דיווח: פירלו יפוטר אם יפסיד לנאפולי. יובה חזרה בה מההצעה לדיבאלה

אנדראה פירלו | Giuseppe Cottini/NurPhoto via Getty Images

האלופה תארח ברביעי את הקבוצה של גאטוסו ובאיטליה נחרצים שהמשחק יקבע את עתידו של המאמן. הנשיא אניילי נפגש עם אלגרי. במועדון התאכזבו מהיכולת של החלוץ והתנהגותו מחוץ למגרש ולא יזכה לחוזה משודרג. יעזוב?

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

אחרי שהשיגה רק נקודה אחת משש האחרונות, יובנטוס, שקיוותה גם העונה לזכות באליפות – חוששת לפתע עוד לאבד את המקום בליגת האלופות בעונה הבאה. הגברת הזקנה תארח מחר (רביעי, 19:45) את נאפולי במסגרת משחק ההשלמה מהמחזור השני כשהקבוצה של ג'נארו גאטוסו צמודה אליה בטבלה. מדובר במשחק קריטי כאשר ב"קוריירה דלה סרה" נטען כי המאמן אנדראה פירלו עשוי להיות מפוטר אם הקבוצה תפסיד. ב-"Sportmediaset" נכתב בווליום גבוה יותר כי הפסד יחרוץ את גורלו.

עוזרו איגור טודור עשוי להחליפו עד תום העונה ולעמוד על הקווים בגמר הגביע בין היתר, כשלגבי 2020/21 מועמדים לוצ'יאנו ספאלטי וסימונה אינזאגי. באיטליה דווח כי נשיא המועדון אנדראה אניילי נפגש עם מאסימיליאנו אלגרי בשבת והם שוחחו בקצרה. השניים שומרים על יחסי חברות מעבר לפן המקצועי אם כי מועמדותו נשקלת לקראת העונה הבאה. בכל זאת, מדובר במאמן שזכה עם הקבוצה בחמש אליפויות ברציפות והגיע עמה פעמיים לגמר ליגת האלופות.

עוד ביובה, במועדון מאוכזבים מפאולו דיבאלה וייתכן שלא ימשיך בקבוצה. "עתידו נראה יותר ויותר בספק", נכתב ב-"Calciomercato" שם דווח כי במועדון ביטלו את ההצעה לחוזה חדש. מעבר ליכולתו החלשה המקצועית העונה (שלושה שערים ב-859 דקות), דיבאלה הפר את הנחיות הקורונה כששהה במסיבה של ווסטון מקני ולא נכלל בסגל לדרבי.

הגברת הזקנה הציעה לדיבאלה, שמסיים את חוזהו בתום העונה הבאה, חוזה חדש בגובה עשרה מיליון יורו לעונה אך הוא דרש באמצעות סוכנו להכפיל את שכרו ל-15 מיליון יורו לעונה. "היחסים בין דיבאלה למועדון מאוד מתוחים ועזיבתו בקיץ נראית אפשרית", נכתב. החלוץ קיבל מסר לפיו הוא יוכל להאריך את חוזהו אך רק בשכרו הנוכחי. החלוץ הצטרף לביאנקונרי בקיץ 2015 מפאלרמו בתמורה ל-40 מיליון יורו וכבש 98 שערים ב-243 משחקים במועדון.

ובחזרה למשחק היום: כריסטיאנו רונאלדו ירשום את משחקו ה-125 במועדון כשעד היום הבקיע 96 שערים. דנילו עשוי לפתוח במקומו של אלכס סנדרו וישנה אפשרות שדיאן קולוסבסקי יחליף את אלברו מוראטה. פירלו יכריע האם דיבאלה יחזור לסגל. יובה נכנעה העונה 1:0 לנאפולי בסיבוב הראשון מפנדל של לורנצו אינסינייה אך גברה עליה 0:2 בסופר קאפ האיטלקי משערים של מוראטה ורונאלדו. ניצחון של הגברת הזקנה יקפיץ אותה למקום השלישי במרחק נקודה ממילאן השנייה.

פאולו דיבאלה | Daniele Badolato – Juventus FC/Juventus FC via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי