איברהימוביץ' מתכוון לערער על ההרחקה: "השופט לא הבין אותי"

זלאטן איברהימוביץ' | Alberto PIZZOLI / AFP

חלוץ מילאן ספג כרטיס אדום ישיר על דברים שאמר לשופט בניצחון כל פארמה, אולם טוען שהוא לא הבין אותו או לא שמע נכון את הדברים

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)

ארבעה משחקי בית רצופים לא הצליחה מילאן לנצח, אבל בחוץ עסקים כרגיל. אתמול (שבת) היא התארחה בטרדיני בפארמה וניצחה 1:3 את המדורגת לפני האחרונה בטבלה, הבטיחה לפחות מחזור נוסף במקום השני וכעת יהיה מעניין לראות אם במשחק ביום ראשון הבא מול גנואה היא תיאלץ להסתדר ללא זלאטן איברהימוביץ', הכוכב שלה שהורחק בכרטיס אדום ישיר והודיע כי יערער על ההחלטה.

איברהימוביץ' בישל את היתרון לאנטה רביץ' כבר בדקה השמינית וראה את פרנק קסי מכפיל את היתרון בדקה ה-44, אבל בדקה ה-60 הוא הורחק על מילים מיותרות לשופט, ירד לחדרי ההלבשה ומשם ראה את רפאל ליאו קובע את תוצאת הסיום בדקה ה-90, אחרי שריקרדו גאליולו צימק בדקה ה-66.

זלאטן כאמור ראה את הכרטיס האדום ביתרון 0:2 ועל פי "סקיי איטליה", הוא טען בפני מאמנו סטפנו פיולי ואנשי מילאן כי השופט לא הבין אותו ושבכוונתו לערער על ההחלטה. לטענתו של השבדי. הוא אמר לשופט בציניות: "לא אכפת לך ממה שאני אומר? זה מוזר…". השופט, לעומת זאת, טוען כי הרחיק את זלאטן כי הוא קרא לו "נבלה". במילאן אומרים כי נראה שהשופט לא שמע נכון ופירש את המילה strano כ-bastardo.

איברהימוביץ' אמור להחמיץ את שני משחקי הבית הבאים, אולם אם יופחת עונשו להרחקה ממשחק אחד אז הוא יוכל לשוב למשחק נגד ססואולו ב-21.4. פיולי נשאל על כך ואמר: "אני לא הייתי שם אז אני לא יודע לומר מה קרה, אבל זלאטן הסביר לי את הסיטואציה ואמר לי שהוא לא העליב אותו. מה שחשוב הוא שהקבוצה ניצחה".

זלאטן איברהימוביץ' אחרי ההרחקה | ALBERTO PIZZOLI/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי