נאפולי חגגה עם 2:5 על לאציו, אטאלנטה סיימה ב-1:1 ברומא

שחקני נאפולי חוגגים עם אינסינייה | Francesco Pecoraro/Getty Images

החבורה של גאטוסו הביסה את זו של אינזאגי, פתחה עליה פער של חמש נקודות בטבלה ונותרה חזק במאבק על הכרטיס לליגת האלופות. הכחולים מברגמו הרבו להחמיץ ופספסו הזדמנות לעלות למקום השני

(גודל טקסט)

המחזור ה-32 בליגה האיטלקית נמשך הערב (חמישי) עם שני משחקים מסקרנים על המקומות בליגת האלופות. במשחק המוקדם, אטאלנטה לא הצליחה לרשום ניצחון ליגה שישי ברציפות לאחר שאיבדה יתרון וסיימה ב-1:1 בחוץ מול רומא. לאחר מכן, נאפולי חגגה על לאציו וניצחה אותה 2:4 שמשאיר אותה בחיים בכל הנוגע לקרב על ליגת האלופות.

נאפולי – לאציו 2:5

חגיגה גדולה של הנאפוליטנים, שעם 2:5 מרשים במיוחד נשארו חזק בתמונת ליגת האלופות ואולי ניפצו את החלום של הרומאים לשוב למפעל היוקרתי. ערב המחזור ה-32, רק שתי נקודות הפרידו בהן וללאציו יש משחק חסר להשלים מול טורינו, אבל המארחים פתחו בסערה וכבר אחרי 12 דקות היו ביתרון כפול בדרך לניצחון מוחץ של ג'נארלו גאטוסו ושחקניו על אלו של סימונה אינזאגי.

לורנצו אינסנייה התכבד בכיבוש השער הראשון במשחק כשכבר בדקה השביעית הכניע את פפה ריינה מהנקודה הלבנה וכעבור חמש דקות בלבד לוח התוצאות הראה 0:2, אחרי שדריס מרטנס בישל למתאו פולטינו.

דריס מרטנס ולורנצו אינסינייה חוגגים | Francesco Pecoraro/Getty Images

נאפולי נרגעה עד סיום המחצית הראשונה, אבל גם החצי השני פתחה בסערה ואינסינייה שוב היה הראשון להבקיע, הפעם זה היה השני שלו והשלישי של קבוצתו. מרטנס הוסיף לבישול שלו גם שער שקבע 0:4 בדקה ה-65. צ'ירו אימובילה וסרגיי מילינקוביץ' סאביץ' כבר החזירו את לאציו למשחק עם שערים בדקות 70 ו-74 בהתאמה, אבל המילה האחרונה הייתה של ויקטור אוליסמן הניגרי שעלה מהספסל בדקה ה-72 וכעבור שמונה דקות קבע את תוצאת המשחק, 2:5 אדיר לנאפולי שפתחה פער של חמש נקודות מלאציו והתקרבה למרחק של שתי נקודות בלבד מיובנטוס הרביעית.

רומא – אטאלנטה 1:1

הקבוצה מברגמו הגיעה לסטאדיו אולימפיקו לאחר חמישה ניצחונות רצופים, כולל 0:1 על יובנטוס נטולת כריסטיאנו רונאלדו במחזור הקודם. רוסלן מלינובסקי, שכבש את שער הניצחון נגד הגברת הזקנה, הבקיע גם נגד הגי'אלורוסי לאחר שמסירת רוחב של רובין גוסנס בדקה ה-26 מצאה אותו ברחבה. הקשר האוקראיני לא התבלבל ובנגיעה אחת הכניע את פאו לופס. הכובש בן ה-27 נמצא בכושר אישי נהדר, עם שלושה שערים וחמישה בישולים בחמשת המחזורים האחרונים.

רוסלן מלינובסקי | FILIPPO MONTEFORTE/AFP via Getty Images

האורחת נותרה בעשרה שחקנים לאחר שגוסנס ספג צהוב שני בדקה ה-69, ורומא ניצלה זאת היטב כדי להשוות שש דקות לאחר מכן. בעיטה נהדרת של בריאן כריסטנטה מחוץ לרחבה מצאה את הרשת וקבעה 1:1. עבור הבלם בן ה-26, מדובר בשער ליגה ראשון העונה, שמגיע דווקא נגד הקבוצה בה שיחק בעונת 2017/18. בתוספת הזמן, רוג'ר איבנז מרומא ספג כרטיס אדום אף הוא. הנראזורי הגיעו להרבה יותר הזדמנויות מהמארחת, אך לא השכילו להכריע את המשחק עוד לפני שספגו את שער השויון.

עבור חניכיו של גי'אן פיירו גספריני מדובר בתוצאה שקוטעת רצף של חמישה ניצחונות רצופים בליגה, והם כעת משתווים ליובנטוס במקום השלישי. מנגד, רומא סופרת משחק ליגה שני ברציפות ללא ניצחון, והיא רחוקה 10 נקודות מהמקום המוביל למפעל הבכיר ביבשת. בחמישי הבא היא תפגוש את מנצ'סטר יונייטד בחצי גמר הליגה האירופית, וכנראה שרק דרך זכייה במפעל היא תוכל להשיג את הכרטיס הנחשק.

בריאן כריסטנטה חוגג שער שוויון | Paolo Bruno/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי