ניצחון טכני נוסף יבוטל? שחקני לאציו המתינו, טורינו לא הגיעה

צ'ירו אימובילה | Matteo Ciambelli/DeFodi Images via Getty Image

שמונה שחקנים נדבקו והרשויות אסרו על המועדון לצאת לרומא, אך המארחת סירבה לדחייה והתייצבה למשחק כרגיל. כעת צפוי ערעור לבית המשפט, שבדצמבר התערב במקרה זהה וביטל 0:3 טכני של יובנטוס על נאפולי. כל הפרטים

קבוצות: טורינו לאציו
(גודל טקסט)

"שערוריית קורונה" נוספת בליגה האיטלקית. כמעט שלושה חודשים אחרי שבית הדין האולימפי במדינה ביטל את הניצחון הטכני של יובנטוס על נאפולי והורה על קיום משחק חוזר, התסריט צפוי לחזור על עצמו בקרוב לאחר שטורינו לא התייצבה הערב (שלישי) באולימפיקו ברומא למשחק נגד לאציו.

כל שחקני טורינו נשלחו כבר אתמול לבידוד לאחר ששמונה משחקני הקבוצה נמצאו חיוביים לקורונה ולטענת ראשי הקבוצה נאסרה עליהם היציאה למשחק נגד לאציו, אלא שראשי הסרייה A החליטו שהמשחק חייב להיערך במועדון וסירבו להודיע על דחייתו למועד אחר. לכן, לאציו נערכה כרגיל למשחק, פרסמה הרכב והתייצבה למפגש, גם צוות השופטים הגיע לאולימפיקו וכל בעלי התפקידים ואנשי התקשורת השונים, אלא שטורינו כאמור נמצאת בביתה והיה ידוע מראש שלא תתייצב למפגש.

למרות כל זאת נדרשה המתנה של 45 דקות על הדשא מרגע שהגיע השעה לשריקת הפתיחה. נראה כי לאציו תזכה בניצחון טכני בשל אירועי היום, אולם לטורינו יש את כל הסיבות שבעולם לערער וכנראה גם לצאת עם ידה על העליונה.

שחקני לאציו ממתינים לטורינו לשווא | Matteo Ciambelli/DeFodi Images via Getty Images

זה מחזיר אותנו למחזה זהה שהתרחש באוקטובר האחרון, אז הרשויות אסרו על נאפולי להתייצב למפגש נגד יובנטוס, שחקני האלופה הגיעו למפגש כרגיל והמתינו על כר הדשא במשך 45 דקות ובסופו של דבר נפסק לטובתם ניצחון 0:3 טכני. כאמור, בבית המשפט ההחלטה התהפכה כעבור חודשיים ונקבע מועד חדש למפגש.

טורינו אמורה הייתה לשחק גם ביום שישי האחרון נגד סאסואלו, אלא שהמפגש הזה כן נדחה. בהתאחדות האיטלקית מבינים את טורינו וטענו שהמשחק לא יכול היה להתקיים היום לאור התפשטות הזן הבריטי של נגיף קורונה בקבוצה, אולם ראשי הליגה חשבו אחרת. לפי הפרסומים גם ראשי לאציו סירבו לדחיית המפגש בשל מערכת יחסים מתוחה עם הנהלת טורינו.

בלאציו טענו הערב שהם פועלים לפי הפרוטוקול והתייצבו למשחק מכיוון שלא נמסר להם על דחייתו. נזכיר כי לאציו חשודה בזיוף תוצאות בדיקות קורונה ולא מן הנמנע שתספוג הפסד טכני על אחד הניצחונות שהשיגה…מול טורינו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי