הפור נפל? באיטליה הציגו את המועמדים להחליף את פירלו

אנדראה פירלו | Enrico Locci/Getty Images

לאור הכישלון של יובנטוס, המאמן צפוי להיפרד אחרי עונת הבכורה על הקווים, ובאיטליה אף דווח כי אם תתרחש "קטסטרופה" אז עוזרו טודור יחליפו כמאמן זמני. סימונה אינזאגי, ספאלטי וגספריני בתמונה

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

העונה של יובנטוס מתדרדרת מרגע לרגע. אם לא הספיקה ההדחה המאכזבת נגד פורטו בשמינית גמר ליגת האלופות הרי שהאלופה רשמה הפסד ביתי מתסכל 1:0 לבנבנטו ביום ראשון ונמצאת הרחק ממאבק האליפות. עונת הבכורה של אנדראה פירלו כמאמן מאכזבת מאוד ומעמדו מתנדנד. באיטליה נטען כי הסיכוי שימשיך בעונה הבאה קלוש ומעבר לכך, למרות שאין כוונה לפטרו כרגע, אם המצב יחמיר, עוזרו איגור טודור עשוי להתמנות למאמן זמני עד תום העונה. חמשת המשחקים הקרובים יהוו את המבחן.

לפי "לה רפובליקה" ישנה כבר רשימה של שלושה מאמנים פוטנציאליים. לגברת הזקנה אין מספיק כסף בכדי למנות מאמן בעל שיעור קומה כמו יורגן קלופ או פפ גווארדיולה שהיו המועדפים על ידי ההנהלה, ועל כן ג'יאן פיירו גספריני שהצליח באטאלנטה, סימונה אינזאגי מאמנה של לאציו ולוצ'יאנו ספאלטי המנוסה בסרייה א' – הם המחליפים הפוטנציאליים.

מאסימיליאנו אלגרי שהוביל את הקבוצה לחמש אליפויות רצופות וכן הגיע עמה פעמיים לגמר ליגת האלופות, אמנם עדיין לא מצא קבוצה אך נטען כי יחסיו הגרועים עם פאבל נדבד ופאביו פאראטיצ'י, המנהל המקצועי, ימנעו את חזרתו לביאנקונרי. "הגענו לפרידה טבעית, היו חילוקי דעות, הנשיא קיבל את ההחלטה ואני עדיין בקשר טוב איתו", אמר האיטלקי בריאיון ל"סקיי ספורט" ביום ראשון.

כרגע יובה מדורגת במקום הרביעי בטבלה במרחק עשר נקודות מהפסגה. לאחר פגרת הנבחרות היא תתארח אצל טורינו בדרבי וכעבור ארבעה ימים תארח את נאפולי במשחק חשוב מאוד, לאור ההפסדים הכלכליים הגדולים, עליהם הודיעה הקבוצה כבר בפברואר (הפסדים בגובה 113.7 מיליון יורו לחצי העונה הראשון), אי העפלה לליגת האלופות תהיה קטסטרופה. ב-19 במאי 2021 תפגוש יובנטוס את אטאלנטה בגמר הגביע. פירלו יהיה זה שיעמוד על הקווים?

בינתיים פאולו דיבאלה שחווה עונה מתוסכלת במיוחד בשל פציעות ומחלות, שיתף את האוהדים ברגעים הקשים שעוברים עליו וכתב באינסטגרם: "שום דבר לא היה גורם לי להיות מאושר יותר מאשר להיות מסוגל לעזור לקבוצה בחודשים האלה. הסבל גדול אפילו יותר כשאתה לא יכול להיות על המגרשים עם חברייך. כעת יש לנו חודשיים להמשיך להילחם ועכשיו יותר מתמיד עלינו להיות מאוחדים. אני ממשיך להתאמן ולא יכול לחזור כדי לחזור לשחק עם חבריי אחרי הפגרה". דיבאלה שיחק 859 דקות בלבד ב-2020/21 בהן תרם שלושה שערים ושני בישולים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי