Sport1 Banner

פירלו: "אני גם זקוק למנוחה, אסור לנו לפשל מול פורטו בגומלין"

אנדראה פירלו | Jonathan Moscrop/Getty Images

יובנטוס השיגה ניצחון 1:3 על לאציו, בכיכובו של מוראטה ששבר את שיאו האישי במועדון וזכה לשבחים ממאמנו: "שונה מכלל החלוצים בסגל". וגם: מדוע רונאלדו ירד לספסל והשיא השלילי בהגנה

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

שלושה ימים לפני המשחק הגומלין של שמינית גמר ליגת האלופות נגד פורטו, יובנטוס השיגה אמש (שבת) ניצחון 1:3 מרשים על לאציו שאמור לתת לאנדראה פירלו המון ביטחון, בעיקר לאור העובדה ששחקניו הסתדרו ללא כריסטיאנו רונאלדו, שעלה מהספסל בדקה ה-69 במקום אלברו מוראטה שכיכב עם צמד.

דווקא הגברת הזקנה ספגה ראשונה כבר בדקה ה-14 לאחר כיבוש של חואקין קוראה. זה היה השער החמישי שיובנטוס ספגה העונה בליגה ברבע השעה הראשונה וכדי להבין כמה הנתון חריג, בכל העונה שעברה זה קרה לאלופה האיטלקית פעמיים בלבד. בסופו של דבר יובנטוס עמדה במשימה והמשיכה את המאזן המצוין שלה מול לאציו שכולל שבעה ניצחונות בשמונת משחקי הבית האחרונים שלה.  

כאמור השחקן הבולט על המגרש היה מוראטה שהשלים אמש ציון דרך משלו. הספרדי ששב הקיץ לקדנציה שנייה ביובנטוס שבר את שיאו האישי בכל הקשור למעורבויות בשערים בסרייה א'. עונת השיא שלו עד אתמול הייתה בעונת 2015/16, אז כבש שבעה שערים ובישל שבעה נוספים, העונה כבר כבש שמונה שערים ורשם עוד שבעה בישולים.

אלברו מוראטה | Jonathan Moscrop/Getty Images

אנדראה פירלו אמר בסיום המשחק: "התחלנו את המשחק רע מאוד, בעיקר בחלק האחורי, אבל הצלחנו להגיב כמו שצריך למרות שהיו חסרים לנו המון שחקנים. לא הורדנו את הראש והגברנו את הקצב. זה הדבר הכי חשוב".

על הספסול של כריסטיאנו רונאלדו: "חשבנו על המשחק ביום שלישי. יש לנו כמה שחקנים שבקושי התאמנו כמו ארתור וחואן קוואדרדו. ידענו שהלילה זה יהיה כמו גמר ושחקנים יצטרכו לשחק בעמדות פחות מוכרות להן, והם הפגינו מקצועיות רבה. הדבר הכי חשוב הוא שהשגנו שלוש הנקודות".

על היכולת של מוראטה: "למרבה הצער הוא לא היה איתנו בזמן האחרון בגלל בעיות פיזיות.  יש לו מאפיינים שונים מכל שאר החלוצים בסגל ואנחנו לא יכולים לחכות כדי שהוא יהיה כשיר ב-100 האחוזים".

על הגומלין מול פורטו: "אני מרגיש עייף יותר מכל השחקנים, גם אני זקוק למנוחה! עלינו למצוא את הגישה הנכונה למשחק הזה. מכיוון שליגת האלופות היא מטרה חשובה מאוד. אנחנו לא יכולים למעוד ביום שלישי".

אלברו מוראטה חוגג | MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי