יובנטוס מלקקת את הפצעים, קייליני: "לעולם לא אהיה הבעיה"

ג'ורג'ו קייליני
ג'ורג'ו קייליני | Jonathan Moscrop / Contributor

הגברת הזקנה רחוקה 12 נקודות מאינטר המוליכה אחרי 2:2 מאכזב נגד טורינו ורצף האליפויות צפוי להיעצר. הבלם התייחס לעתידו והודה כי המטרות השתנו: "צריכים להבטיח מקום באלופות". ציון דרך לרונאלדו

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

העונה המסויטת של יובנטוס נמשכה אתמול (שבת) עם 2:2 מאכזב בדרבי מול טורינו. האלופה בתשע השנים האחרונות איבדה פיגור ומי שמנע ממנה הפסד מביך הוא כריסטיאנו רונאלדו הבלתי נגמר שאיזן (79) והעלה את מאזנו העונה בסרייה א' ל-24 שערים. למרות זאת, הביאנקונרי יצאו מאוד מאוכזבים מהמשחק באצטדיונה של היריבה העירונית וככל הנראה הרימו ידיים ב"מאבק" מול אינטר המוליכה, שפתחה פער של 12 נקודות ממנה ונראית בדרך הבטוחה לזכייה ראשונה מזה 11 שנים. מי שעלול לשלם על כך במשרתו הוא המאמן אנדראה פירלו, שלא מצליח להחזיר את הגברת הזקנה למסלול ורשם גם הדחה מפתיעה בשמינית גמר ליגת האלופות מול פורטו.

יובנטוס ניצבת רק במקום הרביעי, כאשר מאזן הנקודות שלה זהה לזה של נאפולי החמישית והמשמעות היא שגם המקום בליגת האלופות בסכנה. ברביעי השתיים ייפגשו לקרב חשוב. "עשינו טעויות שאתה לא יכול להרשות לעצמך ברמה הזו", הודה בסיום הקפטן המאוכזב ג'ורג'ו קייליני, "עלינו להישאר מאוחדים ולדבר כמה שפחות. בואו נמנע מהכרזות. יש לנו משחק חשוב מאוד מול נאפולי באמצע השבוע ועלינו לעשות כמיטב יכולתנו כדי להשיג את המקום בליגת האלופות".

על השמועות בנוגע לעתיד שלו ושל בופון במועדון: "אני מופתע מכל הדיווחים על העתיד שלי. זו לא בעיה וזה בהחלט לא משהו שאנחנו דנים בו עכשיו. עדיין לא קיבלתי החלטה לגבי עתידי ואני מרוכז לחלוטין בהווה. לא יהיו לכם חדשות ממני עד סוף העונה. אנחנו גם צריכים לראות מה המועדון יחליט. אני יכול להבטיח לך שקייליני ובופון לעולם לא יהיו בעיה עבור יובנטוס".

ג'ורג'ו קייליני, כריסטיאנו רונאלדו
ג'ורג'ו קייליני, כריסטיאנו רונאלדו | Daniele Badolato – Juventus FC /

פירלו סיכם: "כרגיל, אנחנו הופכים את החיים שלנו למסובכים. קיווינו שהמחצית השנייה תהיה פשוטה יותר, אבל עשינו טעות שעלתה לנו ביוקר. למרבה הצער זה קורה לנו הרבה, אנחנו מאבדים ריכוז ואסור שזה יקרה. טעויות קורות בכדורגל, בין אם אתה שחקן, מאמן או שופט. אסור לנו להרפות. כשאתה לא מנצח, אתה לא יכול להיות מרוצה. אנו יודעים שעלינו להשתפר, אנו מנסים לנצח משחקים ולהרגיע את המערכת".

בחזרה לרונאלדו. הפורטוגלי אמנם לא ירצה לזכור את העונה הזו מבחינה קבוצתית והוא אף עלול לסיים לראשונה בקריירה שלו מתחת למקום השלישי בליגה, אך עם המספרים האדירים שלו פשוט קשה להתווכח. CR7 כבש יותר שערים מכל שחקן אחר בליגה האיטלקית מאז הופעת הבכורה שלו בסרייה א' (76). אגב, באותו פרק זמן אף שחקן של יובנטוס לא חצה את רף 20 השערים. ב-52 משחקי הליגה האחרונים שלו במדי הביאנקונרי, הפנומן הבלתי נגמר מצא את הרשת 53 פעמים. ממוצע מדהים של יותר משער למשחק.

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | Stefano Guidi / Contributor

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי