רונאלדו פצוע וייעדר מול אטאלנטה, אינטר הלוהטת תצא לנאפולי

כריסטיאנו רונאלדו | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

יובנטוס תצא לברגאמו ללא הפורטוגלי שנפגע בידו ולא ייקח חלק במשחק החוץ הקשה, המוליכה תנסה לרשום ניצחון 12 ברציפות על חשבון גאטוסו וחבורתו בעוד מילאן תארח את גנואה ותחסר את איברהימוביץ' המורחק

(גודל טקסט)

המחזור ה-31 בסרייה א' יימשך מחר (ראשון), כאשר במשחק המוקדם מילאן נטולת זלאטן איברהימוביץ' תארח את גנואה מהתחתית ותנסה להלחיץ את המוליכה אינטר, שתצא לנאפולי לקרב צמרת לוהט. בנוסף, יובנטוס תצא למשחק חוץ קשה אצל אטאלנטה ותיאלץ להסתדר ללא כריסטיאנו רונאלדו הפצוע.

מילאן – גנואה (13:30)

הרוסונרי מגיעים להתמודדות במרחק 11 נקודות מהיריבה העירונית השנואה, כאשר ניצחון ביתי יקטין את הפער לשמונה נקודות באופן זמני. סטפנו פיולי ושחקניו מעוניינים לייצר רצף ניצחונות לאחר שגברו 1:3 על פארמה במחזור הקודם, וכעת יש להם הזדמנות נהדרת לעשות זאת כאשר מנגד ניצבת גנואה מהמקום ה-13 בטבלה, המרוחקת 10 נקודות מהקו האדום וניתן לומר כי הבטיחה את הישארותה בליגה באופן מעשי.

מבחינה מקצועית, החיסרון המרכזי של המארחת יהיה כמובן זה של זלאטן איברהימוביץ', זכר להרחקתו של הכוכב השבדי מול פארמה, כאשר רפאל לאאו צפוי להחליפו בחוד. אנטה רביץ' והקאן צ'להאנולו יובילו כרגיל את משחק ההתקפה של מילאן. מן העבר השני, קווין סטרוטמן ומתיאה דסטרו ינסו לחולל הפתעה עבור האורחת.

זלאטן איברהימוביץ', סטפאנו פיולי | ALBERTO PIZZOLI/AFP via Getty Images

אטאלנטה – יובנטוס (16:00)

גולת הכותרת של מפגש הצמרת המסקרן דווקא לא מגיעה מכר הדשא – במסיבת העיתונאים שנערכה לפני המשחק, מאמן הגברת הזקנה אנדראה פירלו הודיע כי כריסטיאנו רונאלדו סובל מפציעה ביד ולא ייכלל בסגל להתמודדות בבראגמו. מדובר במכה קשה עבור הביאנקונרי, ששואפים לסיים את הליגה בין ארבעת המקומות הראשונים במטרה להגיע לליגת האלופות בעונה הבאה, כאשר פירלו התייחס לכך ואמר: "המטרה שלנו היא לסיים במקום גבוה ככל האפשר. אנחנו הרבה נקודות מאחורי אינטר, אבל אנו רוצים לסיים את העונה הכי טוב שניתן", סיכם המאמן האיטלקי.

ללא CR7, הפוקוס יעבור לפאולו דיבאלה ואלברו מוראטה שצפויים לפתוח בחוד ההתקפה ולמלא את חסרונו של הכוכב הפורטוגלי במטרה לרשום ניצחון ליגה שלישי ברציפות. אצל המארחת, ג'יאן פיירו גספריני יודע ששלוש נקודות יגרמו לו לחלוף על פני יריבתו בטבלה ולהתקרב עוד קצת לעבר הופעה שלישית ברציפות במפעל הבכיר ביבשת. הוא צפוי לעלות כהרגלו בהרכב התקפי הכולל את דובאן ספאטה בחוד, בעוד מאחוריו ישחקו מתאו פסינה ורוסלן מלינובסקי.

אנדראה פירלו | Daniele Badolato – Juventus FC/Juventus FC via Getty Images

נאפולי – אינטר (21:45)

איזה משחק נהדר מצפה לנו מחר באצטדיון על שם דייגו ארמנדו מראדונה בדרום איטליה. מוליכת הטבלה והאלופה שבדרך, תחפש ניצחון ליגה 12 ברציפות (!) במטרה להמשיך בדהירה שלה לעבר סקודטו ראשון מאז עונת 2009/10. מנגד תעמוד החבורה הקשוחה של ג'נארו גאטוסו שתרצה לרשום ניצחון שישי בשבעת המחזורים האחרונים.

אינטר צפויה לעלות בהרכב חזק הכולל את רומלו לוקאקו ולאוטרו מרטינס בהתקפה, כאשר מאחורי צמד החלוצים אנטוניו קונטה מתכנן לעלות עם מרכז שדה מעובה – מרסלו ברוזוביץ' וכריסטיאן אריקסן יפתחו בקישור לצד אשלי יאנג, ניקולו בארלה ואשרף חכימי.

אצל הנאפוליטנים, לורנצו אינסינייה מעוניין להמשיך בעונה הפנטסטית שלו, כאשר במאזנו כבר 15 שערי ליגה בנוסף לחמישה בישולים. ינסו לעזור לו פיוטר זיילינסקי ו-ויקטור אוסימן הניגרי הצעיר. ניצחון של המארחת יציב אותה בעמדת זינוק מצוינת לקראת הישורת האחרונה במאבק על המקומות בליגת האלופות בעונה הבאה, עקב העובדה שיובנטוס ואטאלנטה משחקות זו נגד זו.

שחקני אינטר חוגגים | Marco Rosi – SS Lazio/Getty Images

משחקים נוספים: בולוניה – ספציה, לאציו – בנבנטו, טורינו – רומא

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי