אינטר חזרה לנצח, 1:1 בין יובנטוס לפיורנטינה

אלברו מוראטה | Giuseppe Maffia/NurPhoto via Getty Images

המוליכה השיגה 0:1 על ורונה משער של דרמיאן. הגברת הזקנה נקלעה לפיגור מול הסגולים, אך מוראטה חילץ נקודה עם שער אדיר. לפני יונייטד, רומא הפסידה 3:2 בקליארי. אטאלנטה עלתה למקום השני עם 0:5 על בולוניה

(גודל טקסט)

המחזור ה-33 בליגה האיטלקית נמשך היום (ראשון) עם חמישה משחקים נוספים. במשחק המוקדם, אודינזה גברה 2:4 על בנבנטו ועשתה צעד חשוב בדרך להבטחת ההישארות בליגה. מאוחר יותר יובנטוס סיימה ב-1:1 אצל פיורנטינה ואינטר חזרה לנצח עם 0:1 על ורונה. ב-19:00 רומא השביעית תתארח אצל קליארי רגע לפני חצי גמר הליגה האירופית. ב-21:45 תארח אטאלנטה השלישית את בולוניה.

אינטר – ורונה 0:1

אחרי שתי תוצאות תיקו רצופות נגד נאפולי וספציה, מוליכת הליגה אירחה את ורונה במשחק לא פשוט בכלל. הנראזורי בסופו של דבר השיגו ניצחון דחוק לאחר שער ניצחון בדקה ה-76 של מתאו דרמיאן, שעלה רק לפני רק 11 דקות קודם לכן, והכניע את מרקו סילבסטרי בתום פריצה נפלאה לרחבה. אינטר הגדילה את הפער ממילאן באופן זמני ל-13 נקודות בלבד והיא עשויה לזכות רשמית באליפות כבר במחזור הבא. הקבוצה של איבן יוריץ' מנגד נמצאת במקום העשירי לאחר רצף ארבעה הפסדים.

שחקני אינטר חוגגים | Mattia Ozbot/Soccrates/Getty Images

פיורנטינה – יובנטוס 1:1

הגברת הזקנה עדיין לא מצליחה לשמור על יציבות היום מעדה נגד הסגולים מפירנצה עם תיקו מאכזב. פיורנטינה שאירחה את המשחק עלתה ליתרון כאשר קיבלה פנדל לאחר יד של אדריאן ראביו ודושאן ולאחוביץ' כבש מהנקודה הלבנה בדקה ה-29. בתחילת המחצית השנייה אנדראה פירלו העלה את אלברו מוראטה והחלוץ הספרדי כבש תוך פחות מדקה עם פצצה אדירה מזווית קשה. אולם יובנטוס לא השלימה מהפך והסתפקה בנקודה.

יובנטוס נגד פיורנטינה | VINCENZO PINTO/AFP via Getty Images

קליארי – רומא 2:3

רגע לפני שהיא פוגשת את מנצ'סטר יונייטד בליגה האירופית, רומא שוב לא הצליחה לנצח, כאשר הפעם היא הפסידה לקליארי מהתחתית ועזרה לה לברוח מעט מהקו האדום. המחצית הראשונה הייתה מאוזנת – חאראלמבוס ליקוגיאניס כבש כבר אחרי ארבע דקות, קרלס פרס איזן בדקה ה-27. בחצי השני אלו היו רזבאן מארין וז'ואאו פדרו עקצו פעמיים את הקבוצה מהבירה והעלו את המארחת ליתרון מבטיח, פדריקו פאסיו רק צימק לקראת הסיום.

שחקני קליארי חוגגים | Enrico Locci/Getty Images

אטאלנטה – בולוניה 0:5

הקבוצה של ג'יאן פיירו גספריני העפילה באופן זמני למקום השני בטבלה לארח שכתשה את בולוניה בביתה. הקשר האוקראיני רוסלן מלינובסקי המשיך בכושר האישי הנהדר שלו והעלה את קבוצתו ליתרון בדקה ה-22 מבישול של לואיס מוריאל. בדקה ה-44, החלוץ הקולומביאני הכפיל את היתרון מהנקודה הלבנה. ארבע דקות מפתיחת המחצית השנייה, בולוניה איבדה מעשית סיכוי לחזור למשחק, כשג'רדי שוטן ספג כרטיס אדום והותיר את קבוצתו בחיסרון מספרי.

המארחת ניצלה זאת עד תום והבקיעה פעמיים תוך שתי דקות. רמו פרוילר כבש את השער השלישי לאחר מבצע אישי בדקה ה-57, ודובאן ספאטה הצטרף לרשימת המבקיעים בדקה ה-59. בדקה ה-73, אלכסיי מירנצ'וק קבע את תוצאת המשחק עם השער החמישי. הניצחון הגדול של הקבוצה מברגמו העלה אותה באופן זמני למקום השני, יממה לפני משחק החוץ של מילאן נגד לאציו. לעומתה, בולוניה מסיימת את המחזור במקום ה-12, שבע נקודות מעל הקו האדום.

רוסלן מלינובסקי ודובאן ספאטה | Emilio Andreoli/Getty Images

בנבנטו – אודינזה 4:2

האורחת עלתה ליתרון כבר בדקה הרביעית אחרי שנהואל מולינה נהנה מבישול גדול של רודריגו דה פול. בדקה ה-32 הקשר טולגאי ארסלן הכפיל את היתרון מבישול של רוברטו פריירה כששלח בעיטה חזקה לרשת. אודינזה של לוקה גוטי חשבה שהיא בדרך למשחק קל אלא שכעבור שתי דקות ניקולאס ויולה צימק בפנדל בשערו החמישי העונה במהלך שהחל משגיאה קשה של אודינזה.

כבר בפתיחת המחצית השנייה המארחת ביססה שוב את היתרון כשדה פול הרים לרחבה וינס לארסן נגח נהדר לרשת. אודינזה המשיכה להיות רעבה וג'יידן בראף כבש אחרי פחות משלוש דקות על המגרש (73). ג'אנלוקה לפאדולה צימק למארחת וקבע את התוצאה הסופית בדקה ה-83. בזכות ניצחון החוץ השני ברציפות, אודינזה טיפסה זמנית למקום ה-11 בטבלה במרחק 11 נקודות מקליארי שמתחת לקו האדום. הקבוצה של פיליפו אינזאגי, מנגד, ביתרון שלוש נקודות בלבד מהאיזור המסוכן. היא סיכנה למעלה מ-20 פעמים את השער אך לא הצליחה להשיג ולו נקודה.

טולגאי ארסלן | Francesco Pecoraro/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי