מאמן יובנטוס לשעבר נפגש עם היו"ר וייעץ: "תמכרו את רונאלדו"

כריסטיאנו רונאלדו | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

אלגרי שוחח עם אניילי בפגישה שהוגדרה כ"חברית" בניסיון לשלול חזרה אפשרית שלו אל הקווים, וכעת באיטליה חושפים שהמאמן טען בפניו שהכוכב מונע מהמועדון לצמוח. בדרך לפיצוץ?

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

בימים האחרונים פורסם כי יושב ראש יובנטוס, אנדראה אניילי, נפגש עם מאמן הקבוצה לשעבר, מסימיליאנו אלגרי, אשר הוביל את הגברת הזקנה לחמש אליפויות רצופות בין השנים 2014 ל-2019. הצדדים הכחישו לחלוטין כי הם נפגשו בנוגע לחזרה אפשרית של אלגרי למועדון במקומו של אנדראה פירלו, וטענו כי הם נפגשו ל"שיחה חברית".

כעת, בעיתון "לה רפובליקה" האיטלקי מדווח שהמאמן נתן את עצתו לאניילי, ולא בטוח שכולם יאהבו לשמוע אותה. "תיפטר מכריסטיאנו רונאלדו, הוא מונע את הצמיחה של הקבוצה ושל המועדון", אמר אלגרי ליו"ר יובה, על פי אותו פרסום כמובן.

מעניין לראות כיצד יתפתחו הדברים בגזרת CR7 בסיום העונה והאם הפנומן ימצא את עצמו בגיל 36 עובר לקבוצה חדשה. יובנטוס נמצאת בדרך הבטוחה לאבד את תואר 'אלופת איטליה' אחרי תשעה תארים רצופים, ובכלל, היא רושמת עונה לא ממש מוצלחת בלשון המעטה, כשכזכור הודחה בשמינית גמר ליגת האלופות על ידי פורטו.

אנדראה אניילי, מסימיליאנו אלגרי | Daniele Badolato – Juventus FC/Juventus FC via Getty Images

חוזהו של רונאלדו מסתיים בסוף העונה הבאה, ובאיטליה כבר נפוצו דיווחים שלאחר סיום העונה הנוכחית החלוץ הפורטוגלי ייפגש עם ראשי המועדון כדי לדון על עתידו. יובה, מבחינתה, מוכנה להיפרד ממנו תמורת סכום שנע באיזור ה-25 מיליון יורו על פי הפרסומים באיטליה.

שמו של רונאלדו, במקרה שאכן יעזוב יעזוב, נקשר כבר עם קאמבק אפשרי לריאל מדריד, בטענה שהכוכב מעוניין לשוב לבלאנקוס, במדיהם כמובן כיכב וניפץ כל שיא אפשרי מ-2009/10 ועד ל-2017/18, בתקופתו בבירת ספרד.

כריסטיאנו רונאלדו | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי