קונטה: "אשמח לחזור לנבחרת איטליה". רומא מחכה למילאן ביום ראשון

מאמן אינטר לא פסל אפשרות לשוב לסקוודרה אזורה: "הדלת שלי תמיד פתוחה", אך הצהיר כי כעת מרוצה במילאנו: "אמרו לי לא להגיע לכאן, זה האתגר הגדול בקריירה שלי". חכימי ייעדר נגד גנואה. פונסקה: "מילאן לא במשבר"

(גודל טקסט)

אינטר קרובה יותר מתמיד לאליפות ראשונה מאז 2010 ואת הקרדיט צריך לתת לאדם אחד, מאמן הקבוצה אנטוניו קונטה. המנג'ר האיטלקי בנה קבוצה בצלמו ובדמותו ושבר את כל המחסומים המנטליים כאשר רגעי השיא של העונה היו הניצחונות על יובנטוס ועל מילאן בדרבי במחזור החולף.

היום (שבת) קונטה התראיין ב'קוריירה דלה סרה' והתייחס לתקופה על הקווים בנראזורי: "הקבוצה השתנתה ללא הרף. עברנו למערב של שלושה בלמים והפכו התקפיים יותר וכבר בעונה הראשונה סיימנו במקום השני ועלינו לגמר הליגה האירופית. מצאנו איזון בין ההגנה להתקפה והפכנו לקבוצה קומפקטית יותר".

המאמן המשיך: "אני כעת מוכן יותר בזכות הניסיון שלי. לפני שחתמתי באינטר, המליצו לי לא להגיע לשם. אבל אני אוהב אתגרים וזה ללא ספק האתגר הכי גדול שהיה לי בקריירה".

כריסטיאן אריקסן, אנטוניו קונטה | INA FASSBENDER/POOL/AFP via Getty Images

לסיכום קונטה נשאל לגבי חזרה אפשרית לנבחרת איטליה ואינו לא פסל זאת על הפרק: "כשאני חושב על הנבחרת הלאומית, נהיה לי עור ברווז. הדלת שלי תמיד פתוחה עבור נבחרת איטליה". כזכור קונטה אימון בהצלחה את הסקוודרה אזורה בין השנים 2014-2016 כאשר העפיל עם הנבחרת לרבע גמר יורו 2016, אך מיד עבר לאתגר הבא ולקח כעבור שנה אליפות אנגליה עם צ'לסי.

בפן המקצועי, המוליכה רוצה לעשות צעד נוסף אל עבר הסקודטו כשתארח מחר את גנואה ותחפש ניצחון ליגה חמישי ברציפות. הנראזורי יחסרו את אשרף חכימי שסובל מפציעת שריר וארתורו וידאל עשוי לחזור להרכב על חשבונו. אינטר ניצחה את יריבתה בכל חמשת משחקי הליגה האחרונים בהם הציגה מאזן שערים אדיר של 0:18! על ההכנות למשחק העיבה התפרצות קורונה נוספת בקבוצה – שחקן צעיר מקבוצת המילואים ושחקנית מקבוצת הנשים ועל כן מסיבת העיתונאים של קונטה לקראת המשחק בוטלה.

רומא – מילאן (21:45)

המשחק המרכזי במחזור ייערך באולימפיקו שם הג'ילארוסי ייארחו את הרוסונרי בסיבוב הקודם בסן סירו הקבוצות נפרדו בתיקו 3:3 מרהיב כאשר מארש קומבולה הבלם השווה לאורחת בדקה ה-84. רומא היא קבוצת הבית הטובה בסרייה א' – היחידה שלא הפסידה (תשעה ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו) בעוד הרוסונרי הם קבוצת החוץ הטובה בליגה עם מאזן 9-1-1.

הרוסונרי לא ניצחו כבר ארבעה משחקים בכל המסגרות כשרשמו שני הפסדי ליגה רצופים ועברו את הכוכב האדום בלגרד רק בזכות שערי חוץ. זלאטן איברהימוביץ' שפתח על ספסל בחמישי – ישוב להרכב בתקווה לסייע לקבוצתו. במהלך הניצחון האחרון של מילאן, 0:4 על קרוטונה – כבש השבדי צמד. מריו מנדז'וקיץ' ייעדר בשל פציעה. גם תיאו הרננדס ישוב ל-11.

מאמן רומא, פאולו פונסקה, לא חושב שמילאן במשבר: "הם אולי לא במיטבם בזמן האחרון, אבל הם עושים עונה נהדרת, ראיתי את כל המשחקים שלהם. במהלך התבוסה לאינטר היא שיחקה טוב, יצרה מצבים. היכולת לא שונה אלא אולי רק התוצאות. זו קבוצה חזקה ותוקפנית שעושה הכל כדי להבקיע. אני בטוח שהם ירצו לנצח".

זלאטן איברהימוביץ' | TIZIANA FABI/AFP via Getty Images

הג'ילארוסי, שהשלימו ניצחון שני על בראגה ביום חמישי, יצטרכו להתמודד עם מכת פציעות. אדין דז'קו ששיחק בחמישי סובל מפגיעה וכך גם כריס סמוליג, דויד סנטון ורוג'ר איבנז. ייתכן וסטפן אל שעראווי ישחק כחלוץ. "יש לנו זהות, אנחנו לא משתנים על סמך התוצאות. השחקנים שלי רוצים להציג משחק נהדר", סיכם המאמן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי