אנטוניו קונטה: "האליפות בכיס? הסתכלתי ויש לי שם רק 40 יורו"

אנטוניו קונטה | Jonathan Moscrop/Getty Images

אינטר הגדילה את הפער ממילאן לשש נקודות והיא כבר במרחק 10 מיובנטוס, אחרי 0:1 על אטאלנטה משער של שקריניאר: "ניצחנו קבוצה מצוינת שעוד צריכה לשחק נגד היריבות שלנו", אמר השוער סמיר הנדנוביץ'

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)

אינטר סופרת כבר שבעה ניצחונות רצופים והפער בפסגה צמח לשש נקודות, אחרי שאתמול (שני) הצליח מילאן שקריניאר להעניק לה שלוש נקודות יקרות. מקרב הצמרת בין אינטר לאטאלנטה היו ציפיות למשחק רב שערים, אבל בסופו של דבר זה היה הבלם הסלובקי שקבע 0:1 והכריע את ההתמודדות.

אנטוניו קונטה ושחקניו זכו לסיים את המחזור ה-26 באיטליה ובסוף השבוע הצליחו מילאן ויובנטוס להפעיל עליהם לחץ עם צמצום הפער, אבל הנראזורי הוכיחו שהם בראש הטבלה בזכות והשלימו צעד מאוד משמעותי לעבר זכיה ראשונה בסקודטו מאז עונת 2009/10.

"שיחקנו נגד אטאלנטה, קבוצה שלוקחת נקודות מהקבוצות הגדולות והשגנו שלוש נקודות קריטיות", הודה קונטה, "יובנטוס גברה על לאציו, מילאן ניצחה בוורונה וזה היה לחץ שהרגשנו וילווה אותנו עד סוף העונה, אבל עמדנו בו. אני מאוד מכבד את אטאלנטה ואת גספריני על מה שהם עושים, זו באמת קבוצה ברמה גבוהה מאוד ואני שמח שניצחנו. היו לנו כמה החמצות ענקיות שהיינו צריכים להבקיע, אבל פספסנו אותן ובסוף הבקענו מכדור קרן".

שחקני אינטר חוגגים | Jonathan Moscrop/Getty Images

קונטה נשאל על ידי המראיין אם הוא מרגיש שהאליפות כבר בכיס והשיב: "אני מסתכל על הכיס ורואה שיש בו שטר של 40 יורו. תדלקתי וזה העודף שנשאר", התבדח המאמן, "אבל אחרי שאמרתי את זה, צריך להמשיך באותה הדרך כי לפנינו עוד המון משחקים ואסור לנו לחשוב על שום דבר אחר פרט למפגשים הקרובים".

כהרגלו, מאמן אינטר שוב מככב בכותרות בבוקר שאחרי משחק והפעם מדובר בחילופי דברים שלו עם השופט. קונטה ספג כרטיס צהוב עם השופט לאחר שהתווכח איתו אם הייתה עבירה או לא, אך האזהרה שספג הקשתה עליו והוא צרח בתגובה: "באת להראות שאתה נוזף בי, זה מה שאתה עושה".

השוער סמיר הנדנוביץ' אמר דברים דומים: "אטאלנטה הראתה בליגה האיטלקית וגם בליגת האלופות שהיא קבוצה שקשה לשחק נגדה ואני חושב שראינו שסבלנו במשחק הזה, אבל פרטים קטנים הכריעו את המפגש הזה והדבר הכי חשוב שהוא שניצחנו עוד משחק – ועוד את אטאלנטה, שגם היריבות שלנו על האליפות צריכות לפגוש עדיין. זה היה ניצחון חשוב במאבק האליפות".

"נשיקה לאליפות". שער עיתון הספורט "גאזטה" | גאזטה דלו ספורט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי