שחקן אינטר: "קונטה נמצא צעד אחד לפני מוריניו"

אנטוניו קונטה, שחקני אינטר | Emilio Andreoli - Inter/Inter via Getty Images

מתאו דרמיאן, מגן הנראזורי שכבש לאחרונה שני שערי ניצחון, לא יכול לחכות להבטחת האליפות: "זו תהיה השעה היפה ביותר העונה וסגירת מעגל". בריאיון באיטליה הוא מספר על נקודת המפנה ומשבח את מאמנו: "טקטיקן נהדר"

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)

אינטר קרובה-קרובה לחגוג אליפות ראשונה לאחר עשור שחור. הנראזורי שיתארחו ביום שבת אצל קרוטונה יוכלו לזכות רשמית בתואר כבר למחרת אם אטאלנטה השנייה בטבלה, שרחוקה מהם 11 נקודות – לא תנצח את ססואולו. אחד הגיבורים המפתיעים של הקבוצה במשחקים האחרונים היה המגן מתאו דרמיאן שכבש את שני שערי הניצחון נגד קליארי ו-ורונה (פעמיים 0:1). המגן סיפק ריאיון ארוך ל"גאזטה דלה ספורט" ודיבר על רגע המפנה בעונה של אינטר והשוואה בין אנטוניו קונטה לשאר המאמנים הגדולים.

"ולחשוב שבקבוצה יש שחקנים שרגילים להבקיע הראבה יותר ממני", התלוצץ דרמיאן ואמר: "אבל אם השערים מגיעים ככה זה אפילו טוב יותר. חשוב עוד יותר להרוויח את האמון של המאמן ושל חבריי לקבוצה". על האליפות המסתמנת אמר: "אנחנו מחכים לשעה הכי מרגשת של העונה. זו תהיה סגירת מעגל, אני אומר לכל מי שרוצה להיות כדורגלן – אל תוותר על החלום שלך ואל תאבד את החיוך גם בהפסדים. עדיין חסרות לנו כמה נקודות ונרצה לעשות זאת כמה שיותר מהר. ידענו מההתחלה שאנחנו קבוצה טובה מאוד ונסתדר".

למרות זאת, דרמיאן מבהיר: "אפשר לחלק את העונה הזו ללפני ואחרי המשחק נגד ססואולו בסיבוב הראשון. זה היה משחק עדין עבורנו". אינטר הגיע למחזור התשיעי אחרי 2:4 על טורינו אמנם אל ניצחה רק במחצית ממשחקיה. "השארנו יותר מדי נקודות על הרצפה קודם לכן. הניצחון הזה היה מכריע".

כזכור, אינטר הודחה בבושת פנים מליגת האלופות כשסיימה במקום האחרון בשלב הבתים ואפילו לא הצליחה להמשיך את העונה האירופית בניגוד לאשתקד אז הגיעה לגמר הליגה האירופית. "בסך הכל, ההדחה, שלילית ככל שתהיה, במקום להפיל אותנו לתהום – הרימה אותנו למעלה".

החלק של קונטה: "הוא אמר שהכל תלוי בנו, שיש לנו יתרון פסיכולוגי ואנחנו לא רוצים לטעות ולהסתכל על אחרים. ועשינו את זה. קונטה השתפר מבחינה טקטית וכדמות". דרמיאן התאמן תחת מאמנים גדולים כמו לואי ואן חאל וז'וזה מוריניו אך ברור לו שקונטה טוב מהם. "ואן חאל הוא פריק של כללים, הוא רצה אותי ביונייטד, לקח אותי הצידה ואמר לי: 'אתה כאן בזכותי, תילחם על מקומך, מבחינתי השם על החולצה לא משנה דבר. האהבה הכי גדולה של מוריניו היא לנצח. אני חייב לו את הזכייה בגביעים ובין היתר בליגה האירופית, אבל קונטה מאפיל עליהם. יש לו רעיונות נהדרים בפן הטקטי, הוא צעד קדימה לפני כולם".

לסיום התייחס לכך שגדל דווקא ביריבה הגדולה של הנראזורי – הלא היא מילאן, אך שם לא מצא את מקומו. "אני יכול להגיד רק דברים טובים עליה. הייתי שם 11 שנה, הם הפכו אותי לגבר. דרכנו נפרדו כי היא הייתה קבוצה נהדרת והייתי צריך לשחק".

מתאו דרמיאן | Nicolò Campo/LightRocket via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי