אינטר נעצרה אחרי 11 ניצחונות רצופים, יובה הפסידה לאטאלנטה

רומלו לוקאקו | TIZIANA FABI/AFP via Getty Images

המוליכה הגאה איבדה נקודות לראשונה מאז פברואר לאחר 1:1 נגד נאפולי. מילאן הסתדרה ללא זלאטן עם 1:2 על גנואה. האלופה התקשה ללא רונאלדו וירדה למקום הרביעי. 3:5 ללאציו על בנוונטו

(גודל טקסט)

המחזור ה-31 באיטליה יושלם הערב (ראשון) עם משחקים מרתקים במיוחד. במשחק המוקדם, מילאן ניצחה 1:2 את גנואה. מאוחר יובנטוס התקשתה ללא כריסטיאנו רונאלדו והפסידה 1:0 לאטאלנטה, ולאציו השיגה 3:5 מרשים על בנוונטו. רומא הפסידה 3:1 לטורינו והתרחקה מהמקום בליגת האלופות. ובמשחק שנעל את הערב אינטר איבדה נקודות לאחר 1:1 מול נאפולי.

נאפולי – אינטר 1:1

אינטר איבדה נקודות בליגה לראשונה מאז חודש פברואר ואחרי 11 ניצחונות רצופים באצטדיון דייגו ארמנדו מראדונה. המארחת עלתה ליתרון כבר בדקה ה-35 בעקבות שער עצמי של סמיר הנדנוביץ'. אנטוניו קונטה ניצל מהפסד ראשון מאז חודש ינואר עם שער שוויון נפלא של כריסטיאן אריקסן בדקה ה-55 בעזרת בעיטה מרחוק. המוליכה כעת במרחק של תשע נקודות ממילאן הסגנית.

שחקני אינטר חוגגים | TIZIANA FABI/AFP via Getty Images

מילאן – גנואה 1:2

הרוסונרי עמדו בפני אתגר כפול – לקטוע את הרצף הביתי השלילי של ארבעה משחקים ללא ניצחון בסן סירו, וגם להסתדר ללא זלאטן איברהימוביץ' המושעה. בהעדרו של השבדי מי שהיה סוג של גיבור, הבלתי צפוי יש לומר – הוא מריו מנדז'וקיץ', החלוץ הוותיק שעד הערב רשם חמש הופעות בלבד. שש דקות אחרי שעלה מהספסל הוא היה מעורב בשער הניצחון (68) שלצערו יירשם כשער עצמי של ג'יאנלוקה סקמאקה שדחק לשערו הוא.

פתיחת המשחק הייתה נהדרת. אנטה רביץ' כבש שער יפה בדקה ה-13 (שערו השביעי בליגה) והקבוצה הפעילה לחץ כבד על השער של גנואה. רפאל לאאו החמיץ מצב קורץ ואז בדקה ה-37 מתיאה דסטרו הסתער על כדור קרן ונגח נפלא לרשת, 1:1 בהפסקה. הבלם סימון קר כמעט כבש לזכות מילאן בדקה ה-62 אך הכדור חמק החוצה, סטפאנו פיולי איבד סבלנות והעלה את החלוץ הקרואטי יחד עם ברהים דיאס. החלוץ נעזר בגבו ואז הכדור פגע דווקא בחלוצה של האורחת.

בזכות הניצחון השני ברציפות, הרוסונרי שמרו על המקום השני במה שנראה כמטרה הברורה שלהם עד לתום 2020/21, למרות שהפער מהמוליכה אינטר צומק זמנית לשמונה נקודות. מנדז'וקיץ' עצמו יחפש את שער הבכורה שלו בהמשך. במחזור הבא הבחורים של פיולי שוב ישחקו בסן סירו ויפגשו את ססואולו.

מריו מנדז'וקיץ' חוגג עם שחקני מילאן | Mattia Ozbot/Soccrates/Getty Images
מריו מנדז'וקיץ' | Mattia Ozbot/Soccrates/Getty Images

אטאלנטה – יובנטוס 0:1

פאולו דיבאלה פתח על חשבון כריסטיאנו רונאלדו, אך האלופה היוצאת סיימה בעוד משחק מאכזב כאשר אלבארו מוראטה היה השחקן היחיד של הגברת הזקנה שאיים למסגרת וכאמור הניסיון הסתיים ללא הצלחה. מנגד המארחת המאושרת, שעקפה את יובנטוס בטבלה ועלתה למקום השלישי בזכות בעיטה מחוץ לרחבה של רוסלן מלינובסקי, שבלבלה בדרך את וויצ'ך שצ'נסני לאחר שהכדור פגע בדרך בראשו של אלכס סנדרו.  זה הניצחון הראשון על יובנטוס מאז 2001.

ג'ורג'ו קייליני, מריו פאשליץ' | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images
שחקני אטאלנטה חוגגים | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

טורינו – רומא 1:3

לאחר שהעפילה לחצי גמר הליגה האירופית, הקבוצה מעיר הבירה המשיכה בחיפוש אחר המקום בליגת האלופות גם דרך הליגה. בורחה מיוראל העלה את הג'יאלורוסי ליתרון כבר בדקה השלישית, אך המארחת הפכה את התוצאה במחצית השנייה. אנטוניו סנאבריה כבש את שער השוויון בדקה ה-57, וסימונה זאזה, שנכנס במקומו, השלים מהפך בדקה ה-72, דקה אחת בלבד לאחר שעלה לכר הדשא. האורחת נותרה בעשרה שחקנים לאחר שאמאדו דיאוורה הורחק בדקה ה-86, ותומאס רינקון קינח ניצחון שני ברציפות עבור קבוצתו עם שער בתוספת הזמן.

קבוצת התחתית השיגה ניצחון חשוב ופתחה פער של חמש נקודות על קליארי שנמצאת מתחת לקו האדום. המפסידה נותרה במקום השביעי, והיא רחוקה שמונה נקודות מיובנטוס הרביעית. לחניכיו של פאולו פונסקה נותרו מפגשים קשים מול אטאלאנטה, אינטר ולאציו עוד לפני סיום העונה, ונדמה כי יהיה להם מאוד קשה להשיג את הכרטיס לליגת האלופות דרך הליגה המקומית.

סנאבריה חוגג שער שוויון ומקדיש חולצה | Valerio Pennicino/Getty Images

לאציו – בנוונטו 3:5

המפגש הפיקנטי של האחים אינזאגי היה ללא סימונה שנדבק בקורונה, אולם האח הצעיר במשפחה יוכל להתנחם בכך שקבוצתו השיגה ניצחון מרשים באולימפיקו. זה התחיל משער עצמי של פאביו דפאולי בדקה העשירית, כעבור 11 דקות צ'ירו אימובילה הכפיל וחואקין קוראה קבע 0:3 בדקה ה-37. מרקו סאו צימק בדקה ה-45 והשאיר תקווה לאורחת, אך שוב בנוונטו כבשה גול עצמי, עליו היה אחראי הפעם לורנצו מונטיפו בדקה ה-48. לצ'ירו אימובילה הייתה הזדמנות להשלים צמד מהנקודה הלבנה, אך הסקורר האיטלקי החמיץ, ומהצד השני ניקולאס ויולה הצליח לדייק פנדל משלו וקמיל גליק קבע 4:3 בדקה ה-85. עם זאת אימובילה כיפר על הפנדל המוחמץ וקבע את תוצאת המשחק בהתקפה האחרונה.

שחקני לאציו חוגגים | Matteo Ciambelli/DeFodi Images via Getty Images

תוצאות נוספות

בולוניה – ספציה 1:4

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי