ססואולו ניצחה את סמפדוריה, גנואה גברה על ספציה

דומניקו ברארדי | Alessandro Sabattini/Getty Images

ברארדי העניק לירוקים 0:1 על הקבוצה של ראניירי. הרוסובלו עלו למקום ה-13 בטבלה אחרי 0:2 מול העולה החדשה משערים של ג'יאנלוקה סקמאקה ואלדור שומורודוב. פארמה הפסידה 4:3 לקרוטונה

(גודל טקסט)

המחזור ה-32 של הליגה האיטלקית יצא היום (שבת) לדרך במפגש בין גנואה על ספציה שהסתיים בניצחון 0:2 ביתי לרוסובלו. מאוחר יותר פארמה הפסידה 4:3 לקרוטונה, וססואולו השיגה 0:1 על סמפדוריה.

ססואולו – סמפדוריה 0:1

החבורה של רוברטו דה זרבי צמצמה באופן זמני את הפער מרומא לשלוש נקודות והשיגה ניצחון רביעי ברציפות על חשבונה של סמפדוריה. מלך שערי הקבוצה דומניקו ברארדי, הבטיח לירוקים את הניצחון עם שערו ה-14 בדקה ה-69. הקבוצה של קלואדיו ראניירי עלולה לרדת למקום ה-11, אם ורונה תגבור על אינטר המוליכה.

קייטה באלדה | Alessandro Sabattini/Getty Images

גנואה – ספציה 0:2

קבוצתו של דוידה בלרדיני אירחה את העולה החדשה באצטדיון לואיג'י פראריס אחרי ארבעה משחקים ללא ניצחון, אך היום השיגה שלוש נקודות חשובות בקרב התחתית. למרות כיבוש של גוראן פאנדב שנפסל על ידי ה-VAR במחצית הראשונה, האורחת לא נבהלה ועלתה ליתרון מכיבוש של ג'יאנלוקה סקמאקה בדקה ה-63, בעוד אלדור שומורודוב האוזבקי קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-86 והעלה את קבוצתו למקום ה-13. המפסידה נותרה שני מקומות מתחתיה.

דומניקו קרישיטו | Getty Images

תוצאה נוספת

פארמה – קרוטונה 4:3

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי