יובנטוס ורונאלדו יקוו לנצח בדרבי, אינטר תברח בפסגה?

כריסטיאנו רונאלדו, אנדראה פירלו | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

אחרי ההפסד לבנבנטו, הכוכב הפורטוגלי וקבוצתו ייפגשו את טורינו, ללא דיבאלה, מקיני וארתור שהורחקו. הנראזורי יתארחו אצל בולוניה, לאוטרו ולוקאקו צפויים לפתוח בחוד. בנוסף בצמרת, מילאן תפגוש את סמפדוריה

(גודל טקסט)

עונת 2020/21 בליגה האיטלקית נמצאת בישורת האחרונה ואיתה מאבקי הצמרת המסקרנים. מחר (שבת) ייערכו כל משחקי המחזור ה-29, כאשר במוקד יובנטוס תתארח אצל טורינו לדרבי הלוהט של העיר. לפני כן, המוליכה אינטר תפגוש את בולוניה ותנסה לברוח עוד יותר בפסגה. בנוסף, מילאן תארח את סמפדוריה במשחק המוקדם ורומא תפגוש את ססואולו.

טורינו – יובנטוס (19:00)

כשהיא קרובה לקו האדום ועם ניצחון אחד בלבד בארבעת המחזורים האחרונים, טורינו מגיעה מחר לדרבי כשהיא חייבת את הנקודות. לצערה של המארחת, הסטטיסטיקה שלה מול היריבה הגדולה מראה ניצחון אחד בלבד ב-31 המפגשים האחרונים בין הצדדים ונראה שהקבוצה של דוידה ניקולה שואבת עידוד בעיקר בגלל שיובנטוס הפסידה במפתיע לבנבנטו מהתחתית במשחק האחרון.

מן העבר השני, אנדראה פירלו הבהיר כי שלושת השחקנים שהפרו את הנחיות הקורונה באיטליה, פאולו דיבאלה, ווסטון מקיני וארתור לא יהיו בסגל לדרבי הקרוב. פירלו יודע שהוא חייב שלוש נקודות כדי להישאר במאבק האליפות, לקזז את הפער מאינטר זמנית לשבע נקודות ולהעביר את הלחץ לנראזורי שתשחק אחרי הגברת הזקנה. "זה לא משנה אם זה דרבי, הגישה שלנו זהה – תמיד עולים כדי לנצח. מעולם לא עליתי למשחק דרבי כשחשבתי על הפסד. רונאלדו כשיר ונמצא במצב נהדר אחרי פגרת הנבחרות" סיפר המאמן לקראת ההתמודדות.

פירלו: "מעולם לא עליתי למשחק דרבי כשחשבתי על הפסד" | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

בולוניה – אינטר (21:45)

כשהיא ברצף של 11 משחקים ללא הפסד בסרייה A, כולל שמונה ניצחונות בשמונת המחזורים האחרונים, נראה שאינטר דוהרת לאליפות ראשונה מזה כעשור אך היא יודעת שהיא צריכה להמשיך את הריצה שלה ולברוח ממילאן ויובנטוס הדולקות אחריה בטבלה. לקראת המשחק מחר נגד הקבוצה של סינישה מיכאלוביץ', הכחולים-שחורים צפויים לעלות בחוד המוכר של לאוטרו מרטינס ורומלו לוקאקו, אשר סיפק עבורם גם את הניצחון החשוב נגד טורינו במחזור האחרון.

לאוטרו עם לוקאקו. צמד החלוצים צפוי לשתף פעולה נגד בולוניה | Piero Cruciatti/Anadolu Agency via Getty Images

מילאן – סמפדוריה (13:30)

רק במחזור שעבר חזרה מילאן לנצח עם 2:3 גדול על פיורנטינה, בניצחון שהעניק לתקוות האליפות של הרוסונרי חיים חדשים. כעת, לקבוצה של סטפאנו פיולי יש הזדמנות לצמק את הפער מהיריבה העירונית לשלוש נקודות באופן זמני, שכן היא תשחק ראשונה ביום המשחקים העמוס ותפעיל הרבה לחץ על קבוצות הצמרת.

זלאטן איברהימוביץ', שחזר לנבחרת שבדיה והצליח לבשל פעמיים בפגרה, צפוי בהרכב לצד האקן צ'לאנהולו, השחקן הלוהט בשבועות האחרונים אצל המילאנזים. מנגד, סמפדוריה מדורגת במרכז הטבלה ומגיעה לסן סירו באווירה חיובית, לאחר שניצחה 0:1 את טורינו.

האקן צ'לאנהולו, זלאטן איברהימוביץ' | Pier Marco Tacca/Anadolu Agency via Getty Images

ססואולו – רומא (16:00)

לקראת מחזורי הסיום של העונה, נראה שעל רומא מופעל לחץ רב. הקבוצה מבירת איטליה נמצאת במקום החמישי אחרי 28 משחקים והיא נחושה לסיים ברביעייה האחרונה ולהעפיל לליגת האלופות. "המשחק מחר הוא הכי חשוב. אני לא חושב לרגע על המפגש נגד אייאקס בליגה האירופית" סיפר המאמן פאולו פונסקה לקראת המשחק והוסיף: "כבר החלטתי מי מבין אדין דז'קו או בורחה מאיורל ישחק מחר, נחכה להרכבים כדי לראות".

מבחינת הסגל של הפורטוגלי, הבלם כריס סמולינג לא כשיר ונראה שבראיין כריסטנטה יקפוץ להרכב הראשון. ג'ורדן ורטו יחזור לסגל אחרי הפציעה. סטפן אל שרעוואי ייעדר בוודאות. ססואולו עדיין מחזיקה בסיכוי תיאורטי לסיים במקום המוביל לאירופה, אך היא רחוקה 11 נקודות מרומא השישית, אותה היא תפגוש מחר.

דז'קו עם ורטו. יפתחו נגד ססואולו? | Giuseppe Maffia/NurPhoto via Getty Images

משחקים נוספים

אטאלנטה – אודינזה (16:00), בנבנטו – פארמה (16:00), קליארי – ורונה (16:00), גנואה – פיורנטינה (16:00), לאציו – ספציה (16:00), נאפולי – קרוטונה (16:00).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי