פירלו לא נלחץ מההפסד, גאטוסו תקף ופיולי סיפק הצהרה מעניינת

כריסטיאנו רונאלדו | Franco Romano/NurPhoto via Getty Images

יובנטוס נכנעה 1:0 בנאפולי ופספסה הזדמנות להתקרב לפסגה, אך המאמן הרגיע: "אם נמשיך כך, יהיה בסדר.". מאמן מילאן הודה שלראשונה העונה קבוצתו נכנעה בצדק: "אנחנו לא מסוגלים להשיג ניצחון מכוער"

(גודל טקסט)

מי היה מאמין שדווקא שעה קלה אחרי שיובנטוס הפסידה בנאפולי, גם מילאן תרשום את הפסדה השלישי העונה בסרייה A. הרוסונרי זכו למשחק נוח על הנייר נגד ספציה וקיבלו הזדמנות פז להגדיל את הפער מאלופת תשע השנים האחרונות ל-10 נקודות הפרש וגם להגדיל את הפער מאינטר לחמש נקודות, אבל 2:0 סיבך אותם כהוגן ויעלה להם בפסגה אם אינטר תנצח הערב את לאציו (21:45).

"ספציה ניצחה בצדק, זה ההפסד הראשון העונה שהגיע לנו לספוג", אמר בסיום סטפנו פיולי, מאמן הרוסונרי, "אנחנו לא היינו איכותיים מספיק ולא אינטנסיביים וספציה ניצלה זאת בצדק כדי להפוך את זה ליתרון. זה שיעור חשוב שקיבלנו, הוכיחה שאם לא נתפקד במשחקים כמו שצריך – נספוג השפלות כאלה. אנחנו לא קבוצה שמסוגלת להשיג ניצחון מכוער, והמשמעות היא שאנחנו לא אפקטיביים אם אנחנו לא מתמסרים טוב, משחקים בקצב גבוה ושומרים על אינטנסיביות".

מנגד, המאמן המאושר של ספציה, וינצ'נזו איטליאנו הודה: "זה הניצחון הכי גדול בקריירה שלי. פגשנו קבוצה כמו מילאן, מוליכת הטבלה, וראיתי את השחקנים שלי נותנים את הכל מהדקה הראשונה ועד האחרונה. זה מאוד משמח".

זלאטן איברהימוביץ' עם פרצוף שאומר הכל | Gabriele Maltinti/Getty Images

יובנטוס כאמור הפסידה עוד לפני כן לנאפולי, שם המאמן ג'נארו גאטוזו אולי הציל את עצמו מפיטורים. הגברת הזקנה נכנעה לבעיטת פנדל של לורנצו אינסינייה והמאמן אנדראה פירלו אמר תחילה על יריבו ומי שהיה בעבר חברו על כר הדשא: "אני שמח בשבילו כי הוא חבר שלי, אבל הייתי מעדיף שננצח".

פירלו וכריסטיאנו רונאלדו. הפסד שסיבך את האלופה | Carlo Hermann/KONTROLAB/LightRocket via Getty Images

יובנטוס אמנם במרחק שבע נקודות מהפסגה והפער עשוי לגדול אם אינטר תנצח הערב, אולם יש לזכור שהיא עם משחק חסר ועדיין נמצאת חזק בתמונת האליפות. פירלו ניסה להזכיר זאת כשטען: "יכולנו להשוות במחצית השנייה, אבל לא הצלחנו. גם הפנדל שנאפולי קיבלה, אם היו זורקים לפנדל כזה לזכותנו היה מתעורר דיון וכולם היו מתלוננים ששרקו לדבר כזה, אבל זה רק אם אנחנו היינו מקבלים פנדל כזה. זה פנדל גבולי ולצערי מקרים דומים מסתיימים אחרת כשהם קורים נגד יובנטוס, כי כולם מדברים עלינו. בסופו של דבר אנחנו רק בחודש פברואר ואם נמשיך ביכולת הזו, אז יהיה בסדר".

גאטוזו, שעל פי הדיווחים לפני המשחק צפוי היה לסיים את דרכו עוד השבוע, אמר בהתרסה: "הקבוצה שלי הייתה תחת לחץ ונלחמה עד הסוף כדי לשמור על רשת נקייה ואני שמח שעשינו את זה, גם אם ליובנטוס אולי הגיע יותר. מעולם לא היה לי ספק בשחקנים שלי, אחרת הייתי אוסף את הדברים שלי והולך הביתה. תמיד שופטים אותי על מה שאני עושה ואני לא ארשה לאף אחד להעליב אותי ברמה האישית, אבל אם אתם רוצים לחשוב שאני מאמן לא טוב, זו זכותכם וזה בסדר, אבל ארדוף את מי שמשקר. אל תשכחו שזה עונה קשה שאתה מגיע בכל יום לאימון ולא יודע מה הולך לקרות".

ג'נארו גאטוסו | FILIPPO MONTEFORTE/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי