רונאלדו חוזר מול פארמה, יובה עלולה להסתבך. אינטר תתקרב לתואר?

כריסטיאנו רונאלדו | Alberto Gandolfo/Pacific Press/LightRocket via Getty Images

הכוכב, שהחמיץ את ההפסד לאטאלנטה בעקבות פציעה קלה, יפתח ברביעי. איבוד נקודות וקבוצתו עלולה לצאת מהטופ 4. הנראזורי יפגשו את ספציה, מילאן תנסה להישאר בתמונת האליפות מול ססואולו, זלאטן יחזור

(גודל טקסט)

אם להגיד את האמת, נראה שסיפור האליפות באיטליה גמור. אינטר בפער של תשע נקודות בפסגה ממילאן השנייה כשנותרו 21 בקופה, והיא ללא ספק נראית האיכותית ביותר בסרייה א'. פתאום המאבק שהופך למסקרן ביותר הוא המאבק על המקום בטופ 4, והוא הופך למסקרן עוד יותר כשיובנטוס עלולה למצוא את עצמה מחוצה לו. כל זאת כמובן בהנחה שמקום בין ארבע הראשונות יוביל לכרטיס לליגת האלופות בעונה הבאה, שכן לאחר ההכרזה על הקמת הסופרליג שום דבר כבר לא ברור בכדורגל האירופי. מחר (רביעי) יימשך המחזור ה-32, והוא סידר לנו מספר מפגשים מסקרנים.

יובנטוס – פארמה (21:45)

הגברת הזקנה הסתבכה במאבקים על הרביעייה הראשונה עם ההפסד 1:0 לאטאלנטה במחזור הקודם. כרגע היא מדורגת רביעית עם 62 נק', שתיים בלבד יותר מנאפולי, שתפגוש ביום חמישי את לאציו. איבוד נקודות מחר של יובה ובמקביל ניצחון יום לאחר מכן של הקבוצה של ג'נארו גאטוסו – ואנדראה פירלו וחניכיו ימצאו את עצמם במקום החמישי.

כריסטיאנו רונאלדו, שלא שיחק במחזור האחרון מול אטאלנטה בעקבות פציעה בידו, יחזור לסגל ויפתח בהרכב, בתקווה שהוא זה שיושיע את אלופת איטליה בתשע העונות האחרונות. פדריקו קייזה ייעדר, כמו גם פדריקו ברנרדסקי. פאולו דיבאלה נמצא בתמונת ה-11. מבחינת האורחת, שנלחמת נגד הירידה, מדובר בקרב קריטי, כשהיא מדורגת כעת במקום ה-19 ורחוקה 10 נק' מבנבנטו שמעל לקו האדום, והיא ללא ספק תצטרך נס גדול כדי לשרוד בליגה הראשונה.

כריסטיאנו רונאלדו, פאולו דיבאלה | Nicolò Campo/LightRocket via Getty Images

ספציה – אינטר (21:45)

מי יעצור את הנראזורי בדרך לתואר אליפות ראשון מאז עונת 2009/10? נראה שאף אחד. כבר 15 מחזורים שאינטר לא הפסידה, ובמחזור האחרון היא סיימה ב-1:1 מול נאפולי, שקטע רצף מרהיב של 11 ניצחונות רצופים. הפער ממילאן שבמקום השני עומד כעת על תשע נקודות, וניצחון נוסף כמובן יקרב את הקבוצה של אנטוניו קונטה לתואר שהוא ראויה לו ממנה.

ארתורו וידאל, שלא שיחק בחמשת המחזורים האחרונים, ימשיך להיעדר באינטר, וכריסטיאן אריקסן צפוי לקבל את המפתחות במרכז השדה. בהתקפה, מן הסתם, ישחק הצמד האימתני רומלו לוקאקו את לאוטרו מרטינס, שינסו להנחיל לספציה הפסד שני ברציפות. המארחת רחוקה שמונה נקודות מהקו האדום וטרם שרדה רשמית בליגה.

לאוטרו מרטינס, רומלו לוקאקו | Fabrizio Carabelli/SOPA Images/LightRocket via Getty Images

מילאן – ססואולו (19:30)

אחרי שני ניצחונות רצופים, הרוסונרי חייבים לרשום אחד נוסף כדי לשמור על הסיכוי לתואר. לכו תדעו, שלוש נקודות שלהם ואיבוד נקודות מפתיע של אינטר במקביל אולי ייתן אנרגיות מחודשות, למרות שהסיפור נראה גמור, אך מצפה מחר מפגש לא פשוט מול היריבה מהמקום השישי. זלאטן איברהימוביץ', שנעדר מהמשחק האחרון מול גנואה בעקבות עונש הרחקה, ישוב ויפתח בהתקפת מילאן, כשלצדו צפויים לשחק אנטה רביץ' והקאן צ'להאנולו.

משחקים נוספים

בולוניה – טורינו (21:45)
קרוטונה – סמפדוריה (21:45)
גנואה – בנבנטו (21:45)
אודינזה – קליארי (21:45)

זלאטן איברהימוביץ' | Nicolò Campo/LightRocket via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי