Sport1 Banner

יובה גברה 1:2 על נאפולי, אינטר ממשיכה לברוח

כריסטיאנו רונאלדו חוגג | Ciro de Luca/Soccrates Images/Getty Images

שערים של רונאלדו ודיבאלה העניקו לגברת הזקנה שלוש נקודות חשובות בקרב על המקום בליגת האלופות. הנראזורי הכניעו 1:2 את ססואולו והגדילו את הפער ממילאן ל-11 נקודות, לוקאקו ומרטינס הבקיעו

(גודל טקסט)

שני משחקי השלמה מסקרנים נערכו הערב (רביעי) בליגה האיטלקית ובשניהם הקבוצה הביתית השיגה ניצחון חשוב, כל אחת במאבק שלה. במשחק המרכזי, יובנטוס עצרה רצף של שני משחקים ללא ניצחון עם 1:2 על נאפולי ששיפר את עמדתה במאבק על מקום בליגת האלופות, בעוד אינטר גברה על ססואלו ממרכז הטבלה והתקרבה צעד נוסף לזכייה ראשונה בסקודטו מאז 2010.

יובנטוס – נאפולי 1:2

קבוצתו של אנדראה פירלו, שנמצא תחת לחצים כבדים בעקבות חוסר ההצלחה העונה, אירחה את יריבתה המרה מהדרום וחזרה למקום השלישי כשהיא עוקפת את הפרטינופיי ואת אטאלנטה בדרך, ורחוקה כעת נקודה בלבד ממילאן השנייה. התכולים, מצדם, נותרו במקום החמישי לאחר ששמטו רצף של ארבעה ניצונות והפסידו לראשונה מזה חודש וחצי.

פעולה נהדרת של פדריקו קייזה באגף הסתיימה בבישול לכריסטיאנו רונאלדו, שהעלה את הביאנקונרי ליתרון כבר בדקה ה-13. פאולו דיבאלה, שעלה כמחליף בדקה ה-69, כבש כעבור ארבע דקות בלבד את שערו הראשון אחרי שלושה חודשים וקבע 0:2 לזכות יובה. לורנצו אינסינייה צימק את התוצאה בדקה ה-89 עם פנדל מוצלח.

פאולו דיבאלה חוגג | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

אינטר – ססואולו 1:2

מוליכת הטבלה רשמה ניצחון 10 רצוף בסרייה A שהפך את הפער בפסגת הטבלה לדו-ספרתי וכעת 11 נקודות מפרידה בינה ליריבה העירונית מילאן. לאורחת לא ממש נותר סיכוי להשיג כרטיס לאירופה בעונה הבאה והיא גם לא תרד ליגה, כך שההפסד לא משנה יותר מדי מבחינתה.

אינטר עלתה ליתרון מוקדם בזכות מלך שעריה, רומלו לוקאקו, שכבש כבר בדקה העשירית. קבוצתו של אנטוניו קונטה הכפילה את היתרון בדקה ה-67 הודות לשער של שותפו של לוקאקו להתקפה, לאוטרו מרטינס. שער מצמק של חאמד טראורה בדקה ה-85 גרם לדפיקות לב אצל המילאנזים, אך הם הצליחו לשמור על היתרון עד לשריקת הסיום.

שחקני אינטר חוגגים | Alessandro Sabattini/Getty Images
לאוטרו מרטינס חוגג | Claudio Villa – Inter/Inter via Getty Images
עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי