לא שקט ביובה: רונאלדו שוב בעין הסערה, אניילי גם חוטף

כריסטיאנו רונאלדו | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

הפורטוגלי שוב לא קפץ בחומה בדומה לשער שספגה הקבוצה נגד פורטו, באיטליה בטוחים: "עם דיבאלה זה מעולם לא היה סיפור אהבה". על הנשיא נכתב לאחר פיאסקו הסופרליג: "הוא חש מבודד וייתכן ויוחלף. זו תעלומה"

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

יובנטוס התאוששה לאחר ההפסד לאטאלנטה כשגברה אתמול (רביעי) 1:3 על פארמה והשיגה ניצחון בית שלישי ברציפות (השוותה את הרצף הטוב ביותר שלה העונה). כריסטיאנו רונאלדו שב מפציעה ופתח בהרכב כמובן אבל הגיבור היה אלכס סנדרו שכבש צמד ראשון בליגה. שני שערים היו גם מנת חלקו ב-115 במשחקים הקודמים במדי הביאנקונרי. גם חואן קוואדראדו בלט עם שני בישולים, והוא הגיע כבר לתשעה העונה בליגה ו-17 בכל המסגרות. המגן האחרון שהיה כה דומיננטי בסרייה א' היה פבלו ארמרו לפני תשע שנים.

אנדראה פירלו אמר לאחר המשחק: "עשינו לעצמנו חיים קשים כשספגנו, היה לא קל אחרי הימים האחרונים, אבל טוב שהגבנו והניצחון היה חשוב מאוד לביטחון שלנו. יש לנו שחקנים עם אינסטיקנט אבל חייבים לתת להם גם הוראות היכן לעמוד. במחצית השנייה זה נעשה טוב יותר. היינו רחוקים מדי זה מזה במחצית הראשונה. אולי אנחנו לא שומרים על אותו הריכוז והקצב בין המשחקים. לפעמים אנחנו קצת איטיים מדי". מה שמדאיג הוא שיובה ספגה כבר שמונה משחקים ברציפות, מאז ה-0:3 על קרוטונה בתחילת מרץ.

המאמן נשאל על כך שרונאלדו לא קפץ בכדור החופשים: "לצערי הדברים האלה קורים, נחשוב על כך בימים הקרובים". כזכור, הפורטוגלי פישל במשחק נגד פורטו בליגת האלופות בשער הקריטי שספגה הקבוצה והודחה. רונאלדו, אגב, קיבל את הציון הנמוך ביותר במשחק מצד "גאזטה דלה ספורט" – ציון 5 בלבד, כשסנדרו זכה ל-7.5

האיטלקי ניסה להתייחס לנשיא אנדראה אניילי ולרעיון הסופרליג: "אניילי הסביר מה שקרה אבל הכי חשוב זה שנבטיח את המקום בליגת האלופות. הנשיא הרגיע אותנו ועודד אותנו לקראת המשחק הזה. צריך לשנות משהו ברמה האירופית, הרעיונות שהוצעו הם טובים, אבל אנחנו פתוחים להצעות אחרות ונכבד את הכללים".

על פאולו דיבאלה: "הוא שחקן נהדר, שחקן עם איכות, התגעגענו אליו מאוד, הוא המשיך להשתפר ככל שחלפו הדקות ולקח על עצמו יותר. אני מקווה שימשיך את המגמה מהמשחקים האחרונים". ואם כבר דיבאלה, הרי שהוא ורונאלדו שיחקו יחד בפעם השישית העונה. "נסו שוב", נכתב בכלי התקשורת שם ציינו שהשניים מחפשים את התחושה האבודה אך זו מעולם לא הייתה 'אהבת אמת' ביניהם.

בכל מקרה, עם כל הכבוד לניצחון, באיטליה התייחסו בעיקר לנשיא ולעניין הסופרליג. "תעלומת אניילי", נכתב בשער "גאזטה דלה ספורט". נטען כי הנשיא 'מבודד' באיטליה ובאירופה ועתידו כאמור מוטל בספק יותר מתמיד. עוד נטען כי הנשיא יצטרך לתקן מחדש את הקשר עם אופ"א ושיובה לא הזכירה כלל את אוהדיה בהצהרה שפרסמה. ישנם דיווחים כי אניילי עשוי להיות מוחלף על ידי בן דודו כיו"ר יובנטוס אך במועדון הכחישו. המנכ"ל ג'ון אלקן יסכים להשאירו.

שער "גאזטה דלה ספורט" | צילום מסך: "גאזטה דלה ספורט"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי