לאוטרו פרגן ללוקאקו שהגיע ל-300 שערים: "קשה מאוד לשמור עליו"

כריסטיאן אריקסן, לאוטרו מרטינס ורומלו לוקאקו | Jonathan Moscrop/Getty Images

אינטר השתלטה על הפסגה לראשונה מזה שנה והשוותה עוד שיא מעונת הטרבל, הישג לבלגי שרשם בישול אדיר לחברו. קונטה: "רדפנו אחרי המטרה הזו הרבה זמן, אך זו רק נקודת ההתחלה ולא קו הסיום". וגם: היכולת של אריקסן

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)

כמה שאוהדי אינטר חיכו לרגע הזה: הנראזורי ניצלו את איבוד הנקודות של מילאן כשניצחו אתמול (ראשון) 1:3 את לאציו בסן סירו ועלו לפסגה שבוע לפני הדרבי הגדול של מילאנן. הקבוצה של אנטוניו קונטה השתלטה על המקום הראשון לראשונה מאז המחזור ה-23 בעונה שעברה – כמעט שנה ושבוע חלפו מאז. לראשוונה מאז ינואר 2017 ניצחה אינטר את לאציו פעמיים ברציפות בבית, וחשוב מכך: הנראזורי פתחו עם תשעה ניצחונות מ-11 משחקי הבית הראשונים לראשונה מאז עונת 2009/10 – עונת האליפות האחרונה.

זה היה משחק בסימן שיאים – סמיר הנדנוביץ' השוער רשם את הופעתו ה-500 בסרייה א'. כמו כן, רומלו לוקאקו שכבש בפנדל (דייק בכל עשרת האחרונים) – הגיע ל-300 שערים בקריירה: 56 באינטר, 57 בנבחרת בלגיה, 87 במדי אברטון, 42 במדי מנצ'סטר יונייטד, 41 שערים כבש במדי אנדרלכט ו-17 במדי ווסט ברומיץ' אלביון. בתזמון מצוין לוקאקו השתווה לכריסטיאנו רונאלדו בראש טבלת המבקיעים כשלשניהם שמונה שערים.

300 השערים של לוקאקו:

אברטון – 87
נבחרת בלגיה – 57
אינטר – 56
מנצ'סטר יונייטד – 42
אנדרלכט – 41
ווסט ברומיץ' – 11

לאוטרו מרטינס שנהנה מבישול אדיר של לוקאקו בשער שסגר עניין, פרגן לחברו לאחר המשחק: "קשה מאוד לשמור עליו. הוא עובד מאוד קשה עבור הקבוצה ולעתים אני צריך להתחיל לרוץ מוקדם מאוד כדי להגיע למקום הנכון בהתקפות המתפרצות. הייתי קצת עייף אך עשיתי זאת, התאוששתי ואני מוכן היטב בכל פעם שהמאמן רוצה אותי".

על הפסגה: "אנחנו מאוד שמחים להיות מעל השאר, עבדנו בשביל זה, כמו שאמר המאמן, מנגד, זו רק ההתחלה ועלינו לשמור על הפסגה ולא להרפות ממנו. אנחנו צריכים לעבוד קשה ולהצליח גם בדרבי ביום ראשון כדי לשמור על הפסגה".

אנטוניו קונטה אמר: "רדפנו הרבה זמן אחרי המטרה הזו, להגיע לפסגה, והשגנו את זה היום (אתמול) אחרי ניצחון נגד יריבה חזקה מאוד שאני מברך אותה. ניצחנו קבוצה שניצחה בששת משחקיה האחרונים וזה מראה על הכוחות שלנו. אני מאושר עבור הבחורים אך זו חייבת להיות נקודת ההתחלה ולא קו הסיום. המשחק הבא כל כך חשוב, אנחנו יודעים, זה יהיה משחק מרתק".

אנטוניו קונטה, לאוטרו מרטינס | Jonathan Moscrop/Getty Images

"רומלו וכל הקבוצה נתנו משחק נהדר. לאוטרו בלט וגם מרסלו ברוזוביץ', המגנים, איבן פרישיץ'. חלק התחילו למלמל דברים לא ראויים על לוקאקו אחרי הגביע וכמה הופעות פחטות טובות. הוא חזר הלילה ובגדול. אנחנו צריכים את התשוקה הזו מכולם". גם כריסטיאן אריקסן זכה לשבחים: "הוא התחיל להבין מה אנחנו רוצים ממנו, זו ליגה שונה מהפרמיירליג. הוא התחיל להבין את השפה והוא מתפתח, מרוכז בהגנה ובהתקפה. הוא אופציה נוספת ואני יכול לסמוך עליו. זו הדרך, כולם צריכים להרגיש טוב. המטרה היחידה היא להפוך את אינטר לגאה".

בכלי התקשורת פרגנו. "אינטר צועקת שם למעלה בפסגה", נכתב בשער "גאזטה דלה ספורט", שם החמיאו ללוקאקו ש"הוביל את הדרך". החלוץ קיבל את הציון 8 על יכולתו הגבוהה ונכתב כי המאמן קונטה לא נראה מחויך כך זמן רב: "הוא חיבק את כולם". "לוקאקו דחף את אינטר לראש הטבלה לפני הדרבי עם פנדל מוצלח ובישול אדיר ללאוטרו", נכתב ב"קוריירה דלה ספורט". ב"טוטוספורט" נכתב: "אינטר מתנתקת מהשאר. לוקאקו ולאוטרו משלימים את המהפך בפסגה אחרי שהזיזו את לאציו מהדרך".

כותרות העיתונים באיטליה | צילומי מסך: "גאזטה דלה ספורט", "קוריירה דלה ספורט"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי