אוהדי מילאן זועמים על דונארומה: "שלא יחזור יותר למתחם האימונים"

ג'אנלואיג'י דונארומה | Jonathan Moscrop/Getty Images

השוער נצפה מתבדח ומחייך עם פפה ריינה אחרי התבוסה הכואבת 3:0 ללאציו וספג אש: "מייצג את מותה של מילאן". פיולי: "ציפיתי ליותר מהקבוצה". הכרטיס לליגת האלופות בסכנה, אינטר יכולה לחגוג אליפות במחזור הקרוב

קבוצות: מילאן אינטר
(גודל טקסט)

אין ספק שמילאן כבר השלימה לפני מספר שבועות עם זה שהיא לא תיקח אליפות העונה, אבל זה הרבה יותר מתסכל העונה מאשר עונות קודמות, כי הרבה תקוות היו לרוסונרי אחרי פתיחת העונה הנפלאה שלהם. אתמול (שני) הקבוצה רשמה אולי את משחקה החלש ביותר העונה, כאשר הובסה 3:0 מול לאציו באולימפיקו.

ואם על האליפות הקבוצה כבר ויתרה, מי בכלל חלם שהיא עשויה למצוא את עצמה מחוץ לליגת האלופות? ההפסד אתמול הוריד את הקבוצה של סטפנו פיולי עד למקום החמישי בטבלה, שמביא רק את הכרטיס לליגה האירופית בסיום העונה. אפשר להתנחם בכך שהקבוצה כן תלויה בעצמה במאבק על הכרטיס לצ'מפיונס ליג, מכיוון שהכל צפוף וצמוד ורק שתי נקודות מפרידות בינה לבין המקום השני.

בעצם, ארבע קבוצות נאבקות על שלושה כרטיסים לליגת האלופות – מילאן, אטאלנטה, יובנטוס ונאפולי. אינטר, שניצבת בפסגה בגאון, תחגוג אליפות ראשונה מאז 2009/10, וזה עשוי לקרות כבר במחזור הקרוב. הנראזורי יבטיחו רשמית את התואר במידה שיגברו על קרוטונה בשבת, ובמקביל אטאלנטה תאבד נקודות מול ססואולו בראשון.

הקאן צ'להאנולו מאוכזב | Ciro de Luca/Soccrates/Getty Images

כמו כן, ישנו תסריט פלאי שנראה כמעט חסר סיכוי לפיו אינטר יכולה לחגוג אליפות במחזור הקרוב גם במידה שתסיים בתיקו מול קרוטונה. זה יקרה אם במקביל ססואולו, נאפולי, יובנטוס ומילאן יפסידו במחזור הקרוב, אפשרות שנראית מסובכת מדי וכמעט לא אפשרית.

ובחזרה למילאן אחרי התבוסה הכואבת. העיניים נשאו בעיקר לעבר השוער ג'אנלואיג'י דונארומה, שעורר את זעם האוהדים ברשתות החברתיות ובכלל. דונארומה, שמסיים את חוזהו בסיום העונה ועתידו כלל לא ברור, צולם בסיום המשחק כשהוא משוחח עם פפה ריינה, שוער לאציו, ונראה מחויך ומתבדח.

הדבר גרר ביקורת קשה. בין הדברים שנכתבו בגנות שוער נבחרת איטליה: "גועל נפש", "חייב להיענש", "אל תתנו לו לחזור למתחם האימונים". אחד האוהדים אף ציין כי דונארומה ענד את סרט הקפטן שמייצג את "העתיד של מילאן", אך זה סימן דווקא את "מותה של מילאן".

המאמן פיולי היה מאוכזב בסיום: "ציפיתי ליותר מהקבוצה כי יש לנו את האיכויות לשחק טוב יותר. אני לא מבין איך בשער השני לא נשרקה עבירה על הקאן צ'להאנולו. אי אפשר להגיד שלוקאס לייבה לא תפס אותו. זה הפסד כואב, אנחנו צריכים להגיב במהירות. אנחנו לא רוצים שהעונה שלנו תסתיים באכזבה. השחקנים מאוכזבים בדיוק כמוני כי זה היה משחק חשוב".

פפה ריינה עם ג'אנלואיג'י דונארומה | Giuseppe Maffia/NurPhoto via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי