מילאן הפסידה, גם אינטר מעדה אך התקרבה לאליפות. 1:3 ליובנטוס

כריסטיאנו רונאלדו | Valerio Pennicino/Getty Images

הרוסונרי אכזבו בגדול לאחר ששמטו יתרון והפסידו 2:1 לססואולו, היריבה העירונית הגדילה את הפער בפסגה ל-10 נקודות למרות 1:1 עם ספציה. הגברת הזקנה ביצעה מהפך ביתי וגברה על פארמה החלשה

(גודל טקסט)

המחזור ה-32 בליגה האיטלקית נמשך הערב (רביעי) עם שבעה משחקים, כאשר במוקד אינטר תנסה להתקרב לאליפות כאשר תתמודד מול ספציה ב-21:45, ובמקביל יובנטוס וכריסטיאנו רונאלדו ינסו לחזור לנצח מול פארמה. בהתמודדות שפתחה את משחקי היום, מילאן אכזבה בגדול והפסידה 2:1 לססואולו.

מילאן – ססואולו 2:1

האליפות כבר לא תהיה של הרוסונרי, כמעט באופן רשמי, ונראה ששום דבר כבר לא ייקח את התואר מאינטר. הקבוצה של סטפנו פיולי, שנמצאת במקום השני (ועלולה לאבד אותו), פגשה את היריבה מהמקום השמיני, אך אכזבה בגדול ונעצרה אחרי שני ניצחונות רצופים. מילאן דווקא עלתה ליתרון בדקה ה-30, כאשר הקאן צ'להאנולו קיבל כדור ארוך מאלכסיס סאלמאקרס וסיפק בעיטה נהדרת מהצד השמאלי של הרחבה אל עבר הפינה הרחוקה ואל הרשת.

המחצית השנייה הייתה פשוט חושך מבחינת הרוסונרי. ססואולו איזנה ל-1:1 בדקה ה-76, כאשר ג'אקומו ראספדורי כבש מקרוב אחרי בישול של ג'רמי טוליאן. שבע דקות בלבד עברו – והגיע המהפך הכואב. ראספדורי השלים צמד עם בעיטה מצוינת לקורה ופנימה אחרי שקיבל כדור מדומניקו ברארדי הנפלא, והוריד את מילאן מאוכזבת מאוד לחדר ההלבשה וכנראה שם חותמת רשמית על אליפות של הנראזורי.

ג'אקומו ראספדורי | MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images
שחקני מילאן מאוכזבים | MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images

ספציה – אינטר 1:1

לאחר ההפסד המוקדם של היריבה העירונית השנואה, החבורה של אנטוניו קונטה עלתה למגרש בידיעה שניצחון יקפיץ את הפער בפסגה ללא פחות מ-12 נקודות כאשר נותרו 18 נקודות בלבד בקופה. למרות זאת, הנראזורי עשו עוד צעד קטן לעבר המטרה והתקרבו לאליפות ראשונה מאז עונת 2009/10. דווקא לאחר 11 ניצחונות רצופים במסגרת הליגה, הגיע תיקו שני ברציפות, כאשר הפעם קבוצתו של וינצ'נזו איטליאנו חילצה נקודה חשובה עבורם במאבקי התחתית.

באשר למשחק, דייגו פאריאס העלה את המארחת ליתרון מפתיע בדקה ה-12, אך איבן פרישיץ' הנהדר דאג להשוות עוד במהלך המחצית הראשונה כאשר כבש בדקה ה-39 וחתם את תוצאת המשחק. כאמור, עם הנקודה אינטר מעלה את מאזנה ל-76 נקודות, ספציה נשארת תקועה במקום ה-15 עם 33 נקודות, חמש יותר מקליארי שמתחת לקו האדום.

שחקני אינטר מאוכזבים | Ciro de Luca/Soccrates/Getty Images

יובנטוס – פארמה 1:3

למרות שלא תזכה העונה באליפות לראשונה מזה תשע עונות רצופות, הגברת הזקנה רוצה להבטיח מקום בליגת האלופות בעונה הבאה כאשר הערב היא עשתה צעד חשוב לעבר מטרה זו עם הניצחון הביתי 1:3 על קבוצת התחתית החלשה. לאחר שהאורחת עלתה ליתרון מפתיע משער של גסטון ברוגמן בדקה ה-25, אלכס סנדרו דאג לאזן עוד לפני הירידה למחצית מבישול של מתיאס דה ליכט בדקה ה-43.

כנראה שאנדראה פירלו דירבן את שחקניו בחדר ההלבשה, כי למחצית השנייה המארחת יצאה אחרת. סנדרו השלים צמד תוך שתי דקות בלבד מאסיסט של חואן קוודראדו (47), ומתיאס דה ליכט המשיך את המשחק הטוב שלו עם שער בדקה ה-68 מבישול שני במשחק של הקולומביאני, שגם קבע את תוצאת הסיום. יובנטוס עולה ל-65 נקודות, אחת בלבד פחות ממילאן שבמקום השני. מנגד, המפסידה נותרת מתחת לקו האדום עם 20 נקודות והיא רחוקה 11 נקודות מחוף מבטחים.

פאולו דיבאלה, אלכס סנדרו | Jonathan Moscrop/Getty Images

תוצאות נוספות

בולוניה – טורינו 1:1
קרוטונה – סמפדוריה 1:0
גנואה – בנבנטו 2:2
אודינזה – קליארי 0:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי