר תשתווה ליריבתה מילאן עם 14 הופעות במעמד הגמר? שבוע בדיוק לאחר שהאלופה ניצחה 1:2 את אנטוניו קונטה בסן סירו, הקבוצות יפגשו מחר (שלישי) לגומלין חצי גמר הגביע בטורינו (21:45, שידור ישיר בספורט4). זה יהיה המשחק השלישי ביניהן תוך קצת יותר משלושה שבועות. "ג'ורג'יו קייליני מול רומלו לוקאקו – העימות האחרון בדרך לגמר", נכתב בקוריירה דלה ספורט".

צפו ב-1:2 של יובנטוס בחצי הגמר הראשון

האלופה יובנטוס מגיעה למשחק בכושר מצוין עם שישה ניצחונות רצופים בכל המסגרות ויתרון יפה. מנגד, היא נכנסת למרתון משחקים קשה מאוד כשכבר בעוד חמישה ימים תתארח אצל נאפולי ולאחר מכן תחכה לה פורטו במשחק הראשון של שמינית גמר ליגת האלופות. ג'יאנלואיג'י בופון יפתח שוב בין הקורות. פאולו דיבאלה שנעדר לאחרונה בשל פציעה עשוי לשוב לסגל וכך גם ארון ראמזי. "דיבאלה הוא הבונוס לקראת מאבק הסקודטו", נכתב. ההחלטה בידיו של המאמן אנדראה פירלו.

בכל מקרה, לפירלו יש כאב ראש רציני יותר מאשר החלוץ הארגנטינאי לא פחות לא פחות מעשרה שחקנים של יובנטוס צריכים להיזהר מכרטיס צהוב נוסף (שלישי במהלך התחרות) שיגרום להם להחמיץ את הגמר – אפילו כריסטיאנו רונאלדו שכבש צמד במשחק הגביע הקודם העונה כבש 23 שערים ב-24 משחקים.

פרט אליו רחוקים צהוב אחד מהשעייה גם מתייס דה ליכט (עשוי להחליף את קייליני ב-11 לאחר שנח נגד רומא), אלברו מוראטה, פדריקו קייזה, רודריגו בנטנקור, ארתור, אלכס סנדרו, פדריקו ברנרדסקי, מריח דמירל ואדריאן ראביו. במשחק הראשון ביניהן בגביע, קולוסבסקי פתח בחוד לצד רונאלדו על חשבונו של מוראטה וייתכן והמגמה תימשך.

בארלה ובופון | Marco Luzzani/Getty Images

אינטר בכושר טוב גם היא, עם ארבעה משחקי ליגה ללא ספיגה ואף עלתה זמנית לפסגת הסרייה א' (אחרי הניצחון 0:2 על פיורנטינה ביום שישי( וחולמת על גמר ראשון מאז 2011, אז גם זכתה בתואר בפעם האחרונה. הקבוצה של אנטוניו קונטה תקבל בחזרה את רומלו לוקאקו שהיה מושעה ממשחק הגביע הקודם, והוא יחליף את אלכסיס סאנצ'ס שייעדר בשל צהובים. כך גם הדברים לגבי ארתורו וידאל, אם כי עדיין לא ברור אם כריסטיאן אריקסן יפתח או לא ונראה שקונטה נוטה לשחק עם רוברטו גליארדיני. "זה מבחן מנהיגות עבור לוקאקו", נכתב באיטליה.

לפני חמש עונות הצליחה אינטר למחוק פיגור של 3:0 מול יובנטוס בחצי הגמר כשכבשה שלישייה משלה בגומלין בסן סירו (צמד למרסלו ברוזוביץ' ושער נוסף של איבן פרישיץ', השרידים היחידים מה-11) אך הנראזורי הודחו בצורה אכזרית לאחר שהפסידו בדו קרב הפנדלים. ב-32 המשחקים הקודמים בין הקבוצות בגיע, אינטר ניצחה בעשרה (אם כי רק ארבע פעמים ב-15 משחקי החוץ) ויובה ניצחה 15 פעמים.

This image has an empty alt attribute; its file name is 1030974
המהפך אפשרי יחד איתו? לוקאקו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי