פיולי: "אודינזה לא באה לשחק", גוטי: "לאף אחד לא אכפת מאיתנו"

פרנק קסי | Claudio Villa./Getty Images

מילאן שוב איבדה נקודות יקרות והתרחקה מחלום הזכייה באליפות אחרי עשור, אך לפחות ניצלה מהפסד הודות לפנדל בדקה ה-97: "השחקנים היו נחושים, חסרה לנו איכות". מנגד, המאמן המפסיד זעם על השריקה המאוחרת

קבוצות: מילאן אודינזה
(גודל טקסט)

במשך שבועות ארוכים פנטזה מילאן על אליפות ראשונה לאחר עשור וזלאטן איברהימוביץ' גרם לכל הנוגעים בדבר להאמין בכך באמונה שלמה, אבל אתמול (רביעי) הרוסונרי ספגו מכה שספק אם יצליחו לקום ממנה. אחרי ההפסד המפתיע לספציה והשלישייה שספגה מאינטר בדרבי, על אף 1:2 מרשים ברומא בתחילת השבוע, רשמה מילאן מעידה שלישית בארבעת המשחקים האחרונים כשסיימה ב-1:1 ביתי נגד אודינזה.

מילאן חסרה את זלאטן איברהימוביץ' הפצוע ולא הצליחה להכניע את הזברות, שאף עלו ליתרון בדקה ה-68 בזכות השילוב הדרום אמריקאי הנדר בין רודריגו דה פול הארגנטיני לרודריגו בקאו הברזילאי, אבל המארחת ניצלה מהפסד כשעמוק בתוספת הזמן, בדקה ה-97 ליתר דיוק, פרנק קסי דייק מ-11 מטר וקבע חלוקת נקודות שמותירה את מילאן במרחק שלוש נקודות מאינטר, אלא שהיריבה העירונית והמוליכה תשחק רק הערב במסגרת המחזור ה-25, בחוץ נגד פארמה.

המאמן סטפנו פיולי טען לאחר התיקו הביתי נגד אודינזה: "זה מאכזב מאוד. רצינו לנצח וידענו שנפגוש קבוצה שתתגונן עם שחקנים מאחורי הכדור, גם ראיתי שחקנים מאוד נחושים, אבל היו חסרים לנו איכות וקצב. ברומא המשחק נראה אחרת כי פגשנו קבוצה שרצתה לשחק, זה לא היה המקרה עם אודינזה".

זלאטן איברהימוביץ' צופה מהיציע | Marco Luzzani/Getty Images

מי שזעם בסיום, אפשר גם להבין מדוע, הוא מאמן האורחת לוקה גוטי, שלא כעס רק על השופט: "זה תיקו שלא יאפשר לי לישון בלילה. לקבל פנדל כזה, כשהזמן כבר נגמר…", אמר המאמן על נגיעת היד המיותרת כל כך של המגן הדני ינס לארסן, "אשוחח על כך עם לארסן, אבל זה פנדל שהגיע אחרי הדקה ה-95 ואפשר להבין מדוע אני עצבני מאוד. הזמן כבר נגמר, אם זה היה קורה לקבוצה גדולה יותר אז כבר היה כאוס בעולם, אבל מאודינזה לאף אחד לא אכפת. אני יודע שזה כבר לא ישנה כלום, אבל מותר לי לכעוס על כך".

לארסן מתקשה לעכל. נגיעת יד מאוד מיותרת בדקה ה-96 | Jonathan Moscrop/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי