תואר נוסף לאוסף: רונאלדו המצטיין של עונת 2019/20 באיטליה

כריסטיאנו רונאלדו חוגג | Stefano Guidi/Getty Images

ארגון השחקנים האיטלקי בחר ב-CR7 כשחקן העונה שעברה וג'אן פיירו גספריני מאטאלנטה הקדים את סארי וזכה בתואר המאמן הטוב ביותר. ומי בנבחרת העונה יחד עם מלך השערים אימובילה?

(גודל טקסט)

באיחור די גדול אמנם, אבל הערב (שישי) הכריז ארגון השחקנים האיטלקי על מצטייני עונת 2019/20 והזוכה הגדול הוא מי אם לא כריסטיאנו רונאלדו, שיכול להוסיף לעצמו תואר נוסף לרזומה העשיר.

זו הייתה המהדורה העשירית של טקס הגאלה השנתי בו בוחרים האיטלקים את שחקן העונה, מאמן העונה, קבוצת העונה וכמובן שגם את הרכב העונה. כאמור, יובנטוס זכתה באליפות התשיעית ברציפות וכריסטיאנו רונאלדו שהוביל אותה להישג זכה בשחקן המצטיין, אבל זהו היה התואר האחרון ששייך לביאנקונרי.

בתואר מאמן העונה לא זכה מאוריציו סארי שכבר נפרד מהגברת הזקנה, אלא ג'אן פיירו גספריני שהצעיד את אטלנטה לעונה נהדרת ולהישג היסטורי בליגת האלופות. לכן גם נבחרה אטאלנטה לקבוצת העונה ולא יובנטוס שאולי העונה כבר לא תוכל להיקרא "האלופה הנצחית".

צ'ירו אימובילה, חלוץ לאציו שזגם זכה בפרס "נעל הזהב" האירופי בזכות 36 שערים שכבש ב-37 משחקים, לא זכה בפרס נוסף, אבל כמובן שהוא נכלל בהרכב העונה לצד ג'אנלואיג'י דונארומה בשער, רובין גוסנס, סטפן דה ורי, לאונרדו בונוצ'י ותיאו הרננדז, בקישור הוצבו ניקולו בארלה, אלחנדרו גומס, לואיס אלברטו ופאולו דיבאלה ובחוד הוא לצד כריסטיאנו רונאלדו.

שחקני אטאלנטה, ג'יאן פיירו גספריני | LAURENCE GRIFFITHS/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי