יובנטוס לא תעניש את רונאלדו. פירלו: "נותן לעצמי ציון 6 בינתיים"

כריסטיאנו רונאלדו | Nicolò Campo/LightRocket via Getty Images

החלוץ ירד מתוסכל לחדר ההלבשה אחרי ה-1:3 על גנואה וזרק את החולצה לדשא, אם כי דווח שהשאיר אותה למביא הכדורים. המאמן הסביר: "זה טבעי מה שקרה, הוא רצה לכבוש כי הוא אלוף". על העונה: "הייתי חייב לעשות יותר"

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

מאז שדווח כי יובנטוס עשויה לפטר את אנדראה פירלו עוד העונה, הביאנקונרי הגיבו היטב עם שבע נקודות מתשע האחרונות. אתמול (ראשון) יובה גברה 1:3 על גנואה ושמרה על המקום השלישי. היא הייתה רעבה ואיימה לא פחות מ-23 פעמים על השער. זה היה המשחק השני בלבד בשלוש העונות האחרונות בו יובה יוצרת שבעה איומים למסגרת כבר במחצית הראשונה. ווסטון מקני שעלה מהספסל וכבש את השלישי רשם הישג יפה – זה היה שערו השלישי כמחליף העונה בליגה – יותר מכל קשר אחר של יובה בעידן שלוש הנקודות.

מי שנותר מתוסכל כשלא כבש הוא כריסטיאנו רונאלדו למרות שאיים שש פעמים על השער – יותר מכל שחקן אחר. בסיום המשחק הוא הוריד את החולצה בזעם לפני שירד לחדר ההלבשה. לפי העיתוני רומאו אגרסטי מאתר "גול", החלוץ התכוון להעניק את החולצה לאחד ממביאי הכדורים, כפי שהבטיח, ואכן אחד מהילדים לקח את החולצה.

בכלי התקשורת לא התעלמו מהאירוע כמובן. "רונאלדו זועם, נותן אגרוף בקיר, ספקות לגבי עתידו ביובה. הקבוצה חגגה נגד גנואה והוא לא היה חלק מזה", נכתב בשער "גאזטה דלה ספורט". ב"טוטוספורט" נכתב משהו אחר: "12 החרטות של פירלו" והתייחסו לכך שהקבוצה איבדה מספר רב של נקודות נגד יריבות מהתחתית.

המאמן פירלו התייחס לאירוע והגן על הכוכב: "זה נורמלי מה שקרה. זה טבעי שהוא רוצה לכבוש שער, במיוחד עם איך שהמשחק התנהל (היריבה צימקה ל-2:1 בדקה ה-49). זה חלק מהגישה של שחקנים אלופים שתמיד רוצים להותיר חותם". האיטלקי הבהיר שהפורטוגלי, שרק לא מזמן היה מעורב בתקרית אחרת כשהשליך את סרט הקפטן של פורטוגל על הקרקע – לא ייקנס.

האיטלקי התייחס גם לעונה הנוכחית: "אני נותן לעצמי ציון של 6 מתוך 10. אני יודע שהייתי חייב לעשות יותר וכשאתה לא משיג תוצאות מסוימות המאמן הוא הראשון שלוקח אחריות. הרעיון שלי בכדורגל הוא לשלוט במשחק ולהפעיל לחץ על היריבה. בשל מספר סיבות לא הצלחנו ליישם זאת באופן מלא אך הקבוצה מתלהבת ונחושה. ברור שכל מאמן חייב להוכיח את עצמו כל הזמן. אני נמצא בחווית האימון הראשונה שלי, אמשיך לעבוד קשה כדי להגשים את החלום".

על עתידו המעורפל של פאולו דיבאלה: "הדברים האלה הם בין השחקן למועדון וכל ההחלטות הן של ההנהלה ולא שלי. אני מסוגל לאמן שחקנים אלופים ודיבאלה הוא אחד מהם. הוא בקושי היה זמין העונה, אבל הוא חזר עכשיו וננסה להפיק ממנו את המיטב".

פירלו. ציון 6 | Chris Ricco/Getty Images

דיאן קולוסבסקי קיבל את הציון הגבוה במשחק – 7.5 (על פי "גאזטה דלה ספורט") ואמר לאחר מכן: "עכשיו חשוב למצוא ביטחון, זה היה חסר בתקופה האחרונה. אני רוצה להשתפר בכל יום ולעאזור לקבוצה לנצח. מאז שאני בקבוצה אני רואה שאנחנו פותחים משחקים נהדר ואז מחזירים את היריבה למשחק, עלינו להפסיק עם זה. כולם צריכים לקחת אחריות, רונאלדו לא תמיד צריך לפתור את הכל. גם היום הוא נתן המון על אף שלא הבקיע. הוא אלוף ועלינו לעזור לו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי