רונאלדו ודיבאלה הצילו את פירלו, שהודה: "עשיתי המון טעויות"

כריסטיאנו רונאלדו, פאולו דיבאלה
כריסטיאנו רונאלדו, פאולו דיבאלה | Jonathan Moscrop / Contributor

יובנטוס השיגה 1:2 סופר חשוב על נאפולי במאבק על המקום בליגת האלופות והמאמן, שמעמדו התערער מאוד לפני המשחק, ככל הנראה שרד: "אלה החיים בעבודה הזו". וגם: חזרת הארגנטינאי והמטרות

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

יובנטוס השיגה אתמול (רביעי) 1:2 קריטי על נאפולי במאבק על הכרטיס לליגת האלופות ונראה שאנדראה פירלו ניצל – לפחות בינתיים – מפיטורים. באיטליה דווח לפני ההתמודדות כי איבוד נקודות נוסף יוביל לסיום דרכו של המאמן, שכזכור הודח בשמינית גמר ליגת האלופות על ידי פורטו ועומד לאבד את האליפות לטובת אינטר שמוליכה את הסרייה א' בבטחה עם 11 נקודות יתרון על פני מילאן ו-12 על פני הגברת הזקנה.

אחרי הפסד מביך במיוחד לבנבנטו ו-2:2 מאכזב בדרבי, יובנטוס טיפסה למקום השלישי על חשבון נאפולי שמדורגת חמישית עם שלוש נקודות פחות. מי אם לא כריסטיאנו רונאלדו כבש את הראשון לאחר עבודת הכנה יוצאת מן הכלל של פדריקו קייזה, אך הרגע המרגש של המשחק נרשם בדקה ה-73, אז פאולו דיבאלה, שנעדר כשלושה חודשים בגין פציעה, כבש בבעיטה מדויקת לפינה ארבע דקות לאחר שעלה מהספסל וזכה לאהבה גדולה מחבריו שרצו לחגוג איתו. לורנצו אינסינייה עוד צימק מהנקודה הלבנה (90), אך זה היה מעט מידי ומאוחר מידי עבור הדרומיים.

"כשאתה משחק עם כזו רוח, כשאתה מקריב את עצמך כדי לכסות על חבר לקבוצה שלא נמצא בעמדה, זו התוצאה וייתכן מאוד שזה מה שהיה חסר לנו במשחק האחרונים", אמר בסיום פירלו והתייחס בקצרה לדיווחים על כך שיפוטר: "ידעתי שאלה החיים של מאמן לפני שקיבלתי את המינוי, כך שהייתי מוכן לזה. עשיתי טעויות רבות, אבל הייתי עושה את כולן שוב. זו העונה הראשונה שלי, הייתי זקוק לחוויות האלה להווה ולעתיד. זו עונת מסובכת וקשה לא רק בשבילי, אלא גם עבור מאמנים רבים אחרים. כולם עושים טעויות, כולל אותי, אבל אני יכול ללמוד מהן ולנסות לא לחזור עליהן בעתיד".

אנדראה פירלו, פאולו דיבאלה, אלברו מוראטה
אנדראה פירלו, פאולו דיבאלה, אלברו מוראטה | Jonathan Moscrop / Contributor

על המטרות שנותרו ליובנטוס העונה: "המטרה שלנו כעת היא לסיים בין ארבע הראשונות, כי קשה להגיע לפסגה, הפער מיאנטר גדול. נותרו לנו תשעה משחקי ליגה וגמר גביע, נקווה לנצח בכולם. על מה אני מתחרט יותר? כשאתה ביובנטוס, אתה לא בוחר מטרה אחת או מפעל אחד, אתה צריך להשיג את כולם. הייתה לנו ההזדמנות להתקדם בליגת האלופות, מכיוון שפורטו הייתה ברמה שלנו, אבל לא שיחקנו בדרך הנכונה והודחנו. בליגה, ההפסד לבנבנטו הוציא אותנו ממרוץ האליפות. הצפייה במשחקים שנערכו ביום שלישי בליגת האלופות ממש הכעיסה אותנו, כי ידענו שאנחנו יכולים וצריכים להיות שם גם".

על דיבאלה שחזר וכבש: "היעדרות של שחקן ברמה שלו במשך תקופה כל ארוכה זו בעיה עבור כל קבוצה, לא רק יובנטוס. כשהוא כשיר, הוא צריך לשחק וכמה שיותר. יש לו ערך מוסף. נותרה לו שנה בחוזה, אנחנו מקווים שנוכל לשמור עליו, נראה מה יקרה והאם הוא ירצה להישאר".

ואיך אפשר בלי רונאלדו? הפנומן הפורטוגלי כבש לפחות 25 שערי ליגה בעונה בפעם ה-12 בקריירה שלו. פשוט מדהים. בגיל 36, הוא מעורב העונה בכל המסגרות ב-37 גולים ב-36 הופעות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי