דיווח: דיבאלה יעזוב את יובנטוס בתום העונה

פאולו דיבאלה | Marco Canoniero/LightRocket via Getty Images

הקשר, שנמצא בעיצומה של עונה רעה, מתקרב לסיום חוזהו בשורות הגברת הזקנה ובאיטליה פורסם כי המו"מ בין הצדדים על הארכה נמצא במבוי סתום. "הסוכן שלו לא יצר קשר עם המועדון כבר זמן רב. העמדות ברורות לכולם"

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

פאולו דיבאלה חווה עונה רעה מאוד ביובנטוס. הארגנטינאי סבל ממספר פציעות מאכזבות, רשם 16 משחקים בלבד בכל המסגרות וכבש שלושה שערים. כעת, באיטליה דווח כי הקשר עשוי לעזוב את הגברת הזקנה בתום העונה הנוכחית, זאת מפני אי הסכמות שיש לו עם המועדון לגבי חוזהו החדש.

כבר בתחילת העונה פורסם בארץ המגף שדיבאלה דחה את ההצעה של יובנטוס לגבי חוזה חדש, שבה הוצע לו בתוכה שכר של 10 מיליון יורו לעונה, הכולל בתוכו בונוסים על מספר הופעות בעונה. החוזה הנוכחי של השחקן בן ה-27 עתיד להסתיים בקיץ הבא, מה שאומר שאלופת איטליה תהיה חייבת למכור אותו בסיום עונת 2020/21 על מנת לקבל עליו תמורה כספית ולא לאבד אותו בחינם.

לפי הדיווח החדש, יובה לא מוכנה להגדיל את ההצעה ואת השכר המיועד לדיבאלה, ובשלב זה נראה שהוא בדרך החוצה מהסגל של אנדראה פירלו. "למרות שהוא דחה אותה בהתחלה, יובנטוס הבהירה לו שזו הצעה של לקחת או ללכת. היא לא תגדל יותר מזה. הסוכן שלו לא יצר קשר עם המועדון כבר הרבה זמן, כנראה כולם מבינים שהעמדות ברורות" נכתב בפרסום.

דיבאלה. יעזוב את יובנטוס בסיום העונה? | Mattia Ozbot/Soccrates/Getty Images

רק לאחרונה דיבר בתקשורת סגן הנשיא של יובנטוס, פאבל נדבד, ואישר כי עתידו של דיבאלה בשחור-לבן לא ברור: "כרגע אין לי מה להוסיף מעבר לכל מה שנאמר. הוא יהיה שחקן חופשי בקיץ 2022 ויובנטוס תעריך כל הזדמנות שתהיה לה בשוק העברות" סיפר הצ'כי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי