ללא שלושה מכוכביה: יובנטוס תגיע לקרב מול נאפולי

פאולו דיבאלה | Marco Canoniero/LightRocket via Getty Images

ללא דיבאלה, בונוצ'י וארתור, הגברת הזקנה תפגוש בשבת את הקבוצה של גאטוסו ותקווה לחבר ניצחון רביעי ברציפות. רונאלדו בחוד. מילאן תנסה לשמור על הפסגה מול ספציה, פערים במו"מ עם דונארומה

(גודל טקסט)

המחזור ה-22 של הליגה האיטלקית יימשך מחר (שבת) עם שלושה משחקים מסקרנים, כאשר במוקד הקרב הענק בין יובנטוס לנאפולי, בו הגברת הזקנה תנסה להמשיך את התקופה הטובה ולחבר ניצחון רביעי ברציפות (19:00). בנוסף, מילאן תנסה להבטיח מחזור נוסף בפסגה כאשר תתארח אצל ספציה (21:45). כמו כן, טורינו תפגוש את גנואה (16:00).

נאפולי – יובנטוס

הגברת הזקנה נמצאת בתקופה טובה, אחרי שהעפילה לגמר הגביע האיטלקי באמצע השבוע, ובליגה היא ברצף חיובי של שלושה ניצחונות. מחר מצפה לה מפגש לא פשוט בכלל, והיא גם תחסר שלושה שחקני מפתח – פאולו דיבאלה, לאונרדו בונוצ'י וארתור.

הקשר ברזילאי צפוי להחמיץ גם את המפגש הראשון של שמינית גמר ליגת האלופות מול פורטו בשבוע הבא, בעוד החלוץ הארגנטינאי והבלם האיטלקי אמורים להיות זמינים עבור אנדראה פירלו לקרב מול אלופת פורטוגל.

כריסטיאנו רונאלדו | Sportinfoto/DeFodi Images via Getty Images

בעקבות היעדרות בונוצ'י, במרכז ההגנה של יובה מחר יפתחו ג'ורג'ו קייליני ומתייס דה ליכט. בחוד, כריסטיאנו רונאלדו כמובן יעלה ב-11 וינסה להמשיך בכושר האדיר שלו. אבל אם מדברים על היעדרויות, אי אפשר שלא להתייחס למצב הרע בנאפולי מן העבר השני.

צמד הבלמים הבכיר, קאלידו קוליבאלי וקוסטאס מנולאס, נמצאים בספק, בזמן שאלסייד היסאי ודייגו דמה צפויים להיעדר גם הם. ג'נארו גאטוסו ייאלץ לאלתר מרכז הגנה, כאשר ניקולה מקסימוביץ' יפתח, בתקווה שמנולאס יוכל לשחק לצדו. אם היווני לא יהיה כשיר, אמיר רחמני עתיד לעלות ב-11.

ספציה – מילאן

הרוסונרי, ברצף של שני ניצחונות, רוצים להבטיח את הפסגה שבוע נוסף ולהשיג שלוש נקודות מול היריבה מהתחתית, שמדורגת במקום ה-16 ומחזיקה בפער של שש נקודות מהקו האדום. זלאטן איברהימוביץ' בן ה-39, שכבש 14 שערים ב-11 הופעות ליגה העונה, יפתח בחוד וינסה להמשיך בקצב ההבקעות המסחרר שלו.

זלאטן איברהימוביץ' | Jonathan Moscrop/Getty Images

אבל הדבר בו מתעסקים בתקשורת האיטלקית בנוגע למילאן ביממה האחרונה הוא כמעט אך ורק ג'אנלואיג'י דונארומה. השוער, אשר חוזהו מסתיים בסוף העונה, נמצא במגעים לחידושו. כיום הוא מרוויח שישה מיליון יורו לעונה, והקבוצה הציע לו חוזה חדש לחמש שנים עם שכר של 7.5 מיליון יורו לעונה.

הבעיה היא שהוא לא מעוניין בחוזה ארוך טווח שכזה, אלא בחוזה לשנתיים בלבד. סוכנו של דונארומה, מינו ראיולה, סיפר: "צריך לתת לג'אנלואיג'י שקט, כי הוא מנסה להשיג משהו חשוב מאוד עבור מילאן ועבור הקריירה שלו. יותר מזה אני לא יכול להגיד".

ג'אנלואיג'י דונארומה | Andrea Staccioli/Insidefoto/LightRocket via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי