בראשון: יובנטוס רוצה נקמה, אינטר מחפשת צעד נוסף לסקודטו

כריסטיאנו רונאלדו, פרנק ריברי | Massimiliano Ferraro/NurPhoto via Getty Images

הגברת הזקנה תתארח אצל פיורנטינה שהביסה אותה 3:0 והנחילה לה את הפסד ראשון בליגה. רונאלדו יפתח, פירלו: "סומך על השחקנים. אניילי? הוא רגוע מאוד". וגם: קונטה מול ורונה, רוטציות ברומא לפני מנצ'סטר יונייטד

(גודל טקסט)

הליגה האיטלקית נמצאת כבר ברגעי ההכרעה והמאבק על אירופה רותח. המחזור ייפתח כבר הערב (שבת), אך מחר (ראשון) יעלו לדשא גם חלק מן הקבוצות הגדולות. יובנטוס הרביעית יודעת שאסור לה למעוד במשחק החוץ נגד פיורנטינה (16:00), המוליכה אינטר תרצה לעשות צעד נוסף אל עבר הסקודטו כשתארח את ורונה באותה השעה ולאחר מכן רומא תתארח אצל קליארי (19:00) ואטאלנטה תפגוש את בולוניה (21:45).

פיורנטינה – יובנטוס (16:00)

אנדראה פירלו פוגש את היריבה מולה נחל את הפסד הבכורה בסרייה א', כאשר הביאנקונרי הובסו 3:0 בדצמבר. הגברת הזקנה מדורגת רק במקום הרביעי ויודעת שאסור לה למעוד כי נאפולי החמישית במרחק שתי נקודות ממנה וממש לא אמרה את המילה האחרונה בקרב על הכרטיס הרביעי לליגת האלופות.

כריסטיאנו רונאלדו יפתח בהרכב וירצה לכבוש אחרי שני משחקים עקרים ושלושה מחזורים בסך הכל, המפגש מול אטאלנטה בו הפסידה יובנטוס ו-CR7 לא נכלל בסגל בעקבות פציעה. מריח דמירל ופדריקו קייזה ימשיכו להיעדר ואילו פירלו הבהיר כי אדריאן ראביו יפתח בהרכב.

המאמן התייחס להמשך העונה במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "אני סומך לחלוטין על השחקנים שלי, המרטה חשובה, אני יודע מה המועדון רוצה. אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לרדת מהמשמר. אנחנו חייבים להשיג כמה שיותר נקודות. פיורנטינה היא יריבה קומפקטית שמתפקדת נהדר במשחקים האלה, הם אגרסיביים. אנחנו ידועים מה מחכה לנו".

אנדראה פירלו | Enrico Locci/Getty Images

על הסופרליג והשמועות סביב הנשיא אנדראה אניילי: "הנשיא רגוע מאוד, בכל יום הוא מביא התלהבות למגרש. האווירה בקבוצה חיובית. זו חובתנו לסיים את העונה היטב. אנחנו רגועים לגבי המטרות שלנו ולא חוששים מההחלטות של אופ"א. יש לנו כרגע רק את ליגת האלופות בראש".

על אלברו מוראטה: "הוא בסדר, הוא לא פתח נגד פארמה בשל רוטציות. הוא נתן לנו כל כך הרבה השנה וכך יהיה גם בעתיד". כעת נותר לראות האם ישוב ל-11 או שפאולו דיבאלה יהיה הפרטנר של רונאלדו. דיבאלה, אגב, אמר השבוע כי הוא ורונאלדו שמו לעצמם מטרה להגיע עוד העונה ל-100 שערים ביובנטוס – לדיבאלה יש 97 ולכריסטיאנו רונאלדו 99.

אינטר – ורונה (16:00)

הקבוצה של אנטוניו קונטה סיימה פעמיים ברציפות בתיקו ולא רוצה ליצור את הרצף השלילי הגדול ביותר שלה העונה. אולם, שתי המעידות היו בחוץ בעוד בסן סירו אינטר ניצחה ב-13 מ-15 משחקיה ושם היא מציגה את המאזן הביתי הטוב בליגה כולל 12 ניצחונות רצופים. ארתורו וידאל ואלכסנדר קולארוב הפצועים ימשיכו להיעדר, בעוד סטפנו סנסי עשוי לפתוח במקומו של כריסטיאן אריקסן.

בחוד ישחקו כרגיל לאוטרו מרטינס ורומלו לוקאקו שכבשו העונה כבר 44 שערים בכל המסגרות (36 מהם בליגה). הארגנטינאי ירשום את הופעת הליגה ה-95 שלו כשעד כה הרשית 35 שערים בסרייה א', 15 מהם העונה. הנראזורי יכולים לשאוב עידוד גם מההיסטוריה, שכן הם לא הפסידו ליריבה הזו מאז פברואר 1992.

לאוטרו מרטינס, רומלו לוקאקו | Ciro de Luca/Soccrates/Getty Images

קליארי – רומא (19:00)

הג'ילארוסי מדורגים במקום השביעי בטבלה וברור להם מה המפעל החשוב יותר – הליגה האירופית, שם הם יפגשו ביום חמישי את מנצ'סטר יונייטד בחצי הגמר. באיטליה בטוחים כי אדין דז'קו יישמר למשחק החשוב ביום חמישי והמשמעות היא שבחוד יעלה בורחה מאיורל שנמצא בעונה מצוינת עם 15 כיבושים. גם השוער פאו לופס עשוי לפתוח על הספסל ואילו רוג'ר איבנייס הבלם מושעה. פדרו שהתאמן בצידי המגרש נמצא בספק למשחק וכך גם כריס סמולינג. האם הקבוצה של פאולו פונסקה שלא הצליחה לנצח בשלושת משחקי החוץ שלה, תעמוד במשימה גם בהרכב השני? אצל המארחת, ראג'ה ניינגולאן ייעדר מהמשחק נגד חבריו לשעבר.

אטאלנטה – בולוניה (21:45)

הקבוצה של ג'יאן פיירו גספריני הפגינה את כוחה במשחקים האחרונים נגד יריבות הצמרת כשגברה על יובנטוס 0:1 וסיימה בתיקו 1:1 באולימפיקו נגד רומא. כעת, אחרי שרצף ארבעת הניצחונות נקטע – היא תרצה לייצר רצף חדש, גם ללא רובין גוסנס המורחק. לפי "גאזטה דלה ספורט", המאמן יחזור לקו של ארבעה בהגנה אחרי זמן רב. לואיס מוריאל יפתח הפעם לצד דובאן ספאטה וקבוצת ההתקפה הטובה באיטליה (73 שערי זכות) תיתן את כל מה שיש לה.

במשחק נוסף: בנבנטו – אודינזה (13:30)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי