יובנטוס מימשה את האופציה על מקני, בופון גילה מתי יפרוש

ג'יאנלואיג'י בופון | Massimiliano Ferraro/NurPhoto via Getty Images

הקשר שהציג יכולת נהדרת העונה חתם עד 2025, שאלקה תקבל 18.5 מיליון יורו. השוער האיטלקי: "אני יכול לשחק עד 2023 מה שיהיה באמת המקסימום אך לא פוסל אפשרות שאפסיק בעוד ארבעה חודשים"

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

יובנטוס עדיין לא ויתרה על אף תואר בעונת 2020/21. האלופה חזרה לעצמה כשהביסה 0:3 את ספציה אתמול (שלישי), היא ממתינה לגמר הגביע האיטלקי נגד אטאלנטה ובהחלט יכולה למחוק את הפיגור 2:1 נגד פורטו בשמינית גמר ליגת האלופות. בכל מקרה, בביאנקונרי כבר חושבים על העתיד. הקבוצה הודיעה היום (רביעי) על כך שמימשה את אופציית הרכישה של הקשר ווסטון מקני שהגיע משאלקה ובלט לטובה.

מקני בן ה-22 הגיע תחילה כמושאל עם סעיף רכישה של 18.5 מיליון יורו. המאמן אנדראה פירלו היה מרוצה מאוד מהיכולת שלו ועל כן מקני חתם על חוזה עד 2025. יובה תשלם תוך שלוש שנים את כל הסכום כאשר ישנם בונוסים שונים בגובה 6.5 מיליון יורו. הקשר רשם השנה חמישה שערים ושני בישולים ב-31 משחקים.

מי שלא בטוח שיהיה מיובה בעונה הבאה הוא השוער הוותיק ג'יאנלואיג'י בופון. האיטלקי התראיין ל"גרדיאן" הבריטי ואמר כי על אף שהוא מרגיש מצוין ויכול להמשיך עד 2023 במה שמוגדר עבורו כתאריך אחרון בהחלט – לא פסול אפשרות שיתלה את הנעליים כבר בתום העונה.

"זה המקסימום, באמת באמת המקסימום. אבל אני יכול להפסיק לשחק בעוד ארבעה חודשים", אמר בופון. "אמרו לי כאשר מגיעים לגילי הירידה מתרחשת בבת-אחת, מעכשיו לעכשיו. אני לא מאמין בזה וגם לא מרגיש ככה, אני לא חושב שתהיה קריסה פתאומית בגוף שלי".

בופון המשיך: "אני גם מאוד מאמין בגורל. כשיובנטוס הציעה לי לחזור (בקיץ 2019), חשבתי – הנה, אתה אף פעם לא יודע אבל יש סיבה להכל, זה היה צריך לקרות, סיפור נהדר אחרון לכתוב. עליי להיות כנה, לכולנו יש מעט מאוד אגו ולכן זה הצליח". הוא סיפר על יחסיו עם פירלו: "מול אנשים אחרים הוא תמיד יהיה 'מיסטר'. זה עניין של תפקידים וכבוד. הוא המאמן ואני שחקן, ככה זה. בשלב אחר נהיה ג'יג'י ואנדראה".

על תקופת הקורונה: "עליי להיות כנה, החודש הראשון של הסגר היה נחמד. בתחילת המגפה יכולתי להקדיש קצת זמן לעצמי וזה לא קרה לי בחיי. נאלצתי להישאר עם אשתי והילדים כל יום, יכולתי להתמסר לתחביבים, לקרוא. זו הייתה תקופה יפה שמעולם לא חשבתי שתהיה לי וניצלתי את היתרונות". אולם, בהמשך דברים השתנו כמובן: "ואז, ככל שעובר הזמן, המצב היה כבד עליך. אתה חושב יותר ויותר על מה שאחרים עוברים".

ווסטון מקני | Chris Ricco/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי