גם רונאלדו לא עזר: רק 1:1 ליובנטוס נגד ורונה

כריסטיאנו רונאלדו ושחקני יובנטוס מאוכזבים | ISABELLA BONOTTO/AFP via Getty Images

האלופה פספסה הזדמנות לצמק את הפער מאינטר לחמש נקודות ואפילו כמעט הפסידה. הפורטוגלי כבש בדקה ה-49 מבישול של קייזה אך ברק השווה בנגיחה (77). לאציו לא התאוששה מהצ'מפיונס ונכנעה 2:0 לבולוניה

(גודל טקסט)

המחזור ה-24 בליגה האיטלקית נפתח הערב (שבת) עם שלושה משחקים. במוקד, האלופה יובנטוס התרחקה משמעותית ממאבק האליפות כשסיימה רק בתיקו 1:1 נגד ורונה ממרכז הטבלה והחמיצה הזדמנות לצמק את הפער מאינטר המוליכה לחמש נקודות. שער של כריסטיאנו רונאלדו לא עזר. קודם לכן לאציו ספגה הפסד שני ברצף אחרי המפלה בליגת האלופות ונכנעה 2:0 נגד בולוניה. ספציה ופארמה נפרדו ב-2:2.

ורונה – יובנטוס 1:1

האלופה הביסה 0:3 את קרוטונה ללא כל קושי במחזור שעבר אך לא הצליחה לשחזר את היכולת ושילמה על כך מחיר כבד. אם לא היכולת הטובה של וויצ'ך צ'סני אנדראה פירלו גם היה יורד מנוצח הערב. המאמן פתח במערך של שלושה בלמים עם פדריקו קייזה ופדריקו ברנרדסקי כשחקני כנף אך זה לא ממש עבד. בדקה השנייה ארון ראמזי כמעט כבש אך גם היריבה סיכנה ובדקה השביעית דוידה פראוני נגח חזק ו-וויצך' שצ'סני הצליח להדוף לקורה.

בדקה ה-49 פירלו יכל לנשום לרווחה. קייזה עשה תנועה חכמה לעומק, זיהה את רונאלדו חופשי ומסר לעברו והפורטוגלי כבש בקלילות את שערו ה-19 העונה בליגה ב-20 הופעות וה-26 בכל המסגרות בסך הכל. בדקה ה-60 ראמזי היה צריך להכפיל את היתרון אחרי מסירה של דיאן קולוסבסקי אך הבעיטה שלו נבלמה על ידי שחקן ההגנה.

ארון ראמזי | Jonathan Moscrop/Getty Images
This image has an empty alt attribute; its file name is 1034809
רונאלדו. חגיגה מוקדמת

ורונה האמינה בעצמה. בדקה ה-64 שצ'סני יצא נהדר ומנע שער ממתיאה זקאני. גם אם פירלו רצה לרענן את החלק הקדמי לא היו לו כל כך אפשרויות שכן אלברו מוראטה ופאולו דיבאלה אינם כשירים ולא נכללו בסגל. ווסטון מקני דווקא עלה מהספסל בדקה ה-68 וחיזק את האמצע במעט. בדקה ה-73 רונאלדו הלחיץ את הספסל כשספג מכה והכה בכר הדשא בזעם אך קם מיד על הרגליים.

בדקה ה-77 יובה נשברה ו-ורונה השיגה את שער השוויון שהגיע לה. שצ'סני הפעם לא יכל לעזור אחרי נגיחה נהדרת של אנטונין ברק שעלה גבוה מעל אלכס סנדרו. חמש דקות לסיום ורונה כמעט השלימה מהפך, אך שצ'סני הדף את הבעיטה של דארקו לאזוביץ'. היריבה הבאה של יובה תהיה ספציה החלשה.

שחקני טורינו חוגגים, פדריקו ברנרדסקי מאוכזב | Alessandro Sabattini/Getty Images

בולוניה – לאציו 0:2

ביום שלישי האחרון ספגה לאציו מכה לא קלה כאשר הובסה 4:1 בביתה נגד באיירן מינכן, במשחק בו אלופת אירופה פשוט טיילה באולימפיקו. הערב, הקבוצה של סימונה אינזאגי הצפינה לבולוניה ושוב ירדה מכר הדשא מנוצחת.

בולוניה שנמצאת במרכז הטבלה רשמה שני תוצאות תיקו במחזורים האחרונים שלה, ובדקה ה-17 של המשחק היום כבר ראתה את צ'ירו אימובילה בדרך לשער קליל עבורו, אבל החלוץ המצטיין החמיץ פנדל באופן לא שגרתי. שתי דקות בלבד לאחר מכן הרשת זזה בצד השני, זאת לאחר שאיברהימה אנבאייה הכניע את פפה ריינה. ניקולה סנסונה סגר סיפור במחצית השנייה כאשר הכפיל את התוצאה.

אנבאייה חוגג, לאציו מפסידה שוב | Mario Carlini / Iguana Press/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי