זלאטן: "אם מלדיני ירצה, אני מוכן להישאר במילאן"

זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ' | Alessandro Sabattini / Stringer

השבדי הפצוע שלא שותף ב-0:2 על ורונה התייחס לעתידו: "הקבוצה הזו גורמת לי להתרגש, אני רוצה להמשיך להדריך את החבר'ה וללמד אותם. כשאני מבלה יום אחד בלעדיהם זה כמו להיות בלי הבנים שלי"

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)

אחרי שחילצה נקודה דרמטית מול אודינזה והתרחקה מהפסגה, מילאן חזרה אתמול (ראשון) למסלול הניצחונות עם 0:2 חלק על ורונה והעבירה את הלחץ לאינטר, שתארח הערב את אטאלנטה (21:45) ותוכל להחזיר את הפער מהיריבה העירונית לשש נקודות אם תנצח.

בהיעדרו של זלאטן איברהימוביץ' הפצוע, שצפוי להיעדר גם ביום חמישי מול מנצ'סטר יונייטד בליגה האירופית, ראדה קרוניץ' (28) ודיוגו דאלוט (50) כבשו שערים יפים וסידרו למילאן שלוש נקודות חשובות. השבדי, שצפה במשחק מהיציע, התייחס בסיום לעתידו: "האם אשאר בעונה הבאה? אני לא יודע, בוא נראה מה יהיה. אם פאולו מלדיני ירצה, אני מוכן להישאר".

זלאטן הוסיף: "אני זלאטן איברהימוביץ', אני מרגיש את האחריות הגדולה שיש על הכתפיים שלי. העונה עוד ארוכה, נותרו הרבה משחקים. אנחנו תמיד משחקים כדי לנצח. הקבוצה הזו גורמם לי להתרגש, אני רוצה להמשיך להדריך את החבר'ה וללמד אותם. כשאני אומר משהו הם מיד מקשיבים לי, כשאני מבלה יום אחד בלעדיהם זה כמו להיות בלי הבנים שלי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי