"להביא את רונאלדו הייתה טעות, שילמנו לו מיליון יורו לגול"

כריסטיאנו רונאלדו מאוכזב | Valerio Pennicino/Getty Images

הפורטוגלי עומד בלב הסערה אחרי ההדחה הכואבת מליגת האלופות. המנהל המקצועי טוען: "חוזה חדש לא על הפרק כרגע". הנשיא לשעבר תוקף: "אניילי חייב לעשות חשבון נפש, צריך לשחרר את רונאלדו בסוף העונה"

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

בעל הסמכות המקצועית ביובנטוס, פאביו פראטיצ'י, הודה אמש (רביעי) שחוזה חדש לכריסטיאנו רונאלדו "לא על הפרק", אחרי ההדחה הכואבת לפורטו מליגת האלופות.

כזכור, ביום שלישי הגברת הזקנה הודחה בשמינית גמר ליגת האלופות לאחר תצוגה מאכזבת נגד פורטו. כריסטיאנו עמד בלב הסערה וספג ביקורות קשות, על כך שלא הרשים במשחק וגם היה חלק מהחומה שהתפרקה בשער הניצחון של סרג'יו אוליביירה מבעיטה חופשית.

מאז שהפורטוגלי הגיע לטורינו, יובנטוס לא הצליחה לעבור את רבע הגמר בליגת האלופות, ולפנומן בן ה-36, נותרו פחות מ-18 חודשים בחוזה. בראיון ל'סקיי איטליה', פראטיצ'י נשאל על עתידו של כריסטיאנו במועדון ואמר: "נותרה לו עוד עונה בחוזה, לכן יש עוד זמן לדבר איתו. כרגע, זה לא על הפרק. העתיד בידיים שלו".

על האפשרות שמסי ישתף פעולה עם כריסטיאנו ביובנטוס אמר: "לשחקנים טובים קל לשתף פעולה, אבל ברגע זה, אנחנו חייבים לקחת בחשבון שיקולים אחרים".

במקביל. המתקפה על כריסטיאנו באיטליה לא נפסקת. ג'ובאני קובולי-ג'יגלי, נשיא יובנטוס בין השנים 2006 ל-2009, תקף את הנהלת יובנטוס על החתמתו של הפורטוגלי בראיון לרדיו 'פונטו נובו': "להביא את רונאלדו הייתה טעות. אין ספק. אמרתי את זה מהיום הראשון שלו ביובנטוס. הוא אלוף אבל יקר מדי. עכשיו זה תלוי ביובה. אנדראה אניילי (נשיא המועדון), שילם לו מיליון יורו לגול. הוא חייב לעשות חשבון נפש אבל לדעתי אין לו את האנשים המתאימים סביבו בשביל זה. המועדון צריך לשחרר את רונאלדו בסוף העונה וגם את פראטיצ'י".

ג'יגלי גם תקף את סגן הנשיא, פאבל נדבד: "הוא אלוף ענק, אבל לא מסוגל להיות סגן הנשיא של יובה. הם צריכים לשקול שוב את התפקיד שלו במועדון. המועדון צריך להיבנות מחדש עכשיו, אני לא מאשים את פירלו".

יובנטוס תחזור למאבקי הצמרת באיטליה ביום ראשון ותפגוש את קליארי, בתקווה לצמק את פער 10 הנקודות מאינטר, כשנותרו לה 13 משחקים עד לסיום העונה.

כריסטיאנו רונאלדו | Jonathan Moscrop/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי