עשה היסטוריה נוספת: הנתון האדיר של רונאלדו, שרודף אחרי זלאטן

כריסטיאנו רונאלדו חוגג | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

אחרי הצמד ב-0:3 של יובנטוס על קרוטונה, הפנומן הפורטוגלי הגיע עונה 14 ברציפות ל-25 שערים לפחות, כבש מול כל קבוצה בסרייה א' וקרוב להדביק את כוכב מילאן בציון דרך היסטורי. פירלו: "נילחם עד הסוף"

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

יובנטוס הצליחה לקטוע אתמול (שני) רצף של שני הפסדים בכל המסגרות (1:0 לנאפולי ו-2:1 לפורטו), כאשר הביסה 0:3 את קרוטונה, עלתה למקום השלישי בליגה האיטלקית וצימקה את הפער מאינטר שבפסגה לשמונה נקודות. כל זאת, כאשר לגברת הזקנה משחק חסר ביחס לנראזורי והם יוכלו בהמשך לצמצם את ההפרש אפילו עוד יותר.

אבל עם כל הכבוד לניצחון, שוב כל העיניים היו נשואות רק לאיש אחד – כריסטיאנו רונאלדו. כבר נגמרו המילים לתאר את הפנומן הפורטוגלי בן ה-36, שכבש צמד נגיחות אדיר ועלה בחזרה לראש טבלת מלכי השערים של הליגה עם 18 כיבושים. אבל זה לא הדבר היחיד ש-CR7 עשה אתמול.

קודם כל, הוא הגיע ל-25 שערים העונה בכל המסגרות – וזו העונה ה-14 ברציפות שרונאלדו כובש לפחות 25 שערים. פשוט מדהים. בנוסף, הוא כבש אתמול מול הקבוצה היחידה מולה טרם הצליח לכבוש בסרייה א', וכעת הוא מצא את הרשת מול אחת מקבוצות הליגה הבכירה באיטליה. הקבוצה היחידה מולה לא כבש היא קייבו ורונה, אשר נמצאת עתה בסרייה ב'.

כריסטיאנו רונאלדו | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

כמו כן, הפורטוגלי קרוב מאוד לנתון היסטורי ששייך ליריבו ממילאן, זלאטן איברהימוביץ'. מאז תחילת שנות ה-2000, הענק השבדי כבש מול הכי הרבה קבוצות שונות בחמש הליגות הבכירות באירופה – 79. אמש רונאלדו כבש מול הקבוצה ה-78 שלו בתקופה הזו, והוא בוודאי ירצה לשים את ידו גם על הנתון המרשים הזה. את השער השלישי אתמול, אגב, כבש ווסטון מקני – שהפך לבכיר הכובשים האמריקאים בליגה האיטלקית אי פעם עם שערו הרביעי בסרייה א', ובכך עקף את מייקל בראדלי.

מאמן יובנטוס, אנדראה פירלו, דיבר אחרי הניצחון ושיתף בהרגשתו ששחקניו התחילו את המשחק מעט עצבניים: "התחלנו קצת עצבניים. אולי אלה ההפסדים האחרונים שגרמו לנו להיות עצבניים. השערים לפני המחצית עזרו לנו ונתנו שקט נפשי. ההתחלה לא הייתה הטובה ביותר, אבל הדבר הכי חשוב היה להביא את שלוש הנקודות הביתה".

פירלו התייחס גם לפער מאינטר הראשונה בטבלה והביע אמון בכך שקבוצתו יכולה לזכות בפעם העשירית ברציפות ב'סקודטו': "כל הקבוצות שנמצאות אחרי אינטר מתחרות, ואנחנו אחת מהן. נילחם עד הסוף. קבוצות מסתגרות מול יובנטוס ויוצאות להתקפות מעבר. אנחנו צריכים ללמוד לנוע טוב יותר כדי להתמודד מול זה".

אנדראה פירלו | Daniele Badolato – Juventus FC/Juventus FC via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי