חזרתו המסתמנת של אלגרי צפויה להוביל לרעידת אדמה ביובנטוס

אנדראה אניילי, מאסימיליאנו אלגרי | Daniele Badolato - Juventus FC/Juventus FC via Getty Images

המאמן שהוליך את הגברת הזקנה לחמש אליפויות ברציפות נמצא חזק על הכוונת כשסגן הנשיא נדבד והמנהל המקצועי פראטיצ'י בדרך החוצה. גם אופציית זידאן עלתה: "המאמן הכי טוב עבור רונאלדו"

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

יובנטוס נכנסת לחמשת משחקי הליגה האחרונים כשהיא אוחזת בציפורניים במקום הרביעי המוליך לליגת האלופות. החדשות הרעות עבור הקבוצה של אנדראה פירלו הן שיובה השיגה רק 25 נקודות במשחקי החוץ שלה (קצת יותר מ-50% הצלחה) ונותרו לה עוד שלושה משחקי חוץ עד תום העונה. בכלי התקשורת בארץ המגף ממשיכים לעסוק בזהות המאמן לעונה הבאה כשברור שפירלו יפוטר אם לא יגיע לליגת האלופות. בשער "טוטוספורט" עסקו בשלושה שמות עיקריים.

מאסימיליאנו אלגרי הוא המועדף על פני האוהדים כאשר 50% מהמצביעים בסקר הגדול טענו שהוא צריך להיות הנבחר. האיטלקי הוליך את הקבוצה לחמש אליפויות רצופות בין 2015 ל-2019 וכן פעמיים לגמר ליגת האלופות. שובו של האיטלקי, שפוטר ב-2019 לאחר חילוקי דעות עם ההנהלה, עשוי להביא לזעזוע גדול במועדון.

לפי "סקיי ספורט איטליה", סגן הנשיא, פאבל נדבד, עשוי לעזוב את הקבוצה אם האיטלקי יחזור. דווח כי לפני שנתיים נדבד הציב אולטימטום ואיים בהתפטרות אם אלגרי ימשיך. גם המנהל המקצועי פאביו פראטיצ'י, לו שנה נוספת בחוזה – לא צפוי להישאר. אסיפת בעלי המניות ב-27 במאי היא המועד הקריטי לקבלת החלטות מרחיקות לכת בגברת הזקנה. "יובה תשקול את המשך דרכם של נדבד ופאראטיצ'י", נכתב.

שער עיתון "טוטוספורט" | צילום מסך: "טוטוספורט"

שם נוסף הוא זינדין זידאן שנחשב לחלום של יובנטוס. מאמן ריאל מדריד שיחק חמש שנים בקבוצה, זכה איתה בשתי אליפויות והגיע פעמיים לגמר ליגת האלופות. נכתב שמדובר בחלום של האוהדים מזה שנים ושהוא הוכיח כעת, בעידן שאחרי כריסטיאנו רונאלדו, שהוא מסוגל להוליך את ריאל להצלחות גם בלעדיו. אשתקד כזכור זכה באליפות והשנה הגיע לחצי גמר ליגת האלופות. "הוא הרבה יותר ממאמן מצליח – כריזמטי, צנוע, טקטיקן". הצרפתי לא פיזר את הערפל לגבי עתידו בריאל והכסף לא יהווה שיקול.

בדיווח נטען כי אמנם זיזו מחזיק בחוזה עד 2022 בבירת ספרד אך יש לו סעיף בחוזה המאפשר לו לעזוב בתמורה לפיצוי לא גבוה. עוד נטען כי זידאן יכול להיות המאמן הטוב ביותר בשביל רונאלדו כשהשניים הוליכו יחד את ריאל לשלוש זכיות רצופות בליגת האלופות. "הכל יהיה תלוי בפרויקט ביובה, זידאן כבר ויתר על כספים רבים כשהתפטר מריאל. אם רונאלדו יישאר, זידאן המאמן הטוב ביותר". הדיווחים האחרונים הצביעו על כך שרונאלדו המתוסכל לא ישלים את העונה האחרונה בחוזה אם יובה לא תגיע לצ'מפיונס. אולי זידאן יעצור בעדו.

במקום השלישי ניצב ג'נארו גאטוסו שזכה ל-20% מהקולות. הוא מסיים את חוזהו בנאפולי בתום העונה ועל אף תוצאות טובות בחודש האחרון, נראה כי יש קרע בינו לבין ההנהלה.

זינדין זידאן, כריסטיאנו רונאלדו | Bob Thomas/Popperfoto via Getty Images/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי