דיווח: רונאלדו רוצה להישאר ביובנטוס. דיבאלה יפתח נגד גנואה?

פדריקו קייזה, כריסטיאנו רונאלדו | Jonathan Moscrop/Getty Images

ב"טוטוספורט" נטען שפ.ס.ז' תנסה לצרף את הכוכב אך הוא אינו מעוניין לעזוב. החלוץ עשוי להחליף את מוראטה, קייזה החמיא לפירלו: "למדתי ממנו המון". אינטר מחפשת ניצחון 11 ברציפות, הבעלים יגיע לאיטליה בקרוב

(גודל טקסט)

המחזור ה-30 בסרייה א' שייצא לדרך היום (שבת) יימשך גם מחר (ראשון) עם לא פחות משבעה משחקים. אינטר תקווה לעשות צעד נוסף בדרך לאליפות כשתארח את קליארי. גם הקרב על ליגת האלופות רותח. יובנטוס של כריסטיאנו רונאלדו, השלישית בטבלה, תארח את גנואה. אטאלנטה הרביעית תתארח בסמפדוריה במשחק היסטורי (בהמשך תבינו מדוע). וגם: לאציו, נאפולי והאם רומא תסתדר עם העייפות אחרי המשחק בליגה האירופית בחמישי?

אינטר – קליארי (13:30)

הנראזורי מריחים אליפות ראשונה מאז 2010 ובקרוב מאוד יחלו בהכנות לעונה הבאה. בתקשורת האיטלקית נכתב כי האליפות המסתמנת היא רק "הצעד הראשון". בשער "גאזטה דלה ספורט" הציגו את שחקני אינטר על מעין רכבת הרים בלונה פארק שממריאה. סטיבן ז'אנג, בעלי המועדון, ימריא לאיטליה תוך שבועיים-שלושה כדי לקיים פגישות עבודה ולתכנן את העתיד. הבעלים רוצה להיות נוכח גם כשהזכייה בתואר תהפוך למתמטית. לפני שיחשבו על שחקני רכש, באינטר רוצים לחדש חוזים לשחקנים הבכירים.

מדובר בלאוטרו מרטינס שחתום עד 2024 עם שכר בגובה 4.5 מיליון יורו וכך גם אלסנדרו באסטוני (חוזהו עד 2023) וניקולו בארלה שמוגדר כקפטן העתידי של אינטר. נכתב כי לוויכוחים הגדולים באוגוסט, הפעם אנטוניו קונטה וההנהלה מבינים זה את זה היטב.

שער "גאזטה דלה ספורט" | צילום מסך: "גאזטה דלה ספורט"

מחר אינטר תחפש את ניצחון הליגה ה-11 ברציפות שלה וה-12 בסן סירו. הנראזורי לא מעדו במגרשם הביתי מאז המחזור השישי כשסיימו בתיקו 2:2 נגד פארמה. כשהיריבה מדורגת רק במקום ה-18 בטבלה אחרי שלושה הפסדים רצופים – זו נראית משימה די קלה. מי שלא יוכלו לעזור במשימה הם איבן פרישיץ' הפצוע ובארלה המושעה (חמישה צהובים). הקשר יחמיץ משחק ליגה לראשונה ב-2020/21 כשעד עתה פתח ב-26 ושולב שלוש פעמים כמחליף. מרסלו ברוזוביץ שישוב לסגל צפוי להחליפו. רומלו לוקאקו שימשיך במאבק עם כריסטיאנו רונאלדו על מלכות השערים, יפתח בהרכב.

יובנטוס – גנואה (16:00)

מעמדו של אנדראה פירלו היה בסכנה גדולה לפי הדיווחים בארץ המגף אלא שמאז הוא השיג ארבע נקודות נגד טורינו ונאפולי. הגברת הזקנה מדורגת במקום השלישי בטבלה ומה שנותר לה הוא לשמור על הכרטיס לליגת האלופות. יובה פוגשת את היריבה אותה ניצחה בכל ארבעת המשחקים האחרונים אך בשמינית גמר הגביע הסתבכה כהוגן והצליחה לעבור רק בהארכה בזכות 2:3 דרמטי בדקה ה-105. לאונרדו בונוצ'י ופדריקו ברנרדסקי ייעדרו שכן הם אובחנו כחיוביים לקורונה. פאולו דיבאלה עשוי לפתוח במקומו של אלברו מוראטה. וויצ'ך שצ'סני ישוב לעמדה בין הקורות.

ומה לגבי רונאלדו? ב"טוטוספורט" נטען כי פריז סן ז'רמן תנסה להחתימו אם קיליאן אמבפה יעזוב לריאל מדריד, אך הפורטוגלי לא רוצה לעזוב את טורינו ו"המילה האחרונה תהיה שלו". הצדדים צפויים לדון בנושא רק בתום העונה. רונאלדו זקוק לשלושער כדי להגיע למאה שערים במדי יובה כשעד היום כבש 97 ב-125 הופעות.

פדריקו קייזה, מנקודות האור ביובה העונה (13 שערים ו-11 בישולים ב-39 משחקים) דיבר על העונה הטובה שלו ושיבח את פירלו: "הוא עזר לי מאוד בעונת הבכורה כאן עם האמון ונתן לי עצות. עליי להודות לו ולהמשיך להשתפר הן בהגנה והן בהתקפה. אני חושב שהשנה אני מציג המשכיות, השתפרתי בזה. האימונים ביובנטוס והמשחקים עזרו לי, המנטליות שקיימת".

כריסטיאנו רונאלדו | Daniele Badolato – Juventus FC/Juventus FC via Getty Images

סמפדוריה – נאפולי (16:00)

אחרי שנכנעה 2:1 ליובנטוס, הקבוצה של ג'נארו גאטוסו רוצה ליצור רצף ניצחונות חדש, אם כי במשחקי החוץ השנה הפסידה כבר שש פעמים. קוסטס מנולאס ו-ויקטור אוסימן אמורים לחזור ל-11. ממול ישנה יריבה לא פשוטה, כשסמפדוריה השיגה 1:1 נגד מילאן בסן סירו במחזור שעבר.

ראניירי, שהיו ספקות לגבי עתידו, מכוון ל-52 נקודות ואמר: "זה היעד השנתי שנתתי לשחקנים. אנחנו עדיין לא בטוחים מדי וחשוב שנשחק טוב במשחקים שנותרו. עשינו 26 נקודות בסיבוב הראשון וכך אנחנו רוצים גם הפעם. אני מצפה לנאפולי חזקה וזועמת כפי שעשתה ב-20 הדקות האחרונות נגד יובנטוס. זה עוד משחק יוקרתי".

ורונה – לאציו (16:00)

עם מומנטום גבי של שלושה ניצחונות רצופים, הקבוצה של סימונה אינזאגי עדיין חולמת על מקום בליגת האלופות. לאציו רחוקה שש נקודות מאטאלנטה הרביעית ובמועדון סימנו את שני המשחקים הקרובים כקריטיים. מנואל לצארי וחואקין קוראה בחוץ עקב הכרטיס האדום שספגו במשחק הסוער נגד ספציה (1:2) אך בשורות טובות הגיעו מכיוונו של לואיס אלברטו שהתאמן כרגיל וצפוי לפתוח בהרכב. הקפטן צ'ירו אימובילה לא כבש בשבעת משחקי הליגה האחרונים ומחפש את שערו ה-20 העונה בכל המסגרות, ירידה גדולה ביחס לאשתקד.

צ'ירו אימובילה | Fabrizio Corradetti / SOPA Images / LightRocket via Getty Images

רומא – בולוניה (19:00)

הג'ילארוסי מגיעים עייפים אך מרוצים אחרי הניצחון הגדול 1:2 על אייאקס בהולנד במשחק הראשון ברבע גמר ליגת האלופות. על כן פאולו פונסקה צפוי לבצע שינויים בהרכב. בורחה מאיורל שסופסל בחמישי עתיד להחליף את אדין דז'קו בחוד. בראיין כריסטנטנה המוצהב ייעדר בכל מקרה כאשר גם סטפן אלשערוואי והנריך מחטיריאן עדיין פצועים. בליגה הם חייבים להשתפר בדחיפות שכן רומא התדרדרה למקום השביעי אחרי שלושה משחקים ללא ניצחון. אשתקד בולוניה הצליחה לגבור על רומא באולימפיקו 2:3, אולם בדצמבר הנוכחי הגיעה "הנקמה" עם 1:5 מבריק במשחק החוץ.

פיורנטינה – אטאלנטה (21:45)

שתי הקבוצות יעשו מעין היסטוריה בארה"ב כשיהיה זה משחק הסרייה א' הראשון שישודר על ידי אחת מארבע הרשתות הלאומיות הגדולות – ה-"ABC". המארחת תחסר את פרנק ריברי המורחק בעוד אצל אטאלנטה הנאבקת על מקום בצ'מפיונס, מתאו פסינה צפוי להחמיץ את המשחק. מדובר במשחק חשוב מאוד לקבוצה של ג'יאן פיירו גספריני כשבמחזור הבא תחכה לה האלופה יובנטוס. דובאן ספאטה ולואיס מוריאל שלא מרבים לשחק יחד בחוד, עתידיים להמשיך כששניהם כבשו במחזור הקודם.

ריברי. לא יהיה חלק מהמשחק ההיסטורי | Getty Images

במשחק נוסף: בנבנטו – ססואולו (21:45)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי