עם מצוקת בלמים: יובה תפגוש את לאציו. רונאלדו וקולוסבסקי בחוד

כריסטיאנו רונאלדו, דיאן קולוסבסקי | Silvia Lore/Getty Images

הגברת הזקנה חייבת ניצחון כדי להישאר במאבק האליפות. תקווה שבונוצ'י או דה ליכט יוכלו לשחק לבסוף ולפתוח במרכז ההגנה. קייליני, דיבאלה ובנטנקור בחוץ, קוודראדו יחזור. אימובילה מנגד

קבוצות: יובנטוס לאציו
(גודל טקסט)

קרב ענק ייערך מחר (שבת) בליגה האיטלקית, כאשר יובנטוס תארח את לאציו להתמודדות סופר מסקרנת וחשובה מאוד עבור שתי הקבוצות. הגברת הזקנה שבמקום השלישי מאוד לא יציבה העונה, ונמצאת כרגע במרחק של עשר נקודות ומשחק חסר מאינטר המוליכה. אם האלופה תאבד נקודות גם מחר, קשה להאמין שתישאר במאבק האליפות, כאשר בתווך היא רחוקה גם ארבע נקודות ממילאן השנייה.

מן העבר השני, לאציו נמצאת כרגע במקום השביעי בטבלה ונאבקת על מקום בטופ 4, אשר מוביל לליגת האלופות בסיום העונה. הנשרים אכזבו במחזור האחרון עם הפסד 2:0 לבולוניה מהמקום ה-12. צ'ירו אימובילה וסרגיי מילינקוביץ'-סאביץ' יפתחו בהרכב של סימונה אינזאגי.

ואם חוזרים ליובה, המאמן אנדראה פירלו סובל ממכת חיסורים רצינית. הבעיה הגדולה ביותר נמצאת במרכז ההגנה, כאשר ג'ורג'יו קייליני ייעדר בוודאות, בעוד לאונרדו בונוצ'י ומתייס דה ליכט נמצאים בספק. התקווה מבחינה פירלו הוא שאחד מבין השניים האחרונים יוכל לפתוח בהרכב לצד מריח דמיראל.

לאונרדו בונוצ'י, מתייס דה ליכט | Emilio Andreoli/Getty Images

מלבדם, גם רודריגו בנטנקור, פאולו דיבאלה וג'אנלוקה פרבוטה ייעדרו, כאשר ארתור בספק. לעומתם, חואן קוודראדו ישוב ויפתח בהרכב. דנילו צפוי לשחק כמגן שמאלי, כאשר לצד כריסטיאנו רונאלדו בהתקפה ישחק דיאן קולוסבסקי.

אגב, קייליני, דה ליכט ובונוצ'י יהיו כשירים למשחק הגומלין בשמינית גמר ליגת האלופות מול פורטו ביום שלישי. כזכור, במשחק הראשון בפורטוגל יובנטוס הפסידה 2:1, ומצפה לה עבודה קשה כדי לא להיות שוב מודחת בשלב 16 האחרונות, כפי שהודחה בעונה הקודמת על ידי ליון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי