מילאן נכנעה לספציה ועלולה לאבד את הפסגה, נאפולי גברה 0:1 על יובה

זלאטן איברהימוביץ' | Gabriele Maltinti/Getty Images

המוליכה שיחקה רע נגד העולה החדשה ורשמה הפסד שלישי בליגה (2:0). באסטוני כבש שער ענק (67). אם אינטר תנצח על לאציו בראשון היא תחלוף על פניה. אינסינייה הכריע את האלופה, החמצה גדולה לרונאלדו

(גודל טקסט)

המחזור ה-22 באיטליה נמשך הערב (שבת) עם שלושה משחקים ואולי אף יהיה המחזור בו חלפה תפנית במאבק על הסקודטו. בקרב הצמרת, יובנטוס נעצרה אחרי שלושה ניצחונות רצופים כשנכנעה 1:0 לנאפולי. במשחק המאוחר חיכתה הפתעה גדולה הרבה יותר כאשר מילאן המוליכה נכנעה 2:0 לספציה העולה החדשה והיא עלולה לאבד מחר את הפסגה. מוקדם יותר, טורינו וגנואה נפרדו ב-0:0 חלש.

נאפולי – יובנטוס 0:1

שלושה ניצחונות רצופים נקטעו עם הפסד כואב במיוחד מבחינת יובה. הגברת הזקנה הייתה טובה יותר מהקבוצה של ג'נארו גאטוסו, אי אפשר להגיד אחרת, אך נתקלה ביום אדיר של אלכס מרט בין הקורות של נאפולי. וזה ממש היה כמו סיפור כתוב, כי מרט לא היה אמור לשחק, אך דויד אוספינה נפצע לפני המשחק ועל כן השוער השני עלה בהרכב.

בדקה ה-31 ג'ורג'ו קייליני ביצע עבירה בתוך רחבת יובנטוס, ואחרי צפייה במערכת ה-VAR, השופט העניק פנדל עבור המארחת. מי שניגש לנקודה הלבנה היה הקפטן לורנצו אינסינייה, שבעט כדור עוצמתי אל הרשת והעניק לקבוצתו יתרון שהחזיק עד לסיום.

לורנצו אינסינייה חוגג עם ויקטור אוסימן | FILIPPO MONTEFORTE/AFP via Getty Images

יובה לחצה ולחצה, פדריקו קייזה בלט, וכריסטיאנו רונאלדו היה קרוב להשוות אך רשם החמצה גדולה בדקה ה-49, כאשר נעצר מקרוב אצל מרט הנפלא. עד לסיום הגברת הזקנה המשיכה ללחוץ, אך ירדה מאוכזבת מכר הדשא באצטדיון דייגו ארמנדו מראדונה ואנדראה פירלו רשם הפסד ליגה שלישי העונה.

כריסטיאנו רונאלדו מאוכזב | FILIPPO MONTEFORTE/AFP via Getty Images

ספציה – מילאן 0:2

הקבוצה של סטפאנו פיולי לא ציפתה שיהיה לה כל כך קשה נגד העולה החדשה, אך למרות ששיחקה בהרכב חזק – נכנעה 2:0 לאחר משחק חלש מאוד. הרוסונרי עלולים לשלם על כך ביוקר שכן אם אינטר תנצח מחר – היא תחלוף על פניה ותעפיל לפסגה. המוליכה התקשתה לא הצליחה לאיים על השער כלל ב-25 הדקות הראשונות, כאשר דווקא ריקרדו ספונארה כמעט כבש וסחט הצלה גדולה מג'יאנלואיג'י דונארומה. בדקה ה-54 סימונה באסטוני הגיע למצב לא רע אבל בעט החוצה – הוא עוד ייתן את שלו בהמשך.

בדקה ה-56 העולה החדשה כבר עלתה ליתרון עם שער נפלא מתוך הרחבה. קווין אגודלו מסר למתיאו ריצ'י שהעביר לג'וליו מאגיורה. לקשר נותר רק לדחוק לרשת החשופה. כעבור שמונה דקות פיולי זרק למערכה את מריו מנדז'וקיץ' בתקווה להוסיף מחץ להתקפה המקרטעת. אולם, באסטוני הכפיל בדקה ה-67 בשער הבכורה שלו העונה אחרי תרגיל מבריק מכדור חופשי. המגן שלח בעיטה אדירה בחצי גובה.

זלאטן איברהימוביץ' | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images
סימונה באסטוני | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

מנדז'וקיץ' היה קרוב לצמק את התוצאה בתוספת הזמן אך נגח החוצה. למוליכה, שהפסידה לראשונה העונה בליגה במשחק חוץ – יש שבוע מאתגר בפתח. ביום חמישי היא תתארח אצל הכוכב האדום בלגרד במשחק הראשון בשלב 32 האחרונות בליגה האירופית, ובמשחק הליגה הבא יפגשו הרוסונרי את אינטר לדרבי ענק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי