זלאטן איברהימוביץ' חתם על חוזה חדש במילאן

זלאטן איברהימוביץ’
זלאטן איברהימוביץ' | Jonathan Moscrop / Contributor

רשמית: הענק השבדי ימשיך במדי הרוסונרי גם בעונה הבאה, בתחילתה יחגוג את יום הולדתו ה-40. לפי הפרסומים ירוויח כשבעה מיליון יורו בעונה

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)

בשבועות האחרונים פורסם מספר פעמים על כך שזלאטן איברהימוביץ' קרוב להאריך את חוזהו במילאן, אבל הערב (חמישי) זה הפך לרשמי: השבדי חתם היום על חוזהו החדש והמשמעות היא שילבש את מדי הרוסונרי גם בעונת 2021/22.

איברהימוביץ' יחגוג את יום הולדתו ה-40 באוקטובר הקרוב ואמנם הוא חתם על הארכת חוזה לעונה אחת בלבד, אולם אין לדעת אם הוא לא ימשיך גם מעבר לכך. כזכור, "הענק השבדי" חזר לאירופה בתחילת 2020 אחרי כמעט שנתיים בארצות הברית, אולם גם בגיל 39 הוא מוכיח שהוא אחד החלוצים הטובים ביבשת ולראיה לזכותו העונה 15 שערים ב-17 מחזורים בסרייה A – קצב עוד יותר טוב מאשר בעונה שעברה, אז כבש 10 שערים ובישל 5 (לעומת שניים העונה) ב-18 מחזורים. לאחרונה הוא גם חזר לנבחרת שבדיה ואנחנו צפויים לראותו ביורו הקרוב ואולי גם במונדיאל בקטאר ב-2022, מי יודע.

לפי הפרסומים, השבדי ירוויח בחוזהו החדש כ-7 מיליון יורו. מאז שחזר למילאן, אחרי שבמשך שמונה השנים קודם לכן שיחק בפריז סן ז'רמן, מנצ'סטר יונייטד ולוס אנג'לס גלאקסי, הקבוצה שבה לצמרת הגבוהה ואחרי שנים רבות התחרתה על האליפות – היא זכתה בפעם האחרונה ב-2011, עם איברהימוביץ' בקבוצה כמובן. לשבדי יש גם שלוש אליפויות עם אינטר, שתיים עם יובנטוס (שנשללו בעקבות פרשת הטיית משחקים) וכמובן שגם עם פריז סן ז'רמן, אייאקס ואחת עם ברצלונה. באירופה הוא לא זכה באליפות רק עם מנצ'סטר יונייטד (ומאלמו במדיה גדל), אך כן בליגה האירופית.

זלאטן איברהימוביץ'. בכושר שיא | MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images

למרות הכל, לאחרונה פורסם כי הוא בסכנת השעיה שתחסל לו את הקריירה מפני שהפר את הקוד האתי של פיפ"א בכך שנכנס שותף לחברת הימורים, כך לפי הטענות. במקביל גם פורסם שהוא בדרך לככב גם על המסך הגדול עם תפקיד נחשק בסרט "אסטריקס" אשר מבוסס על סדרת הקומיקס הצרפתית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי