מילאן הובסה 3:0 נגד ללאציו וירדה למקום החמישי. ניצחון לנאפולי

מריו מנדז'וקיץ' | Paolo Bruno/Getty Images

הרוסונרי רשמו הפסד שני ברציפות ללא זלאטן והמקום בליגת האלופות בסכנה גדולה. קוראה כבר צמד (הראשון אחרי שתי דקות), אימובילה הבקיע את השלישי. הקבוצה של גאטוסו גברה 0:2 על טורינו והיא שלישית בטבלה

(גודל טקסט)

חמישה מחזורים לסיום העונה באיטליה והמאבק על אירופה פשוט רותח. הערב (שני) הושלם המחזור ה-33 עם שני משחקים. בזה המוקדם, נאפולי של ג'נארו גאטוסו גברה 0:2 על טורינו בחוץ והעפילה למקום הרביעי על חשבונה של יובנטוס, אלא שכעבור מספר שעות, האלופה, חזרה לטופ 4 לאחר שמילאן הובסה 3:0 נגד לאציו באולימפיקו ורשמה הפסד שני ברציפות. כרגע, יובנטוס, מילאן ונאפולי בשוויון נקודות.

לאציו – מילאן 0:3

הרוסונרי פשוט קורסים ללא זלאטן איברהימוביץ' שנעדר משחק שלישי ברציפות (השעייה ואז פציעת שריר). הקבוצה של סטפאנו פיולי הובסה ורשמה הפסד שני ברציפות שחמור מכך – הוריד אותה למקום החמישי (בשוויון נקודות עם נאפולי ויובנטוס) לראשונה מאז המחזור השני. את כל שבעת הפסדי הליגה שלה רשמה מילאן ב-2021.

את המארחת כל זה לא מעניין. הקבוצה של סימונה אינזאגי השאירה מאחור את התבוסה 5:2 לנאפולי והשיגה ניצחון שישי בשבעת המחזורים האחרונים וכעת היא רחוקה חמש נקודות מיריבתה. הפתיחה הייתה מוחצת: צ'ירו אימובילה שבדרך כלל אמון על מלאכת ההבקעה, סיפר כדור עומק מבריק לחואקין קוראה שעקף את ג'יאנלואיג'י דונארומה בסטייל וגלגל לרשת בדקה השנייה.

This image has an empty alt attribute; its file name is 1045122

בדקה ה-43 שער של מנואל לצארי נפסל בשל נבדל לאחר התערבות של ה-VAR, אך ה-0:2 לא נדחה בזמן רב. קוראה השלים צמד (ראשון העונה) שש דקות מפתיחת המחצית השנייה. לואיס אלברטו סיפק את המסירה אבל ההמשך היה של קוראה בלבד שעשה כל מה שהוא רוצה וסיים נפלא.

סטפאנו פיולי | Giuseppe Maffia/NurPhoto via Getty Images

פיולי היה אובד עצות והגיב עם הכנסתם של רפאל לאאו (במקומו של מריו מנדז'וקיץ') וברהים דיאס, אך ללא הועיל. עשר דקות לסיום אימובילה הקפיץ באומנות מעל דונארומה אך לרוע מזלו הכדור פגש בקורה. אין דבר. מלך שעריה של לאציו לא ויתר ובדקה ה-87 כבש את השער שלו בבעיטה חדקה לקורה ופנימה.

צ'ירו אימובילה | FILIPPO MONTEFORTE/AFP via Getty Images

במחזור ה-35 תארח מילאן את יובנטוס במה שיכול להיות קרב מכריע על המקום בליגת האלופות. סימונה אינזאגי, שחזר לעמוד על הקווים לאחר שחלה בקורונה, יכול לחייך. הפער שלו מהרוסונרי עומד על חמש נקודות בלבד.

טורינו – נאפולי 2:0

אחרי ה-2:5 האדיר על לאציו במחזור הקודם, הקבוצה של ג'נארו גאטוסו (הפסד אחד בלבד בעשרת המחזורים האחרונים) ממשיכה בכושר הטוב שלה. בליץ מהיר תוך שתי דקות הכריע את המשחק. בדקה ה-11 טיימואה בקאיוקו פילס דרך ובעט כדור נהדר שלא הותיר סיכוי לשוער. כעבור שתי דקות, ויקטור אוסימן הכפיל את היתרון כשחטף כדור משחקן הגנה, דהר במהירות אדירה אל עבר השער ולא התקשה להכניע את סלבטורה סיריגו. בדקה ה-87, רולנדו מנדראגורה ספג כרטיס צהוב שני והשאיר את קבוצתו בעשרה שחקנים.

הקפטן לורנצו אינסינייה לא כבש או בישל אבל את המשחק הזה הוא יזכור זמן רב שכן רשם את משחק הליגה ה-300 שלו בקבוצה – השחקן החמישי בלבד שעושה זאת בנאפולי. במחזור הבא תארח הקבוצה של גאטוסו את קליארי. מבחינת המארחת, מסע ההישרדות של טורינו ספג מכה עם הפסד ראשון לאחר ארבעה משחקים. הקבוצה מדורגת במקום ה-16, אך עם אותו מספר נקודות כמו בנבנטו שנמצאת מתחת לקו האדום. במחזור הבא היא תארח את פארמה שכבר נמצאת עם רגל וחצי בליגת המשנה.

ויקטור אוסימן, לורנצו אינסינייה | Jonathan Moscrop/Getty Images

בספרד נערך הערב משחק נוסף במסגרת המחזור ה-33. ריאל סוסיאדד השיגה ניצחון שני ברציפות, 0:1 על אייבר בזכות שער של אלכסנדר איסק בדקה ה-26 בין רגליו של השוער, במהלך שהחל בכדור קרן. זה שער הליגה ה-14 של החלוץ השבדי העונה. המארחת שרשמה הפסד חמישי ברציפות (16 משחקים ללא ניצחון), הייתה נותרת במקום האחרון גם לו הייתה מנצחת אבל היא רחוקה כבר שבע נקודות מחוף מבטחים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי