מילאן מעדה בבית, 3:4 סוער לנאפולי על קרוטונה

זלאטן איברהימוביץ' מאוכזב | Mattia Ozbot/Soccrates/Getty Images

הרוסונרי רשמו משחק רביעי ברצף ללא ניצחון בסן סירו לאחר 1:1 מאכזב נגד סמפדוריה. התכולים נגררו למשחק מותח נגד נועלת הטבלה, אך די לורנצו כבש את שער הניצחון היקר. 2:2 בין ססואולו לרומא, ניצחון לאטאלנטה

(גודל טקסט)

שבת חגיגית במיוחד עבור כל אוהדי הסריה א'. המחזור ה-29 באיטליה ייערך כולו הערב (שבת). במשחק המוקדם, מילאן חילצה 1:1 נגד סמפדוריה בסן סירו. לאחר מכן, נאפולי ניצחה 3:4 את קרוטונה לאחר משחק סוער, בעוד שבמקביל אטאלנטה גברה 2:3 על אודינזה. רומא וססואולו נפרדו ב-2:2, לאציו גירדה 1:2 נגד ספציה. בהמשך: יובנטוס תנסה להתאושש מההפסד האחרון בליגה בדרבי נגד טורינו (19:00), כשלאחר מכן אינטר, המוליכה לה משחק חסר, תתארח אצל בולוניה (21:45)

מילאן – סמפדוריה 1:1

הקבוצה של סטפאנו פיולי קיבלה משחק נוח יחסית נגד היריבה ממרכז הטבלה אך התקשתה מאוד. דווקא מורטן ת'ורסבי האורח היה קרוב לכבוש במחצית הראשונה אך סחט הצלה מג'יאנלואיג'י דונארומה. בדקה ה-57 מילאן, שלא הצליחה להגביר את הקצב, ספגה אחרי שגיאה קשה של תיאו הרננדס. המגן היה חסר ריכוז ושלח מסירה לא טובה לאחור, פאביו קוואליארלה חטף ושלח בנגיעה אחת, מיד, הקפצה נהדרת מעל דונארומה בשערו העשירי העונה.

בדקה ה-59 אדריאן סילבה, אקס מכבי חיפה, ספג כרטיס צהוב שני והותיר את האורחת בעשרה שחקנים אחרי פאול חסר אחריות מה שנתן תקווה למילאן. סטפאנו פיולי ניסה לרענן את משחק ההתקפה והעלה מיד את אנטה רביץ' מהספסל והחלוץ כמעט כבש בדקה ה-82 אך הבעיטה שלו הייתה חלשה מדי ועומאר קולי. הציל מהקו.

זלאטן איברהימוביץ' מאוכזב | TIZIANA FABI/AFP via Getty Images

בדקה ה-87 הגיע השוויון המיוחל בעזרת מחליף אחר, ינס פטר האוגה, שסיים בסטייל התקפה מהירה בה היו מעורבים זלאטן ופרנק קסייה. בתוספת הזמן קסייה הגיע למצב נהדר ויכל לרשום מהפך את בעט רק לקורה. הרוסונרי השיגו נקודה אך היה מדובר במשחק ביתי רביעי ברציפות ללא נקודות ואם תמשיך כך היא עלולה לאבד את המקום הרביעי המוליך לליגת האלופות. במחזור הבא היא תפגוש את פארמה שמתחת לקו האדום.

אטאלנטה – אודינזה 2:3

אטאלנטה בהחלט עדיין חשה אכזבה מההדחה מליגת האלופות, אך היא יודעת שהיא חייבת לנצח כמה שיותר עד סיום העונה כדי להישאר במקום המוביל למפעל היוקרתי של אירופה בסיום. אחרי שניצחה את ורונה במחזור האחרון, הערב פגשה הקבוצה מברגאמו את אודינזה ממרכז הטבלה, שכבר במחצית הראשונה ספגה פעמים מרגלו של לואיס מוריאל. רובררטו פריירה צימק בדקה ה-45 עבור האורחת, אך דובן ספאטה נעץ את השלישי בדקה ה-61 וקידם את אטאלנטה לניצחון המיוחל. ינס לארסן צימק שוב בדקה ה-71 וקבע את תוצאת הסיום.

שחקני אטאלנטה חוגגים | Claudio Villa/Getty Images

נאפולי – קרוטונה 3:4

איזה משחק קיבלנו היום באצטדיון דייגו מראדונה. אחרי שלושה ניצחונות רצופים, נאפולי החמישית פגשה הערב את קרוטונה נועלת הטבלה וחשבה שהיא בדרך לניצחון קליל, במיוחד אחרי המחצית הראשונה שהסתיימה ב-1:3 נאפוליטני, אחרי שערים של לורנצו אינסינייה, ויקטור אוסימן ודריס מרטנס. סימי רק צימק עבור האורחת, אך במחצית השנייה זה כבר היה סיפור אחר.

כבר אחרי שלוש דקות סימי חגג שוב במשחק עם שערו השני, וכעשר דקות לאחר מכן הגיע ג'וניר מסיאס שקבע 3:3 וגרם למשחק להפוך לדרמטי במיוחד בשליש האחרון. למזלו של ג'נארו גאטוסו, האיכות של השחקנים שלו הכריעה בסיום לטובתו, זאת לאחר שג'ובאני די לורנצו קבע 3:4 בדקה ה-72 והעניק לתכולים שלוש נקודות חשובות במאבק על ליגת האלופות.

ג'ובאני די לורנצו חוגג | Ciro de Luca/Soccrates Images/Getty Images

ססואולו – רומא 2:2

אחרי שני הפסדים רצופים, רומא קיוותה לעצור את כדור השלג הקטן שנוצר בליגה עם ניצחון חשוב אצל ססואולו, אך שמטה יתרון לקראת הסיום ואיבדה שתי נקודות חשובות במאבק על אירופה. אדין דז'קו נותר על הספסל של פאולו פונסקה בגלל רוטציה ובורחה מיוראל קיבל את המקום בחוד.

בדקה ה-26 הג'לארוסי עלו ראשונים על לוח התוצאות בעקבות פנדל מדויק של לורנצו פלגריני, אך חאמד טראורה איזן בדקה ה-57. הקבוצה מבירת איטליה לא ויתרה, וסטפן אל שרעאווי בישל בדקה ה-69 למגן ברונו פרז את השער שהשיב לאורחת את היתרון והיה אמור להספיק לה לניצחון, אבל טעות בהגנה בדקה ה-85 הובילה לשוויון דרמטי של ג'אקומו ראספדורי בן ה-21.

לאונרדו ספינאצולה, ג'רמי טוליאן | Alessandro Sabattini/Getty Images

לאציו – ספציה 1:2

אחרי שני ניצחונות רצופים, הקבוצה של סימונה אינזאגי הייתה קרובה לתיקו ביתי ומאכזב נגד ספציה מהתחתית, אך עשתה את מה שהיא יודעת הכי טוב – לנצח בדקות הסיום. זה התחיל טוב עבור ה"נשרים" כאשר מנואל לצארי כבש את שער היתרון בדקה ה-56 אחרי מחצית ראשונה מאכזבת, אך דניאלה ורדה עלה למספרת נהדרת בדקה ה-73 וקבע שוויון. בדקה ה-89 השופט פסק לכדור עונשין מ-11 מטרים לטובת לאציו, פיליפה קאייסדו לקח אחריות על הבעיטה החשובה והעניק לקבוצתו את הניצחון.

דניאלה ורדה | FILIPPO MONTEFORTE/AFP via Getty Images

תוצאות נוספות

בנוונטו – פארמה 2:2
קליארי – ורונה 1:0
גנואה – פיורנטינה 1:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי